Oooh ja die kleur op de muur vind ik al helemaal gaaf in combi met dat behang. Doen!! Denk dat het kleed er zelfs ook nog mooi bij matcht. Maar ik ben sowieso gek op kleur combi’s
Wat een prachtig behang!
Ik denk dat dat super mooi word! Vooral optie 1
Ik vind de combinatie prachtig, het behang prachtig, en daarom zou ik nog verder gaan; een combinatie van 1+2. Dus de keuken helemaal, plus de gehele wand. En het groen ook het hoekje om. Als dat laatste moeilijk is met het behang, dan een groene kleur die het zo dicht mogelijk benaderd om dat hoekje donker en “cosy” te maken.
En dan de rest langs de wand met ramen een kleur die matcht met de lijnen uit het groene behang.
Wat je ook doet, het is een mooie keus.
Ik zou ook dit doen @Ovenschaal, en zeker geen witte muur ertussen. Gewoon mooi toch om alles in die terra kleur te doen en de rest behang!
Op die wand een kleur (champagne) die matcht met de lijnen (lichte kleur) uit het behang. Iets uitgesprokener dan wit, maar wel neutraal. Zoiets:
Maar dat moet je echt matchen met het behang, dat is moeilijk zo vanaf een schermpje.
Wij zijn de woonkamer alvast babyproof aan het maken. We hebben nu twee kleine ronde glazen salontafeltjes en die lijken me niet handig om aan te gaan leren staan bijvoorbeeld.
Nu vind ik deze salontafel van VT Wonen mooi:
Heeft iemand toevallig deze? Kan je je eraan optrekken zonder dat hij kantelt? lk kan op de foto’s niet zien of het blad aan de andere kant ook wordt ondersteund.
Anders toch maar even langs een woonwinkel om hem in het echt ergens te bekijken…
Ja zo’n ‘dwarspoot’ als je aan deze kant ziet zit ook aan de andere kant! Zoek maar eens op vt wonen diy salontafel :). Ik heb 'm overigens niet zelf
Oke excuse the mess haha. Maar wat zouden jullie qua raam bekleding hiermee doen?
Mijn plan nu is: 1 (alleen links hangen) beige linnen gordijnen, 3 beide kanten beige linnen gordijnen en 2 zwarte houten jaloezieën (kozijn wordt nog helemaal wit).
De beige gordijnen heb ik al van mijn vorige huis.
Ik zou bij 3 de hele breedte de gordijnen doen ipv allee het raam
Hee ben je verhuisd? Ik genoot zou van jouw posts in dit topic, iedere keer was je woonkamer meer aangekleed en steeds sfeervoller
Krijgen we van deze woning ook een fotoverslag?
Hij zit ook aan de andere kant inderdaad. Ik heb ook naar deze tafel gekeken, maar het is fineer en dan vind ik hem deze prijs niet waard.
Waarom wil je bij 2 jaloezieën ophangen en geen gordijnen? Heb je daar veel inkijk, schijnt de zon naar binnen of is het omdat de bank tegen de muur staat?
Ik zou zelf kijken of je bij 2 en 3 up-down of vouwgordijnen in een soortgelijke stof als je gordijnen kunt vinden.
Ah lief! Mijn vriend en ik zijn gaan samenwonen! Ja hoor, vind het leuk om dingen te delen! Heb alleen een vriend die het niet altijd eens is met mijn interieursmaak dus er moeten concessies gemaakt worden.
@Camem.Bert
Omdat ik anders denk dat het heeeeel veel gordijn wordt in de ruimte. Er zit in een andere hoek ook nog een raam waar gordijnen komen.
We hebben wel inkijk van buren bij raam 2, maar tegelijkertijd is het ook het mooiste uitzicht daar.
Ik vind het juist wel mooi en geeft wat meer textuur en geluidsdemping aan de ruimte. Maar is wel persoonlijke smaak natuurlijk, maar ik vind nooit iets ‘te veel gordijn’ haha.
Wat ga je bij 1 voor de deur hangen? Of doe je daar niks?
Het idee was links gewoon de gordijnen voor dat gehele stuk incl deur
Ik zou bij 1 en 2 jaloezieën doen en bij 3 gordijnen over de hele breedte van de muur
Ik zou groen kiezen. Of blauw wel.