Interieurtopic #4

Weet je nog waar / in welke winkel je de foto gemaakt hebt?

2 likes

Nee we zijn niet helemaal zeker haha, we zijn helaas tig winkels vandaag in geweest. Aankomende week gaat mn man terug naar de winkel waarvan we hopen dat hij daar ligt, maar ik hoopte nu al een beetje te kunnen googlen.
Hopelijk binnenkort meer duidelijkheid!

2 likes

Kan je ergens op je telefoon terughalen waar de foto gemaakt is?

2 likes

Volgens mij kun je niks vertrouwen behalve de kleur op je muur. Gewoon een stukje verven, dan zie je het vanzelf

15 likes

Op mijn scherm ziet het er hetzelfde uit, ik zie geen kleurverschil.

3 likes

Op mijn telefoon is er ook wel een groot verschil hoor. De kleur van het internet lijkt eerder op de onderste kleur van je staaltje met code 7 ipv 6.

Maar je kan het inderdaad alleen weten door de kleur op de muur te verven dus hopelijk valt het mee en wordt het wat jullie voor ogen hadden. Succes!

5 likes

Wat vinden jullie mooie verfkleuren voor bij mijn bank? We hebben nu saliegroen en daar ben ik op uitgekeken. Neig zelf een beetje richting oudroze. Ik wil dan denk ik een muur de “volle” tint en de andere muren een lichtere ton-sur-ton. Die lichtere kleur laat ik dan ook terugkomen bij de eethoek.

3 likes

Rubin ashes als lichte kleur en perennial grey als donkere kleur van little green (wat koelere ondertoon wat denk heel tof is bij de bank en kleed).

En als je een warmere roze wilt misschien china clay mid als lichte kleur en china clay deep of dark als donkerder accent. Ook van little green.

4 likes

Ik ben fan van Sulking Room pink van Farrow & Ball, denk dat deze ook mooi staat bij de bank.

7 likes

Same. Heb m in de keuken en ben er zo blij mee!

3 likes

Ik heb hem ook in de keuken, de gang en nu ook de wc :heart_eyes: het is zo’n mooie warme kleur

2 likes

Geen roze maar Binti Sweets van Flexa lijkt me mooi hierbij!

2 likes

Je kunt naar een verfspeciaalzaak gaan. Zij kunnen kleuren “scannen”. Ik weet niet zeker of dat met behang ook kan, maar ik zou denken van wel. Misschien even bellen?
Sowieso denk ik dat een verfspeciaalzaak je hierbij heel goed kan helpen.
Edit: echt tof behang!!

3 likes

Was dat met scannen? In mijn ervaring krijg ik dan altijd precies de kleur! En dat was met verf staaltjes. Dus zou denken dat dat met behang ook kan.

3 likes

Ah gelukkig maar wat een tegenvaller met de verf. Wellicht kan je de kleur nog ergens anders gebruiken?

Ik heb een heel saai appartement maar ik heb wel 1 leuk kamertje vind ik. Het is heel klein met glazen deuren naar de woonkamer. Het ladenkastje met spiegel stond er al (ingebouwd). We bergen er spullen op maar verder heb ik er ook planten waarvan ik niet wil dat mijn katten eraan zitten en heb ik er een soort jungle thema van gemaakt :slight_smile: de mos spiegel heb ik zelf gemaakt (zit op schilderstape zodat ik het er hopelijk makkelijk vanaf kan halen later)

136 likes

Echt super leuk! En vet handig zo’n plek waar je katten niet aan je planten kunnen kauwen…

1 like

Love it!

1 like

Eigenlijk vind ik dit wel een geluk bij een ongeluk. Rot dat jullie eerste kleur niet klopte met het voorbeeld, maar deze kleur is eigenlijk nog mooier. En op de wand tegenover het behang komt toch een frisse koraalkleur? Zo is er wel een duidelijk onderscheid. De “foute” eerste kleur zou er te dicht tegenaan hebben gezeten. Ik vind het nu heel mooi! Benieuwd naar de volgende stappen!

3 likes

Echt superleuk, alles. Lijkt me echt genieten om daar elke dag gewoon een beetje doelloos in rond te kijken met koffie in m’n handen haha.
Die paarse bloemetjes zijn nep neem ik aan maar het ziet er wel heel echt en leuk uit, zou die ook wel willen maar zie zoiets nooit in de winkels!

2 likes