ik zou of allemaal anders doen, of alle bovenste 1 bijv. vos, 2e rij konijn en 3e blad
Hele fijne commode
Ik zou de knopjes die bij het thema passen kiezen en die gewoon random speels gebruiken door elkaar. Dus een paar zou je dan 2 of 3 keer gebruiken denk ik?
Ik zou gewoon zoveel mogelijk dieren doen, zelf die niet in het bos leven. Het is een kinderkamer, hoe leuk als je alle dieren kan benoemen! En stijl heeft dan niet zoveel zin, dat kan later nog. Ze zijn niet duur, en als je later de kast hergebruikt, kies je gewoon nieuwe en andere knoppen. Nu mag het gewoon leuk zijn toch?
Oh née juist heeeel leuk! Ik wilde dit ook maar toen waren alleen nog maar vlinders en 1 vogel ofzo. Dus nu is het de vlinder kast geworden.
Vraagje. Ik heb een ronde spiegel besteld en wil daaronder een plank ophangen. De plank is alleen 5 cm korter in de lengte dan de diameter van de spiegel. Ik heb de spiegel nog niet in huis, dus kan het niet proberen. Denken jullie dat het storend is dat de plank korter is?
Neen zolang het mooi gecentreerd is, ik zou met een laser posities bepalen dan ben je zeker correct.
Bedankt voor de tips allemaal Heb nu van elk diertje twee besteld en dan ga ik een beetje mooi proberen te mixen. En thanks voor de tip @Ovenschaal ik heb dit kleed van Lorena Canals klaarliggen, ook in bosthema
Hmm nee vind ik niet heel chill. wij hebben nu een Tripptrapp en vijf stoelen, maar er gaat een stoel naar boven om plaats te maken voor een tweede kinderstoel. Anders wordt het echt heel erg proppen.
Ik heb geen tips voor een lichtgrijze verf voor je. Wij hebben voor onze slaapkamer tig kleuren geprobeerd, maar ook alles wat op het staaltje een warme ondertoon heeft sloeg lichtblauw of - paars uit. We hopen dat dat anders wordt zodra we de kozijnen vervangen (die zijn nu aan de buitenkant donkerblauw geschilderd).
Is voor je keuken (kastjes of muur) Pigeon van Farrow and Ball iets? Die kleur hebben wij op de keukenkastjes zitten en we zijn er erg blij mee!
Skimming Stone en Elephant’s Breath van Farrow and Ball zijn mooie, grijze tinten met een warme ondertoon. Maar of het past bij je oranje muur weet ik niet, want dat ligt helemaal aan de tint.
De precieze kleur van je tegels vind ik lastig te bepalen op de foto, dus lastig om daar passende kleur bij te bedenken. Misschien dat Ammonite of Purbeck Stone erbij past? De tegels zou je eventueel ook kunnen verven of beplakken met tegelstickers om het op smaak te maken.
Gaaf hoor, heb je dat met plaktegels gedaan?
het zijn vinylstickers (van shein)!
Wow, mooi resultaat!
Super gaaf!!! En netjes gedaan zou je willen laten weten of het een beetje wil blijven zitten? Zo ja dan ga ik dit zeker ook doen bij onze lilleke grijze tegels in de badkamer
Hebben jullie tips waar je zulke muurstickers/behangcirkels kunt vinden? Deze is van Etsy en omdat ie niet retour kan vind ik het wel een risico (qua kleuren in het echt).
Prikkel 3 van Lef! Mijn dochter heeft net een oranje plafond gekregen op haar slaapkamer met grijze wanden. Een interieur stylist heeft de kleuren bij elkaar gezocht en het is prachtig!
Ik vertrouw altijd op jullie mening en tot nu toe heb ik ook altijd gekocht wat jullie het meest hebben gestemd. Ik heb weer een keuze crisis namelijk.
Ik heb dus op dit moment tijdelijk verduisterde gordijnen in de woonkamer hangen omdat ik me vorige gordijnen gewoon zat was en eerst dacht ik ik bestel later wel beter passende voor hier (deze gaan naar de slaapkamer) maar toen ging ik ineens twijfelen over inbetweens.
Voor in huis wilde ik sowieso verduisterende gordijnen omdat daar altijd mensen langs lopen naar mijn deur en mijn bovenburen staan ook nog wel eens te roken met zicht op mijn raam daar. Oh en veel zon in de zomer daar, valt in de woonkamer wel mee.
Maar in deze kamer zie je eigenlijk nauwelijks iets vanaf de straat ook zonder gordijnen niet eigenlijk dus toen ging ik twijfelen. Wat zouden jullie doen? Andere verduisterende gordijn halen voor deze kamer of inbetweens? Andere opties zijn er niet. Oh het raam is net zo breed als die muur.
(Ja mijn gordijnen hangen nu ruk want ze blijven toch niet lang hangen)
- Nummer 1
- Nummer 2
0 stemmers
Ja heb ik overwogen maar ik wil/heb gewoon weer zwart hoewel die inbetweens meer grijzig lijken maar dat maakt niet uit. Ik vind dit gewoon een prettige kleur voor gordijnen.
Voor inbetweens is een wat donkere kleur best fijn, kijkt fijner doorheen dan een lichte kleur.