Het is de clay bank van fest. Ben er echt heel erg blij mee, meest comfortabele bank ooit.
ziet er echt mega chill uit, ohh dat grote gedeelte wil je toch gewoon in ploffen?
Als je de tv ophangt hoeft het niet per se de breedte te hebben van de schouw natuurlijk. Ik weet niet of het mooi is als de tv uitsteekt, maar dan zit je niet aan de dimensies vast. Of ja met een frame zal het eigenlijk sowieso lelijk, bedenk ik me nu.
Misschien kun je hem op plek 1 hangen met beweegbare beugel? Dus dat je hem wel voor de schouw kan plaatsen, maar als het niet wordt gebruikt hangt het ook niet in de weg. En eventueel kun je ook zo tv kijken, maar voor echt een film ofzo zou het me te ver naar links zijn.
Edit: nu bedenk ik me dat je met een frame misschien een speciale beugel nodig hebt? Anders gaat het effect weg dacht ik, maar ik heb zelf geen frame.
Misschien handig om in je beslissing mee te nemen dat the frame er alleen in 43, 55 en 65 inch is en dus niet in 50 (volgens mij).
Toevallig gisteren nog naar een 50" staan kijken dus ze zijn er wel.
Is is het mogelijk om het kastje bij 1 te verplaatsen? En dan de tv iets lager te hangen?
Vind het voor een Frame zonde om met beugels te gaan werken
Misschien kun je het even uitproberen door een ander schilderij o.i.d. op te hangen/voor de muur vast te houden. Kun je direct zien wat voor formaat goed zou zijn.
En als je de bank half onder het raam zet en dan de tv aan de muur nu rechts van de bank?
Ik vind plek 1 mooier, en dan net boven het kastje, dus al die dingetjes die er nu staan eraf. Dat ging je ook al doen waarschijnlijk? Dan vind ik hem echt niet gek hoog hangen. Ik vind hoe die spiegel nu op de schouw hangt echt mooi, vind ik passen bij zo’n schouw.
Kan wel hoor, paar keer strippen en mooi opschuren!
Plus, ik denk dat een the frame dan helemaal geen meerwaarde heeft @Desalnietteplus. Want dan valt het sowieso op dat het een televisie is.
@anon86562306 heeft hem heel leuk in haar interieur verwerkt met allemaal andere lijstjes erbij. Misschien kun je dat ook doen op die linker plek?
@ iedereen thanks voor alle reacties! Ik denk dat we vanmiddag even gaan zitten en de knoop zullen doorhakken, ik zal een foto posten als ie eindelijk hangt!
Oh dat lijkt mij dan weer veel te laag.
@Desalnietteplus waar komt het kastje wat je gebruikt voor je platenspeler vandaan?
Vinden mensen een tv zo laag echt chill? Dan moet er niks op je salontafel staan anders blokkeert het je zicht.
Ongevraagde tip, misschien als hij boven het kastje komt, zou ik het kastje iets meer naar links schuiven, dus niet zo tegen de schouw aan. Dat geeft een iets meer ruimtelijkheid
Ja mee eens! Wil dit al lang doen, maar ben er steeds te lui voor want moet dan die hele kast leeghalen haha.
@Nefertiti het is een oud kastje van mijn ouders helaas.
Ik zit nog een keer naar de foto’s te kijken en ik denk echt dat het het allermooist is om de bank te draaien naar onder het raam en dan die andere wand te gebruiken. De 2 plekken rondom de schouw blijven beiden gewoon net niet, denk ik.
Ja dit lijkt mij ook mooi, maar dan zet je wel een massief blok aan bank pal voor de verwarming.
@Desalnietteplus Ik zou m dan eerder wat van het raam/verwarming afzetten zodat je daar nog kunt lopen. Dan is de afstand van de bank naar de tv ook fijner denk ik. (Tenzij de ruimte kleiner is dan het lijkt uiteraard)
Is mooi denk ik hoor! Al vind ik de kleur die je nu ernaast hebt gezet niet echt terra, wordt het exact deze tint roze? Lijkt mij in ieder geval een mooie combinatie.
Dat lijkt me juist echt prachtig! Heel gaaf