Weet niet wat je ongeveer zoekt, maar deze heb ik recent gekocht. Is nu ook in de aanbieding zie ik!
Jeetje, dat maakt het nog lastiger. Dan staat die bank misschien ook een beetje raar in optie 1. Is het ook mogelijk om een tafel met stoelen (dus zonder bankje) voor de schuifpui te zetten en de bank meer in die hoek rechtsboven? Het is jammer dat die tv per se aan de muur moet, anders had je de bank kunnen draaien zodat hij ook naar de schuifpui toe kijkt…
Weet iemand leuke merken/sites waar lampen verkocht worden? We zoeken iets voor boven de eettafel en/of boven de bar, maar kom met zoeken niet verder dan Fonq. Budget is max 300 euro (is een cadeau).
Rietveld!
Inderdaad! En, @Hallows Rietveld heeft ook een gigantische showroom, waar je veel licht- en lampinspiratie kunt opdoen!
Bij H&M is een (heel) kleine collectie in samenwerking met Pantone. Pantone vind ik een bijzonder merk, al heb ik er niets van. Dus nu twee kaarsen gekocht.
Thanks voor de tip, heel leuk!
Ik werk elke dag met Pantone, ga even kijken of er wat leuks bij zit.
@Cajun-moon heb jij al een vloerkeuze gemaakt?
Ik ben er bijna uit haha. Hoor ook dat mijn keuken ietsje eerder komt dan verwacht (duurt alsnog even) en kan echt niet wachten.
Lijkt me echt heel gaaf maar tenzij het voor ‘nep’gordijnen is die je voor show hebt hangen denk jk dat verf op zoiets niet goed houdt als het de hele tijd over elkaar schuurt
Ja? Wat zijn je opties?
Haha eigenlijk nog steeds niet helemaal. Maar bij ons is de landhuis laminaat vloer natuurlijke eik van Floer nog steeds de mooiste tot nu toe.
Dinsdag worden eindelijk de nieuwe banken geleverd, ben zo benieuwd hoe het zal gaan staan!
Het zijn deze, een 3,5 zits en 1,5 zits.
De 3,5 is de gele stof en de 1,5 de donkergroene.
Toffe combinatie!
Ik kan weer eens niet kiezen. We gaan een nieuw hoofdbord voor ons bed maken maar ik wil eigenlijk wel een andere vorm dan gewoon recht. Alleen nu kan ik niet kiezen want ik vind alles leuk.
A
B
C
D
- A
- B
- C
- D
0 stemmers
Ik heb de kaarsen binnen en in hoeverre een kaars mooi kan zijn: ik vind ze echt prachtig!
Ah nice ik heb er ook 1 besteld! Ben benieuwd!
Ben benieuwd naar de keuken!
Heeeeeel mooi wordt dit denk ik
Ik word hier helemaal vrolijk van🤗