Ja ik heb zelf de 2079, sowieso de lampen van Flos In de hal heb ik de apiales van Nuura, ook een tof design maar wat strakker.
Iemand tips wat voor spatwand er in onze keuken past?
Bovenste 2 zijn de plaatjes van de ikea website, onderste is een foto van onze keuken.
Gewoon witte tegeltjes of juist iets met beton look? Help.
Ik zou witte of gekleurde tegeltjes doen, maar ben ook geen fan van betonlook. Zou dan nog eerder een spatwand van melkglas doen.
Ik zou voor handvorm tegeltjes gaan, die zijn ook als je voor wit kiest niet super strak (en dat lijkt me mooi bij de rest)
Ik ga in mijn eigen keuken witte tegels plaatsen in halfsteensverband, lijkt me denk ik ook wel mooi bij jouw keuken.
Bedankt voor jullie reacties! Ga eens zoeken naar de juiste tegels
Nu we het hier toch over lampen hebben, weet iemand waar deze lampen van zijn? Vera Camilla heeft ze in haar keuken maar noemt het merk (volgens mij) niet.
Dit is onze keuken, die heeft wat minder kleur vandaar dat we een lichtrose hebben gekozen. En als je zelf gaat tegelen: met dit soort tegeltjes is het heel makkelijk te doen (oke ligt misschien ook aan ons patroon, dat was ook heel easy)
Ik dacht van Made. Ze heeft ze in één van haar verhuisvlogs wel benoemd. Vrij in het begin.
wij nemen een nieuwe badkamer, en dit wordt de indeling.
Dus, inloopdouche met glazen wand en zitje, een toilet met 1 koof erboven die moet voor het leidingwerk en dan nog 1 koof voor symmetrie zodat we een nisje kunnen maken, een radiator en een wastafelmeubel (niet zwart).
We willen eigenlijk alleen de wand waar de douche uitkomt, de wand waar je naar kijkt en de vloer tegelen. De muur waar je als het ware doorheen kijkt en de muur achter de wasbak wordt afgewerkt met badkamerproof stucwerk en verf.
Dit zijn de plaatjes die ik op mijn Pinterest heb:
Maar welke tegels zouden jullie doen? Zoals op voorbeeld? of beide muren gelijk en de vloer anders? of overal hetzelfde?
Ik vind het echt moeilijk. We nemen waarschijnlijk gewoon zilveren kranen en douche enzo en een wit wastafelmeubel.
En welke kleur radiator moeten we dan doen? Ook wit?
En klopt het dat je in de douche zo min mogelijk voegen wil dus liever geen visgraat of kleine tegeltjes?
Ik de k Max 3 verschillende tegels, misschien de muur links en rechts de witte visgraat, de rest de beige tegels. Vloer ook beige dan. Misschien de nisjes dan ook de visgraat?
Ja de muur rechts komen sowieso geen tegels op. De man in de winkel had voor ons aan de ene kant visgraat en aan de andere kant kleine vierkantjes gedaan zodat we konden vergelijken. Ik wil gaan voor twee verschillende denk ik. Een grote zandkleurige voor in elk geval de vloer en één muur en dan nog iets anders erbij, iets leuks. Kan een visgraat zijn of een andere leuke kleine tegel met misschien een kleurtje? Ik twijfel alleen waar wat dan moet komen
Ik heb dit weekend lijsten opgehangen met tesa plakspijkers en las daarna pas alle 1 ster reviews nou ik ben benieuwd hoe lang ze blijven hangen
Ik zou het denk ik juist andersom doen dan in het plaatje, de grote tegels op de linkermuur en de vloer, en dan de muur waar je naar kijkt met iets anders. Vind zelf zoiets las in het plaatje linksonder het mooist, maar zou wel wat meer kleur doen ipv alles zand en licht, zeker als je ook een witte wc-pot en wastafelmeubel doet, dan is wat kleur wel fijn. Groentinten lijken me mooi bij zulke tegels. En dan idd wel ook een witte radiator.
3 years and counting, boven het bed/mijn hoofd en ik leef nog.
De tegels in onze badkamer en keuken zijn behandeld met een laag dat je er niks op kan plakken ofzo. Zou ik er dan nog tegelfolie op kunnen plakken?
Whoops ja, moet natuurlijk minder dan €100 zijn
@Ovenschaal
tot 2 maart bij de bilka!! voor deze prijs kan je m zelf in je gewenste kleur spraypainten hahaha
Oke ik heb echt een stomme vraag
Ik heb deze ladekast gekocht van Ikea voor in de babykamer en het thema is bosdieren.
Nu wil ik de knoppen graag vervangen met die van Xenos (blad, vlinder, konijn, bij, vos?). Maar ik twijfel of ik alle knoppen hetzelfde moet doen of moet variëren (en hoe dan?). Iemand die deze interieurnoob een tip kan geven? M’n vriend keek me alleen maar glazig aan toen ik zijn advies vroeg haha.