Die orac, kan dat tegen een stootje? Ik denk eraan om lambrisering in de traphal te doen ermee, maar met 2 tieners in huis en heel veel verkeer op en van de trap moet het wel robuust genoeg zijn.
Geweldige bank en waarschijnlijk een van de weinige hoekbanken die ik mooi vind.
Ja en nergens anders aan een goedkopere prijs te vinden. Alle leuke banken in het stof die in een iets gewaagdere kleur dan grijs of beige komen zijn in velvet en mijn vriend kan niet tegen die stof.
Wij hadden ook nogal een zoektocht naar een bank zonder velvetstof en wij wilden ook absoluut geen grijze bank maar iets kleurrijks. Wij hebben deze bank uiteindelijk gekocht. Nu een jaar later nog steeds ontzettend blij mee!
Geen idee of het je smaak is hoor maar leuke kleurrijke banken die geen 10k kosten zijn er zeker!
Het zijn vooral banken in fluweel of bouclé in gewaagdere kleuren
https://sofacompany.com/ had eerst ook wel iets leuks dat niet fluweel was.
Qua gevoel of omdat fluweel stof aantrekt?
Bij veel banken/interieurzaken kun je de stof en kleur zelf kiezen toch? Binnen hun selectie dan, maar sommige hebben een breed genre.
Ik heb de perfecte bank nog niet gevonden. Het is echt de combo model, stof en kleur die wat moeilijker is.
Bij sofacompany zijn we geweest maar de bank die we dan mooi vonden, was er niet in die leuke gewaagde kleur @Alicent
@Bunnyslippers ja hij kan niet tegen het gevoel van fluweel.
@EllaFitzgerald de kleuren/stoffen die je bij Fest kan vinden, heb ik nog niet gezien in andere interieurwinkels. Ze geven zelf ook toe dat mensen gewoon niet voor die felle kleur gaan en het vaak geen nut heeft om gewaagde kleuren te bestellen. Bij Astuce Interiour vonden we een zeer mooie bank maar dat was dan in een iets veiligere kleur.
Bon, het is niet dat we na de verbouwing nog veel geld gaan over hebben
Misschien weet je dit allang, maar bij sofacompany kun je ook âzelf ontwerpenâ, volgens mij voor hetzelfde geld en dan kun je kiezen uit alle soorten stoffen die ze aanbieden.
Ken je Moome al? Is een Belgisch label. Wij hebben er een bank van en willen misschien nog een fauteuil. Zijn heel tevreden.
Jaaaaa eindelijk een mail gehad dat ik vanaf morgen mijn terra gordijnen kan afhalen zo lang op gewacht en kijk er zo naar uit! Lekker weg met saaie witte vitrage en in we go met kleur
ik ben nu best wel in shock dat fest toch in die categorie zit, je kan misschien ook eens naar saba kijken, kan je bij fest ook achterhalen welk merk stoffen ze gebruiken? de grootste merken zijn kvadrat, camira en gabriel, veel andere merken werken met dezelfde leveranciers en dan kan je de stof op aanvraag laten aanpassen in hun gamma
zelf nog nooit toegepast maar dat zou wel moeten ja! het gewoon een gegoten kunststof wat hard is en je over kan verven
Ik heb een zachtroze bank in een stevige normale stof. Merk Zizeau, er waren veel kleuren beschikbaar. Prijs iets onder de helft van die Fest bank voor een hoekbank van circa 300x225 cm.
Oké even buiten interieur om, maar ik sta in o.a. dit topic echt altijd zó te kijken van jouw brede maar ook zeer specifieke kennis over van alles en nog wat en bouwmaterialen etc.
(Edit: eigenlijk ben ik dan stiekem ook benieuwd naar je vakgebied en of dit in deze hoek zit)
Ik heb nog staaltjes in de auto zitten, zal straks eens kijken.
Ik ben onlangs op bedrijfsbezoek gegaan naar Orac en afhankelijk van het type product is het materiaal inderdaad zeer stevig en zelfs bedoeld om âeen leven langâ mee te gaan.
Iemand ervaring met meubels van La Redoute? Is de kwaliteit goed?
Ik heb de website recent ontdekt en ze hebben echt leuke dingen!
Ik heb twee fijne salontafeltjes 1,5 jaar geleden gekocht en ik vind de kwaliteit prima en de levering verliep ook vlekkeloos.
Ik heb er een boekenkast van.
Was prima (levering duurde wel even). Ook was 1 plank beschadigd, ze zouden eerst een nieuwe opsturen maar dat lukte uiteindelijk niet en daarom kreeg ik een kleine korting
Ik werk als interieurarchitect in een klein bedrijf dat vooral renovatieprojecten doet, met een kleine winkel design meubilair en verlichting, daarnaast hebben we ook een kleine collectie eigen meubilair in een belachelijk hoog segment.
Edit: oh en ik verkoop ook dure designkranen! Van alles iets dus, totale chaos.