Ik heb alle muren beige behalve 2 in de woonkamer, die zijn terracotta! En in de slaapkamer beige met saliegroen. Ofja ons beige is officieel de kleur ‘ecru’ ik vind het een beetje zandkleurig! Wel heel blij mee.
Wij hebben alle muren in de woonkamer in de kleur Sandy beach en ik ben er nog steeds heel blij mee. Wel is het inderdaad zo dat de lichtinval heel bepalend is voor hoe de kleur uitvalt. Ik vind de kleur het mooiste wanneer er veel lichtinval is. Hier maakt het de woonkamer wat warmer. In de keuken valt het licht anders en is het in combinatie met onze kleur tegels soms wat te warm naar mijn smaak.
Waar is de schoenenkast (?) in de hal van? Ziet er handig uit!
Ikea Trones met een eiken houtenplank van de bouwmarkt erop. Zijn top! Past veel in.
Buiten dat ik het lelijk vind, vind ik het ook van die hype dingen die mensen dan na 4 maanden zat zijn en dan massaal weer wegdoen en dat kan ik er ook niet aan uitstaan.
Ik heb zelf Mrs Wool van LAB in mijn slaapkamer. Ik vind het een heel mooie kleur, die in bepaald licht best geel is kan zijn. Ik heb niet alle muren gedaan (want geen zin om mijn enorme kast te verplaatsen) en ik vind het best fris staan, beige met wit.
Ik wil dit setje voor in de tuin! Zo gezellig 🥹
Ik zag laatst een TikTok filmpje over in een winkel door posters heen bladeren en ik moest gelijk aan de expo denken. Goeie herinneringen.
Heeft iemand dé tip voor een model stoel voor lange mensen (beiden 1.80+)? We hebben nu al 4 modellen geprobeerd (2ehands/gekregen) maar we krijgen altijd last van onze nek/rug. We gaan binnenkort een grote woonwinkel opzoeken om gewoon alles te proberen maar dacht misschien heeft iemand de gouden tip/ervaring.
Deze vind ik dan wel weer fantastisch
Mijn ouders hebben van prominent stoelen die ook in een grote maat beschikbaar zijn, daar kan ik met mijn 1.86 mijn benen op kwijt! Maar inderdaad geen idee wat voor stoelen je bedoelt.
Misschien een idee om vinyl plak tegels op de vloer te doen? In een soort boho print
Zoiets en dan die roze of oker kleur op muur en plafond
Hmm nou ik wil de tegels dus wel zo houden want mijn badkamer is ook precies zo. Alleen daar gaan de tegels tot het plafond dus kan ik niets verven. Wil graag wel zo veel mogelijk eenheid in m’n huis houden.
De achterwand plus plafond in Yves Klein blauw en dan ook zo’n neon roze print ophangen zoals in je keuken?
Haha ja dat is ook een beetje wat ik zelf merkte, alles kan wel inderdaad. Maar dacht misschien zijn hier mensen die tips hebben wat m’n wc qua kleur dus een beetje zou liften qua vibe en wat meer fancy uitstraling. Denk dat de verkeerde kleur of een beetje een goedkoop uitziende tint namelijk m’n wc juist heel shabby kan laten lijken.
Oeh leuk die blauw en dan een neon oranje print
Kun je de wc-bril vervangen door eentje die niet zwart is en wat moderner? Ik denk dat dat ook al veel zou doen voor de “vibe”, haha.
Ohhhh love deze kleur blauw!! Ga even nadenken of ik dan idd de hele wc zou doen of niet, vind je idee qua achterwand en plafond ook heel leuk. Of misschien achterwand en plafond in die tint en de zijwanden een andere kleur erbij ofzo
Was gister in de bouwmarkt en had deze twee toen meegenomen, maar vind dit bij nader inzien qua kleur dus niks haha.
Dacht een van de twee op de muren en dan de andere op deze manier op het plafond, of dus met een andere kleuren combo… zoiets met dat blauw lijkt me ook wel wat. Misschien combineren met een lichtere blauw ofzo?
Misschien plak ik dan zelfs wel zo’n houten sier randje langs de hoeken zoals op de groene foto
Ik denk dat donkerblauw (the hague blue van F&B bijv) heel tof is. Of een mooi behang met een beetje terra/rode tinten erin. Verder zou ik je wc bril vervangen voor een witte. Ik denk dat je tegels dan al een stuk minder ‘oudbollig’ ogen!