We willen graag onze eethoek verplaatsen zodat hij minder in ons woongedeelte is en meer in de keuken. Nu is het gewoon een doorzonwoning, dus keuken en woonkamer verbonden.
We hebben nu een ronde tafel, maar de keuken is vrij smal, dus die is te breed. Ik zit zelf te denken aan een bankje tegen de muur met een rechthoekige tafel en dan aan de andere kant stoelen, maar ik ben verder echt compleet inspiratieloos. Hebben jullie tips?
Kan die piano dan ergens in je woonkamer? Ik zou waar de piano staan een lange tafel met de breedte tot tegen de muur zetten, en de lengte de ruimte in.
Random afbeelding dus negeer de scribbles en stijl, maar op deze manier:
Anders denk ik dat het la snel een beetje propperig kan ogen + stoelen zijn nog altijd meer comfortabel!
ja klopt, wat er nu staat gaat weg (piano/prullenbak etc). Zal het er nog even bijzetten haha
Ik zou denk ik een rechthoekige tafel op de plek van de piano zetten, maar dan tafel tegen de muur aan met de korte kant en aan beide kanten 2 stoelen. Of miss op de plek die je nu al hebt voor de ronde tafel, maar dan een ovale tafel? Al zie ik nu niet hoe dat staat omdat we daar maar een klein stukje van kunnen zien.
Even iets anders. Waar is je vloer van? Dat lijkt op de vloer die ik op het oog heb.
Sorry dat ik in dit topic weer over vloeren begin. ![]()
Dit is een laminaat van Praxis, volgens mij heette die Porto ofzo? Hij is inmiddels al 5 jaar oud, dus geen idee of ze 'm nog hebben
@Cajun-moon volgens mij is het deze: DecoMode laminaat Kingsize Porto 2-zijdige V-groef 8mm 2,53m2
Hahaha, ik kijk nu ook telkens bij elke foto naar de vloer. Ben blij als deze fase voorbij is.
Doet me eraan denken dat ik je toen had getagd en daarna totaal was vergeten te posten. Had een vloerstaal mee die niet aansluit op mijn wensen denk ik, maar deed me wel beetje denken aan wat jij zoekt.
Is van Quickstep, Largo serie Cambridge oak natural. Mss vind je deze te druk hoor, maar dacht laat het even zien haha
De kousen Bunny ![]()
![]()
Haha!
Toevallig heb ik deze vloerstaal ook al thuis gehad. Was helaas niks ![]()
Haha shit, hopelijk snel meer succes.
Ik ben er zelf ook bijna uit, maar echt 100% mijn vloer kan ik nog niet echt vinden.
@Daelyss jaja echte tequila/ margarita sokken maken het leven toch wat beter.
En? Naar welke vloeren kijk je nu?
Deze tegeltjes komen achter het toilet, op de vloer zandkleurige tegel. Wat zou hier mooi bij zijn qua muurkleur? ![]()
Khaki, aubergine, lichtblauw maar een eerder rijke warme kleur.
Turquoise!
Terra of als je heel wat ander wil donkergroen (factory green)
Prachtige kleur zeg! En aubergine of juist een groenige kleur lijkt me ook een mooie combi. Nu kan ik wat gerichter zoeken naar testers.
Thanks allemaal
Love dit topic, gelijk weer inspiratie!
Mooooi
Wij hebben Farrow & Ball Calke Green in ons toilet (muren en plafond) en love it. Denk dat dat hier ook erg mooi bij zou staan!
Ook prachtig! Ik had zelf nooit groen erbij bedacht, maar zou best eens kunnen werken.
Weet niet hoe breed de ruimte van muur naar muur is, maar dat is nogal bepalend. Je wilt genoeg ruimte om in de keuken te kunnen staan én aan tafel te kunnen zitten. In onze keuken (3m) kan dit echt maar net. Zou als je een tafel koopt ook niet voor rechthoek, maar eerder voor ovaal/organisch gaan. Dan spaar je ruimte.
Een (hysterisch) behangetje is veel leuker dan een verfkleur! Dat kunnen deze tegels prima hebben. En op een toilet kun je veel meer experimenteren dan in je woonkamer.
Hier wat opties:
Denk bijv. aan:
of