Het wordt echt heel gaaf! Die tegels zijn fantastisch
Zo leuk! Lijkt een beetje op de vensterbanken die mijn vriend heeft gemaakt voor mijn werkkamer! Gegoten van jesmonite.
(Let niet op de afplakrandjes. Ze moeten er nog een keer uit voor een laatste coating)
Wat wordt jouw werkkamer gaaf, wauw!
Jaaaa ben er heel blij mee. We slapen er nu nog tot de slaapkamer af is, maar daarna kan ik hem gaan inrichten!
Die muurkleur en die vloer wauwww
Onze toilet boven wordt nu betegeld en daarna onze badkamer. We hebben de tegels hetzelfde gedaan in beide ruimtes. En nu ik de toilet zie ben ik echt bang dat het een totale mismatch is
Mismatch van wat met wat? Verschillende tegels bij elkaar of tegels in combinatie met meubels? Want aan dat laatste is misschien nog wel iets te veranderen?
Eigenlijk vooral de combinatie vloertegels met de tegels die in de douche komen. In de showroom leek het wel mooi, maar de tegels lijken nu veel donkerder. We hebben de tegels in aparte winkels gekocht. De installateur vond het echt lelijk, dus daardoor ben ik helemaal aan het twijfelen geraakt.
Heb jij dan de installateur om zijn mening gevraagd?
Vind het lastig om zo vanaf foto’s te bepalen, maar denk dat het wel prima bij elkaar past
Haha nee maar het is een kennis, dus dan voelt het waarschijnlijk makkelijker om dit soort dingen te zeggen Ik ga straks nog wel even kijken als er niemand is. Ik schrok er zelf ook wel een beetje van, maar wellicht valt het straks wel mee als de plafonds en muren weer wit zijn…
Ik vind dit prachtig! Die glanzende blauw/grijs/groene tegels worden spectaculair in de douche en de vloer/muur rustig. En dan de warmte van het hout van de meubels. Wordt echt goed! Don’t worry. Je kunt nog even goed kijken naar de kleur voegen die je hebt gekozen. Bij die donkere tegels zou ik namelijk wel donkere voegen adviseren en bij de zandkleur gewoon grijs.
En die installateur is installateur geworden omdat hij technisch goed is, maar dat wil niet zeggen dat hij smaak heeft. Zeker niet jouw smaak. Echt, dit wordt goed! En als alles gedaan is, zorg voor goede verlichting, dat laat de muur met de donkere tegels echt tot zijn recht komen.
Is die kennis kleurenblind? Lijkt me sterk dat dit lelijk is hoor!
Oh wat een super lieve reactie, dat had ik echt even nodig! Ik ben een eeuwige twijfelaar. Bedankt De voegen is een goede, dat moeten we inderdaad nog beslissen!
Ik heb precies hetzelfde op ons toilet! Alleen zijn de zijkanten de zandkleur en de achterkant de groenige tegels. Staat echt prachtig al zeg ik het zelf
Nou voor wat het waard is, mij lijkt dit juist heel mooi! Die kleine tegels vind ik prachtig, ook in de ‘donkere’ versie. Zou willen dat ik zoiets gaafs had in onze saaie badkamer.
Laat je installateur maar kletsen hoor
Dit lijkt me juist een super mooie combinatie! Laat die installateur lekker kletsen. Smaken verschillen, maar mij lijkt het prachtig en ik hoop dat jij daar straks ook zo over denkt!
Heel mooi juist!
Ik vind het ook mooi! En het vloekt ook niet ofzo, want beide tegels hebben een grijze ondertoon.
Precies dit! Bij ons had ook iedereen en zn moeder commentaar op wat we gingen doen met kleuren en inrichting. Gewoon ons eigen plan gevolgd en de mensen met de grootste mond dat we iets echt niet moesten doen, zijn nu de mensen die het hardst roepen dat het zo mooi geworden is. (en dan kan ik het niet laten om te zeggen: Ja net alsof er van te voren over nagedacht is)
Heh ik snap echt niks van dat iemand dit lelijk zou noemen? Prachtig!!!