@JustinBieber Ik zoek tips voor goede bedrijven, zou je die willen delen?
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Ik pb je even!
Ik wil zoiets in mijn gang (lage schoenenkast, met wandhaken voor jassen erboven en een grote spiegel):
Zou een Ikea Besta tv-meubel geschikt zijn als (schoenen)kast?
Hij is sowieso leuk denk ik op jouw manier! Belangrijkst is dat de diepte goed is toch? Ik heb het even opgezocht en de diepte is 42 cm (weet niet of dat met de buitenrand is of zonder) en schoenmaat 45 is ongeveer 30 cm. Dus het past sowieso!
Nee ik zou per kamer kijken wat het beste past.
Ik heb in alle kamers andere kleur hoor haha. Beige in de slaapkamer, blauw in de studeerkamer, groen op zolder, greige in de woonkamer voor en terra in de woonkamer achter kan gewoon
Wij hebben per kamer andere gordijnen. Gewoon wat het mooiste bij die kamer past en praktisch is. Eens met wat hierboven wordt gezegd: het is echt een smaakkwestie. Het zijn ook nog eens losse ruimtes. Als je wel graag enige mate van uniformiteit wilt kan dat bijvoorbeeld ook door in iedere ruimte voor dezelfde stof/soort maar in een andere kleur te kiezen.
Ik vind het vanaf buiten wel het mooist om te zien als het enigzins gelijk is, maar ik vind binnen belangrijker. Elke kamer heeft met zân eigen functie een eigen kleur nodig, in mijn ogen, dus dan gewoon raambekleding die daarbij past.
Wij hebben laatst aan de achterkant van het huis alle ramen voorzien van nieuwe brede witte houten jaloezieën van Veneta en dat ziet er van buiten wel echt mega mooi uit, maar dat zijn ramen van in het traphuis op de eerste verdieping en zolder en een kleedkamer, dus dan vond ik het mooi dat gelijk te trekken.
Wij hebben aan de voorkant ook alles hetzelfde, maar dat was eigenlijk per ongeluk / onbewust. Ziet er van buiten inderdaad wel mooi en rustig uit!
Vraagje aan degene die Sandy Beach in de woonkamer/hal hebben. Welke kleur (wit) hebben jullie het houtwerk (kozijnen, vensterbank, eventueel radiatorombouw). Ik dacht âgewonâ, maar ben toch bang dat 9010 veel te geel/creme is. Nu denk ik aan 9016, maar de term âverkeerswitâ schrikt me toch ook wat af haha. Het is wel een vrij donker huis
Wij hebben die kleur in de slaapkamer gehad en verder overal 9010, deuren en kozijnen etc. Ik vind dat gewoon een heel mooie neutrale wit, en niet gelig. Wij zijn onlangs naar een voormalig sociale huurappartement verhuisd, en de woningbouw had alles voor het oog in dat verkeerswit geschilderd en dat vond ik wel echt minder mooi.
Ik heb die kleur die je noemt niet in huis maar ben wel een 9010 fan. Heb mân hele huis ermee en vind het echt nergens crĂšme of gelig hoor! Juist een hele mooie zachte maar wel echte wit voor mân gevoel
Ik mijn oude huis (jaren dertig) had ik overal 9010, stond hartstikke mooi.
Nu woon ik in een nieuw huis (25 jaar oud), maar het is veel donkerder, daarom voor 9016 gekozen. Staat heel mooi helder en licht, vind het in dit huis mooier dan 9010 denk ik, maar hangt echt van je huis en lichtinval af (en van je smaak natuurlijk).
Ik heb wel een donkere houten vloer die voor veel warmte zorgt, dat scheelt misschien.
Wie kan hierover mee denken?
Ik vind het heel leuk om in de kringloop beeldjes/vaasjes te vinden en die neer te zetten. Een mooie print van Etsy te bestellen.
Of als ik iets grappigs bij mijn moeder tegenkom in de kelder. Alleen wordt het heel snel âuitgestaldâ showroom-erig. Ipv mooi of knus, naar mijn idee.
Heeft iemand tips hoe je dit kunt doorbreken?
Missch mis ik een stukje creativiteit hiervoor.
Meer grote dingen; meer groeperen?
Ik denk dat het zou helpen als je het zou groeperen en zou combineren met bijv kaarsen en dan samen op een plank of dienblad zou zetten. Je hebt wel echt leuke dingen!
Mooie items! Ik zou inderdaad wat meer groeperen en misschien kun je het ook combineren met decoratieve âgebruiksvoorwerpenâ waardoor het minder showroom is. Bijv. een stapeltje mooie boeken, vintage serviesstukken, whiskeyset etc.
Ik zou het combineren met vintage servies/glazen, boeken, planten, fotoâs, gevonden mooie stenen/herinneringen!
Goeie! En tnx voor de voorbeeld fotoâs, dat helpt enorm!
@Lavender95 @Vogeltje merci dit zijn mooie suggesties om het meer uit de beelden en potjes sfeer te halen. Ik heb gelijk meer inspo zo
@Scorpiovibes eens met wat hierboven wordt gezegd. Groeperen en boeken! Mooi stapeltje boeken met een beeldje erop, een rijtje boeken rechtop met een plantje en bijv potje ernaast. Leuk!