Interieurtopic #4

Ahhh love it though! Leuk!! Verklaart wel je kennis en kunde haha!

2 likes

Ja prima ervaringen mee!

2 likes

@Ainu nergens een indicatie van de stof te vinden op de staaltjes. Dit waren de staaltjes die we leuk vonden met op 1 het groene en per modulair stuk de op één na duurste categorie.

Ik zal eens kijken naar Saba

4 likes

Zijn kvadrat stoffen. Rechtsonder is razzle dazzle, andere twee weet ik niet uit mijn hoofd. Maar duurder is bij Fest vaak Kvadrat

5 likes

Als je op de website kijkt, en je kiest die (prachtige groene) stof, dan klapt de prijs ineens omhoog. Volgens mij omdat het een bijna 100% wollen stof is, tov de goedkoopste polyester stof. Vind het wel een verschil hoor, dat de stof de prijs bijna 3x over de kop gooit. Die blauwe stof is echt mijn droomkleur. Maar ook zo duur…

3 likes

Oh maar het blad zegt al wat je nodig hebt! Kvadrat is het merk van stoffen, dit zijn eigenlijk dure stoffen omdat ze zelf niets produceren maar een tussenpersoon zijn met extra marges. Wat natuurlijk ook wel meespeelt met de stoffen die je wilt is dat sommige merken daar een duurdere prijs op plakken omdat het gewaagde kleuren zijn waar weinig vraag naar is en ze dus het risico lopen lang met een rol stof te zitten tov. een veilige beige boucle.
Is het ook een optie om iets tweedehands te kopen en dan te laten herstofferen in de kleuren die je wilt? Als je even wat zoekt naar modellen van merken die je mooi vindt kan je bijvoorbeeld alerts instellen op 2dehands, ik heb er zelf zo een paar aan staan en verschiet altijd van de prijzen (bijvoorbeeld een Cassina Maralungo tweezits voor 1k nu, nieuwprijs is dat al rond de 6k.

3 likes

Well hellooooo :eyes::heart:

140 likes

Fleurig!! Leuk

2 likes

Mooi, zijn deze van Veneta?

Ik krijg nieuwe omdat ze te kort waren, was zo blij dat ze die meetgarantie hebben!

3 likes

Vooral fan van je stoelen :black_heart:

3 likes

Nee ze zijn van Gamma! Veneta is hier wel geweest maar had niet de juiste kleur en stof helaas. Heb wel zijn opgemeten maten gebruikt uiteraard haha

1 like

Ja slim, ze zijn perfect qua lengte!

3 likes

Heel leuk! Staat zo gezellig gelijk ook!

1 like

Prachtig!

6 likes

Eeuwige dank aan @Keerbeer voor deze tip
Weken gezocht en vond alles lelijk of zat niet lekker of te duur

9 likes

Omg ik heb nog nooit zulke perfecte gordijnen gezien, ook zo goed op lengte…

2 likes

Echt prachtig zo! De kleur warmt je hele kamer op! En ben ook fan van je stoelen! :heart_eyes:

6 likes

Heel mooi! Beetje brutale vraag misschien maar heb je ook een foto van de h&m lamp? Die roze. Ik ben steeds aan het twijfelen om hem te bestellen :sweat_smile:

4 likes

Haha helemaal niet brutaal!
Hier zie je m maar niet in detail

Kan evt nog andere foto’s voor je maken als je wil. Stuur maar dm

38 likes

Dankjewel! Echt een leuke en mooie woonkamer! Die lamp is ook leuk in combinatie met dat kleed. Kleurrijk maar toch allemaal best subtiel.

5 likes