Interieurtopic #4

Echt super leuk! En vet handig zo’n plek waar je katten niet aan je planten kunnen kauwen…

1 like

Love it!

1 like

Eigenlijk vind ik dit wel een geluk bij een ongeluk. Rot dat jullie eerste kleur niet klopte met het voorbeeld, maar deze kleur is eigenlijk nog mooier. En op de wand tegenover het behang komt toch een frisse koraalkleur? Zo is er wel een duidelijk onderscheid. De “foute” eerste kleur zou er te dicht tegenaan hebben gezeten. Ik vind het nu heel mooi! Benieuwd naar de volgende stappen!

3 likes

Echt superleuk, alles. Lijkt me echt genieten om daar elke dag gewoon een beetje doelloos in rond te kijken met koffie in m’n handen haha.
Die paarse bloemetjes zijn nep neem ik aan maar het ziet er wel heel echt en leuk uit, zou die ook wel willen maar zie zoiets nooit in de winkels!

2 likes

Oh dit is een perfecte oplossing!

4 likes

Ik denk dat dit hem gaat worden, bedankt voor de tip! :smile:

——

Wat vinden jullie fijne merken voor mooie meubels? Ik merk dat veel tegenwoordig fineer is en ik vind dat vaak niet zo mooi. Dus ik ben wel benieuwd naar aanraders.

4 likes

Even een reply aangezien jij deze knoppen ook hebt gebruikt. Mijn xenos deurknoppen steken uit aan de andere kant van de la. Zijn ook echt super lang?? Hoe hebben jullie dat opgelost?

Edit: nvm is opgelost :partying_face:

2 likes

Wij hebben deze ook maar we hebben er met een multitool een stuk vanaf geslepen en bij de bouwmarkt van die speciale dopjes gekocht voor erop om de knoppen vast te zetten / zodat je je niet pijn kan doen aan de achterkant van dat staafje

1 like

Thanks voor de tip! Ik kom er net alleen achter dat die lange schroef van de knop losgedraaid kan worden dus heb ‘m al gemaakt nu :grin:

Nu de rest van de laadjes nog in elkaar zetten :joy:

Edit: nou hij staat hoor hehe wat een klus dat ding joh.

36 likes

Leuk met die knoppen zo! Heb je dat Pimpelmees behang al? Twijfel daar zelf nog over haha

1 like

Ja, zit ook al op de muur en ben er echt heeeeeel erg blij mee. Denk je ook aan het bosdieren behang of een ander thema?

Samenvatting

74 likes

Prachtig! :heart:
Ik vind het ook nog steeds een mooie print op een boxkleed

5 likes

Heel mooi! Wij vinden de bosdieren ook het leukst, wij zitten alleen met een schuin dak en een minder brede muur/kleinere kamer dan bij jullie, wil dus even bekijken of dat überhaupt mooi uit zou komen haha

2 likes

Dit is ook wel echt een hele lange muur hoor! We hadden 9 banen nodig… Zie op hun Instagram ook wel foto’s van veel kortere muren en dat ziet er ook nog steeds heel mooi uit! Alleen lastig misschien met het schuine dak? Maar op zich is de beer in het midden wel een beetje het belangrijkste van het plaatje dus als er dan ergens bovenin een hoek af is valt dat misschien niet eens zo heel erg op?

2 likes

Helaas valt het bij ons als optie af, heb vanavond even de kamer gemeten en het behang is überhaupt niet bestelbaar in de hoogte die nodig zou zijn en als je denkt aan een oplossing (bijvoorbeeld lambrisering en dan daarboven behangen) wordt er een te groot stuk van de plaat afgesneden. Zonde! Zoektocht gaat dus nog even verder haha. Hij is bij jullie wel echt prachtig geworden! :heart_eyes:

Hij is dus te kort? Misschien kun je dan het plafond en een rand bovenaan de muur in dezelfde kleur schilderen. Dan laat je het behang daaronder beginnen.

Zoiets bedoel ik:

7 likes

Zara Home

4 likes

Huh heb je de verf laten mengen? Want de kleur op de website lijkt 1 op 1 overeen te komen met de meest linkse kleur op de staal :thinking:

Edit: beetje laat dit haha sorry moest nog bijlezen

1 like

waarom steken ze die kolom niet in de muur

Aah balen zeg. En de kolom mee behangen? Dan wordt het meer 1 geheel dan in het midden een witte kolom.

Of links en rechts een wandje plaatsen, maar dan lever je wel ruimte in en kost ook weer een hoop meer.

1 like