Interieurtopic #4

Ik wil dit setje voor in de tuin! Zo gezellig 🄹

3 likes

Ik zag laatst een TikTok filmpje over in een winkel door posters heen bladeren en ik moest gelijk aan de expo denken. Goeie herinneringen. :heart_eyes::joy:

3 likes

Heeft iemand dƩ tip voor een model stoel voor lange mensen (beiden 1.80+)? We hebben nu al 4 modellen geprobeerd (2ehands/gekregen) maar we krijgen altijd last van onze nek/rug. We gaan binnenkort een grote woonwinkel opzoeken om gewoon alles te proberen maar dacht misschien heeft iemand de gouden tip/ervaring.

Doet me denken aan die lelijke citroen potten

10 likes

Deze vind ik dan wel weer fantastisch

9 likes

Mijn ouders hebben van prominent stoelen die ook in een grote maat beschikbaar zijn, daar kan ik met mijn 1.86 mijn benen op kwijt! Maar inderdaad geen idee wat voor stoelen je bedoelt.

Misschien een idee om vinyl plak tegels op de vloer te doen? In een soort boho print

Zoiets en dan die roze of oker kleur op muur en plafond

8 likes

Hmm nou ik wil de tegels dus wel zo houden want mijn badkamer is ook precies zo. Alleen daar gaan de tegels tot het plafond dus kan ik niets verven. Wil graag wel zo veel mogelijk eenheid in m’n huis houden.

2 likes

De achterwand plus plafond in Yves Klein blauw en dan ook zo’n neon roze print ophangen zoals in je keuken?

5 likes

Haha ja dat is ook een beetje wat ik zelf merkte, alles kan wel inderdaad. Maar dacht misschien zijn hier mensen die tips hebben wat m’n wc qua kleur dus een beetje zou liften qua vibe en wat meer fancy uitstraling. Denk dat de verkeerde kleur of een beetje een goedkoop uitziende tint namelijk m’n wc juist heel shabby kan laten lijken.

Oeh leuk die blauw en dan een neon oranje print

4 likes

Kun je de wc-bril vervangen door eentje die niet zwart is en wat moderner? Ik denk dat dat ook al veel zou doen voor de ā€œvibeā€, haha.

2 likes

Ohhhh love deze kleur blauw!! Ga even nadenken of ik dan idd de hele wc zou doen of niet, vind je idee qua achterwand en plafond ook heel leuk. Of misschien achterwand en plafond in die tint en de zijwanden een andere kleur erbij ofzo :thinking:

Was gister in de bouwmarkt en had deze twee toen meegenomen, maar vind dit bij nader inzien qua kleur dus niks haha.

Dacht een van de twee op de muren en dan de andere op deze manier op het plafond, of dus met een andere kleuren combo… zoiets met dat blauw lijkt me ook wel wat. Misschien combineren met een lichtere blauw ofzo?

Misschien plak ik dan zelfs wel zo’n houten sier randje langs de hoeken zoals op de groene foto :thinking:

11 likes

Ik denk dat donkerblauw (the hague blue van F&B bijv) heel tof is. Of een mooi behang met een beetje terra/rode tinten erin. Verder zou ik je wc bril vervangen voor een witte. Ik denk dat je tegels dan al een stuk minder ā€˜oudbollig’ ogen!

3 likes

Ik heb in mijn huurhuis een vergelijkbaar toilet en ik heb er wel eens aan zitten denken om de kleur ā€˜Indian Spice’ boven de tegeltjes te doen. Uiteindelijk nooit gedaan, maar dat leek mij wel heel mooi.

4 likes

Als je vooral een fancy look wil kan je ook kiezen voor het verven van die muur boven de witte tegels in een verf met lak finish, dus niet dat matte wat heel latex achtig overkomt maar bijvoorbeeld meubel lak. Dan lijkt je muur wat meer op beton emaille. Hague Blue van F&B is inderdaad mooi maar zou ik niet doen, eerder een zwart omdat dat er al in zit. En dan ook het plafond mee nemen als je dat aandurft ;).

2 likes

Thanks voor de tip! Snap wat je bedoelt qua verf finish ja. Ik ken het ook wel als verf die in keukens wordt gebruikt toch? Tegen de achterwand ipv tegels, vaak een soort zijde achtige look en makkelijk schoon te vegen. Ga dat sowieso doen! Nu de kleur nog haha.

1 like

Ja precies, je kan daar bij F&B de finish Modern Eggshell gebruiken.

1 like

Nee dit is de enige optie.

3 likes

Welke vloer past het beste bij deze combinatie keukenblad (marmer), muur (kleur van het A4tje) en de kleur van de kastjes (Space)

• Links
  • Midden
  • Rechts

0 stemmers

2 likes