Interieurtopic #4

Oh dom, bedoelde eetkamerstoelen :joy:

1 like

Ik zou deze beter geschikt vinden als plantenpot, om echt een aardbeien-effect te geven

4 likes

Wat een nare gaatjes bloempot

9 likes

En als je eens met geel zou werken? Past zeer goed met zwart en wit en direct wat frisser.

3 likes

Ik vind uitsluitend de rechter passend, bij de rest steekt voor mijn gevoel het donkere en drukke marmer teveel af tegenover de rest.

2 likes

Denk dat het voor de vibe vooral heel erg zou schelen als je de sifon vervangt voor een moderner exemplaar en eventueel ook de wc-bril.

Qua kleuren kan er heel veel en aangezien het zo’n kleine ruimte is zou ik gewoon een kleur kiezen die je mooi vindt en het proberen. Is het niks, dan heb je het ook zo weer over geverfd.
Ik had in mijn oude huurhuis overigens vergelijkbare tegels en de muren in een diepe aubergine kleur (weet niet meer welke precies) en kreeg daar vaak complimenten over. Vond het zelf ook veel mooier uitgepakt dan ik aanvankelijk dacht haha.

2 likes

Misschien ben ik de enige maar ik vind helemaal niks mis met de wc en vind hem ook niet zo enorm ouderwets, ziet er best wel goed onderhouden uit met die tegels. Ik zou als je de wc-bril echt verouderd of vies vindt daar een nieuwe van kopen en een leuke grote lijst aan de muur of wat foto’s ofzo en een plankje voor wc-papier en dan zou ik het lekker laten, het is de wc maar :sweat_smile:

19 likes

Echt hoor. Als dit ouderwets is wil je mijn wc niet zien :sob:

2 likes

Hoezo moet het bij de rest van de sferen passen? Als in: het is zo een klein kamertje en meestal altijd deur dicht dat het best goed “geïsoleerd” anders kan. Als jij dat natuurlijk wil.

4 likes

Thanks! We gaan waarschijnlijk toch voor een donkerdere kleur. Nu twijfelen we heel erg tussen de donkere kleur en een andere kleur waar ik geen voorbeeld plankje van kon krijgen.

Ik heb op de website wat random plaatjes gepload om de vloeren te vergelijken waar we nu nog over twijfelen. Links de donkere kleur van de vorige foto en rechts andere vloer. We willen de vloer ook in de hal en woonkamer leggen, het onderste plaatje is het plaatje van de keuken die we hebben besteld.

Welke vloer is het mooist?

• Donkere vloer (links)
  • Lichte vloer (rechts)

0 stemmers

1 like

Ik zou iig nooit een vloer kiezen waar ik geen voorbeeldplankje van kan bestellen. Kleuren online vertekenen enorm. Ik had ook wat extra staaltjes besteld van kleuren die ze niet in de winkel hadden, was echt extreem anders.

6 likes

Goede tip, ik ga vragen of dit alsnog opgestuurd kan worden!

2 likes

En @Pantalones

Dankjewel! Ik ben echt een nitwit hoor, maar wat is een Japans laagje?

En ik ben er nog steeds niet uit… zo’ n hekel aan dat ik nooit knopen kan doorhakken :tired_face:. Ik vind die contrasterende kleren ook wel een leuk idee! Maarja… dan komt de volgende keuze…welke kleuren.

2 likes

Haha, ik heb geen idee wat dat betekent. :flushed: Het is vast een autocorrect of zoiets van iets anders, maar ik kan niet meer bedenken, wat ik hiermee wilde zeggen…

5 likes

Ik vind deze dus echt niet mooi, maar ze worden al jaren verkocht in een leuk straatje hier in alkmaar en nu associeer ik ze volledig met hier. Dus nu zijn ze wel meer op me gegroeid en wil ik er eigenlijk gewoon 1 hebben, maar ik heb nog steeds niet bedacht waar ik hem dan leuk zou vinden staan.

Ik vind met je tapijt in de woonkamer en de keuken in gedachten okergeel wel een mooie match, maar weet niet of het daar frisser en moderner van wordt.
Misschien okergeel op de wanden en plafond en dan een mooie print vinden waar okergeel, klein beetje donkerrood en nog een accentkleur in zit (donkergroen/blauw?). Die op de muur hangen en dan de 2e accentkleur uit de print gebruiken om handdoekjes oid van op te hangen. Maar dan begint het dus vooral met de juiste mooie print vinden.

2 likes

Ik vind jouw huis zooo leuk! Echt heel gezellig en eigen. Ik vind dat een wc niet per se bij de rest van de kleuren van het huis moet passen, vind dat je daar wel een beetje ´los´ kunt gaan omdat het zo´n klein kamertje is. Qua stijl vind ik jouw huis wel modern met wat accentkleuren, dus een fel kleurtje als het oranje van die lamp of een neon kleur lijkt me wel tof. Wij hebben onze wc groen nu en ook het plafond meegeverfd en dat zou ik wel aanraden, is echt mooi vind ik.

Een vriendin heeft alles blauw - tussen koningsblauw en marine blauw in - geverfd en afgemaakt met gouden details in haar accessoires. Zij had ook een wat ouderwets ogende wc maar dat is super gaaf geworden. Zij had ook het plafond meegemaakt, maar dat maakte het juist vet! En ze had echt een enorm grote gave poster in een lijst opgehangen wat de wc echt afmaakt

2 likes

Ik ben aan t klussen in mijn nieuwe onderkomen. Ik heb de muurkleur dead salmon ergens hier voor het eerst gelezen en ik ben echt verliefd, eeuwige dank aan onbekende tipgever, ik wil nooit meer weg.

76 likes

Wauw wat een mooi raam ook! Ik denk als je die muur ook in die kleur verft dat het raam nog mooier uit komt ook :heart_eyes:

8 likes