Is dit te licht dan? Nee toch. :o
Nee, juist prima. Ik vind voor inbetweens een warme donkerbruin of een antraciet nog mooier, want net iets zachter, maar jij houdt van zwart dus prima, toch? Ik zou geen verduisterende gordijnen doen, als dat niet nodig is.
Volgens de site heet deze kleur antraciet haha. Maar ik vind het zelf geen lelijke kleur ofzo.
Ik heb deze kast ergens goedkoop kunnen krijgen en ik wil hem zelf opknappen. Ik wil er sowieso nieuwe handvatten op proberen te krijgen (wordt nog lastig want die knoppen zitten er op vastgelijmd volgens mij). Maar ik vind het zo lastig om te beslissen wat ik er verder mee ga doen. Iemand hier misschien ideeën? Zouden jullie hem verven of zo laten? En welke kleur zou mooi zijn?
Ik wil de muur erachter ook opnieuw verven, dus beide in dezelfde kleur is ook een optie.
Edit: hij staat nu nog op een rommelkamer trouwens , vandaar de troep.
Of de open vlakken matchen met de kleur op de muur of lekker licht maken en de rest van de kast contrasterend?
Zou de knoppen sowieso veranderen, die zijn wat lomp. Maar niets wat een japans laagje niet kan fixen toch?
Ik denk dat het nog iets mooier is als je de gordijnen met een gordijnrails aan het plafond bevestigd. Dan heb je echt van plafond tot grond gordijnen. Ik vind dat zelf heel chique.
Dat kan niet want er loopt een verwarmingsbuis in de weg.
Kan het gordijn niet voor die verwarmingsbuis hangen?
Ik denk vooral leuk op boeken met een effen kaft, zoals op de foto’s. Anders gaat het effect wel weg denk ik.
Mening/tops gevraagd! Wij hebben nu overal witte muren, wat best saai en kil is. We willen wat meer warmte in huis door o.a. een warm beige kleur op de muur (flexa sandy beach). Maar verf je doorgaans 1 muur beige of is het ook mooi om alle muren (behalve het plafond) beige te verven? En in de slaapkamers? Hoor graag jullie ideeen!
Wij hebben alle muren beige. Vinden het zelf warm maar rustig staan. Nog altijd super blij mee. Wij hebben overigens flexa subtle stone gedaan.
Daar neig ik ook naar. Waar ik wel bang voor ben is dat het eruit komt te zien alsof ee 20 jaar binnen is gerookt of valt dat mee?
Edit: prachtig bij jullie thuis!
Heb even wat foto’s voor je toegevoegd aan mijn bericht. bij ons oogt dat niet zo en iedereen die binnenkomt begint over dat het echt een mooie kleur is haha
Edit: ik zou even testers halen als ik jou was trouwens. Beige kan soms wel echt heel anders uitvallen in bepaald daglicht. Sandy beach werd bij mijn schoonmoeder bijv heel geel. En de kleur die wij hebben is meer ri grijs bij mijn moeder thuis terwijl die bij mij echt overtuigend beige is.
Ik zou idd alle muren doen
Ik heb alle muren beige behalve 2 in de woonkamer, die zijn terracotta! En in de slaapkamer beige met saliegroen. Ofja ons beige is officieel de kleur ‘ecru’ ik vind het een beetje zandkleurig! Wel heel blij mee.
Wij hebben alle muren in de woonkamer in de kleur Sandy beach en ik ben er nog steeds heel blij mee. Wel is het inderdaad zo dat de lichtinval heel bepalend is voor hoe de kleur uitvalt. Ik vind de kleur het mooiste wanneer er veel lichtinval is. Hier maakt het de woonkamer wat warmer. In de keuken valt het licht anders en is het in combinatie met onze kleur tegels soms wat te warm naar mijn smaak.
Waar is de schoenenkast (?) in de hal van? Ziet er handig uit!
Ikea Trones met een eiken houtenplank van de bouwmarkt erop. Zijn top! Past veel in.
Buiten dat ik het lelijk vind, vind ik het ook van die hype dingen die mensen dan na 4 maanden zat zijn en dan massaal weer wegdoen en dat kan ik er ook niet aan uitstaan.
Ik heb zelf Mrs Wool van LAB in mijn slaapkamer. Ik vind het een heel mooie kleur, die in bepaald licht best geel is kan zijn. Ik heb niet alle muren gedaan (want geen zin om mijn enorme kast te verplaatsen) en ik vind het best fris staan, beige met wit.