Interieurtopic #4

Heel leuk! Staat zo gezellig gelijk ook!

1 like

Prachtig!

6 likes

Eeuwige dank aan @Keerbeer voor deze tip
Weken gezocht en vond alles lelijk of zat niet lekker of te duur

9 likes

Omg ik heb nog nooit zulke perfecte gordijnen gezien, ook zo goed op lengte

2 likes

Echt prachtig zo! De kleur warmt je hele kamer op! En ben ook fan van je stoelen! :heart_eyes:

6 likes

Heel mooi! Beetje brutale vraag misschien maar heb je ook een foto van de h&m lamp? Die roze. Ik ben steeds aan het twijfelen om hem te bestellen :sweat_smile:

4 likes

Haha helemaal niet brutaal!
Hier zie je m maar niet in detail

Kan evt nog andere foto’s voor je maken als je wil. Stuur maar dm

38 likes

Dankjewel! Echt een leuke en mooie woonkamer! Die lamp is ook leuk in combinatie met dat kleed. Kleurrijk maar toch allemaal best subtiel.

5 likes

Welke kleur stof heb je op de eetkamerstoelen? Ziet er uit als de perfecte kleur!

3 likes

Oef dat weet ik niet helaas. Staat op een papieren factuur die ik denk ik met de verhuizing heb weggegooid
 in de winkel kun je alle stoffen zien!

3 likes

Wat een superleuk en warm interieur met mooie kleuren! Ik heb toevallig gisteren enorm getwijfeld over dit kleed, maar uiteindelijk toch voor een andere gegaan haha.
Mag ik vragen waar je salontafel en (lekker specifiek) dat achterste kussen op je bank van is, met die verschillende kleuren?

2 likes

Is herstofferen interessant? Ken jij goede partijen, is misschien wel een goede optie.

@TanteBetje de zetel in de goedkoopste categorie is 5x goedkoper dan de duurste. Belachelijk maar dan ook weer niet als het 100% wol is.

4 likes

Salontafel is van SKLUM, achterste kussen is van H&M Home maar van oude collectie ben ik bang

3 likes

Wij zijn er ook nog elke dag blij mee! :heart_eyes:

Random vraag, maar wat voor viltjes hebben jullie onder de stoelen? Doordat de stoelen wat zwaarder zijn, gaan alle viltjes die we tot nu toe hebben geprobeerd er na 2-3 maanden af haha

3 likes

Is er eigenlijk een ‘show je huis’ topic ofzo? Lijkt me leuk om te zien/ter inspiratie en heb zelf ook recent alles vernieuwd dus wil ook best beginnen :joy:

7 likes

@the.rebel.club Wat een prachtig en warm interieur heb je!

3 likes

Ja Show je woonkamer maar niet echt populair

3 likes

Lijkt me leuk! Go for it

@Mexi kleed is van Volero

En @Keerbeer wij hebben gewoon een groot plakviltje van de AH in kleine reepjes geknipt. Zit er sinds we zijn verhuisd wel pas 3,5 mnd op dus weet niet of t veel langer blijft zitten haha, gaat tot nu toe goed

2 likes

En @the.rebel.club , toch maar in dat topic gepost! Hopelijk gaat het wat meer leven voor alle forummers uit dit topic die iets afhebben en het willen showen? :innocent:

3 likes

Je hebt ook vilten dopjes met spijkertjes eraan, die kun je erin tikken met een hamer als je houten stoelpoten hebt of iets met een plastic dopje bijvoorbeeld. Dat blijft sowieso beter zitten dan plakviltjes.
Deze bedoel ik dan:

2 likes