Interieurtopic #4

Haha klinkt totaal niet tegenstrijdig, want precies waar ik van houd. Houd van kleur, aparte materialen, kleurige illustraties aan de muur etc. Maar heb een hekel aan allerlei rommeltjes overal. Heb liever een paar aparte meubels, dan bergen accesoires. Alleen jammer dat dat soms moeilijk te vinden is, of enkel voor de hoofdprijs.

7 likes

Ziet er mooi uit!

2 likes

Ze zijn volop aan de nutsvoorzieningen bezig. Ik hoop dat ze zo snel mogelijk de chape kunnen leggen. Maar de keuken zou normaal midden februari klaar moeten zijn.

Bij jullie was april toch?

2 likes

@Bunnyslippers hier wat ongevraagde kleur interieur tips waar ik zelf fan van ben! (nav het aankopen topic)
https://www.tedamsterdam.nl/ vooral hun 2e hands design stoelen bijvoorbeeld zijn soms nog wel betaalbaar
Hay, bijvoorbeeld deze leuke gekleurde tafel :pleading_face: (hebben ze ook in andere kleurencombo’s)

Hay

Fest heeft mooie banken (en ben zelf heel blij met mijn plateau bijzettafel)

Fest

image

Zuiver, zij hebben veel saaie dingen maar ik heb zelf een gezellige gele lamp en rode stoel

Stoel en lamp

Verder vind ik design klassiekers met kleur uit de 60s/70s leuk, ik zou zelf bijvoorbeeld graag nog een flowerpot lamp willen maar helaas wil mijn vriendelijke vriend dat niet.
Wij hebben een paar klassiekers en een groot deel middelmatige luxe van Made maar Made is helaas failliet. Als je wat leuke interieurs op Instagram liket krijg je vanzelf meer aangeraden in het zelfde straatje dus dat kan je ook nog doen, ik vind bijvoorbeeld de keuken van Nicole Huisman zooo mooi, helaas heb ik een huurhuis met zwartwit keuken

13 likes

O dank je voor deze post! Ik heb er zelf zooo geen oog voor, dus dit helpt me echt. Vind die bank van Fest idd geweldig (en duur haha). Ik vind die lila bijzettafel ook heel tof.

Ik moet echt even kijken hoe ik het ga aanpakken. Mijn keuken wordt dus wel zwart (compromis tussen budget en mijn vriend haha) maar wil wel kleurige illustraties en dus hopelijk pokeren gekleurde tafel. Zit ook naar natuursteen te kijken (vind die tafel van die Nicole ook mooi).

@SpeedOfSound Prachtig zeg! Zou echt zo een kast willen laten maken bij ze, maar vraag me echt af hoeveel je dan kwijt bent. Ik zoek namelijk een dichte drankkast (met mss gedeeltelijk glas) voor onder mijn trap. Ben alleen bang dat ik dan wel mijn nier moet verkopen.

6 likes

Girl, ik wilde de limoengroene Bowie-bank van Fest en in de opstelling dat ik wilde was het zo’n 10.000 euro :smiling_face_with_tear: af en toe kijk ik naar de foto en doet het weer pijn.

56 likes

Wooow, zo mooi :sob:

Ik had zo gehoopt de oudejaarsloterij te winnen, maar helaas haha.

4 likes

Haha, ik ga alvast beginnen met Euromillions elke week. Ik wil geld zien.

5 likes

Die orac, kan dat tegen een stootje? Ik denk eraan om lambrisering in de traphal te doen ermee, maar met 2 tieners in huis en heel veel verkeer op en van de trap moet het wel robuust genoeg zijn.

Geweldige bank en waarschijnlijk een van de weinige hoekbanken die ik mooi vind. :smiley:

1 like

Ja en nergens anders aan een goedkopere prijs te vinden. Alle leuke banken in het stof die in een iets gewaagdere kleur dan grijs of beige komen zijn in velvet en mijn vriend kan niet tegen die stof.

1 like

Wij hadden ook nogal een zoektocht naar een bank zonder velvetstof en wij wilden ook absoluut geen grijze bank maar iets kleurrijks. Wij hebben deze bank uiteindelijk gekocht. Nu een jaar later nog steeds ontzettend blij mee!
Geen idee of het je smaak is hoor maar leuke kleurrijke banken die geen 10k kosten zijn er zeker!

foto showroom

We hebben de bank gekocht bij Sanders Wonen

6 likes

Het zijn vooral banken in fluweel of bouclé in gewaagdere kleuren

https://sofacompany.com/ had eerst ook wel iets leuks dat niet fluweel was.

1 like

Qua gevoel of omdat fluweel stof aantrekt?

1 like

Bij veel banken/interieurzaken kun je de stof en kleur zelf kiezen toch? Binnen hun selectie dan, maar sommige hebben een breed genre.

Ik heb de perfecte bank nog niet gevonden. Het is echt de combo model, stof en kleur die wat moeilijker is.
Bij sofacompany zijn we geweest maar de bank die we dan mooi vonden, was er niet in die leuke gewaagde kleur @Alicent
@Bunnyslippers ja hij kan niet tegen het gevoel van fluweel.

@EllaFitzgerald de kleuren/stoffen die je bij Fest kan vinden, heb ik nog niet gezien in andere interieurwinkels. Ze geven zelf ook toe dat mensen gewoon niet voor die felle kleur gaan en het vaak geen nut heeft om gewaagde kleuren te bestellen. Bij Astuce Interiour vonden we een zeer mooie bank maar dat was dan in een iets veiligere kleur.

Bon, het is niet dat we na de verbouwing nog veel geld gaan over hebben

7 likes

Misschien weet je dit allang, maar bij sofacompany kun je ook ‘zelf ontwerpen’, volgens mij voor hetzelfde geld en dan kun je kiezen uit alle soorten stoffen die ze aanbieden.

3 likes

Ken je Moome al? Is een Belgisch label. Wij hebben er een bank van en willen misschien nog een fauteuil. Zijn heel tevreden.

Jaaaaa eindelijk een mail gehad dat ik vanaf morgen mijn terra gordijnen kan afhalen :sparkles: zo lang op gewacht en kijk er zo naar uit! Lekker weg met saaie witte vitrage en in we go met kleur :house:

9 likes

ik ben nu best wel in shock dat fest toch in die categorie zit, je kan misschien ook eens naar saba kijken, kan je bij fest ook achterhalen welk merk stoffen ze gebruiken? de grootste merken zijn kvadrat, camira en gabriel, veel andere merken werken met dezelfde leveranciers en dan kan je de stof op aanvraag laten aanpassen in hun gamma

zelf nog nooit toegepast maar dat zou wel moeten ja! het gewoon een gegoten kunststof wat hard is en je over kan verven

2 likes