Interieurtopic #4

Utrecht, maar mag best een uur / anderhalf uur rijden zijn als het mooi resultaat heeft. Dus kan veel kanten op, zolang het geen enorme uithoek van het land is.

2 likes

Heeft jouw Lotus losse kussens? Mijne wel, en ik heb ze helemaal opnieuw laten maken, want ook de binnenkant was helemaal op. Heel erg blij mee. Helaas mijn stoffeerster is ermee opgehouden, dus die kan ik niet aanraden, maar een goede meubelstoffeerder kan dat wel doen. Wel heb ik echt goede stof uitgezocht. Dat maakt alles. Mijn stof komt van https://www.linksenco.nl. Een winkel in Amsterdam. Een aanrader. Succes!

1 like

Terlouw en terlouw in gouda, goede stoffeerder, wel prijzig

2 likes

Bijna twee jaar geleden is de 1e verdieping van ons huis incl badkamer verbouwd. Nu eindelijk bezig met de verder aankleding van de badkamer :sweat_smile:

Mijn man wilde perse een spiegel met verwarming zodat er geen condens op komt. De meeste spiegels in die categorie vind ik niet zo mooi of zijn echt heel duur. Deze vinden we beide mooi en was ook nog best betaalbaar :grin: (wel de duurste spiegel die ik ooit heb gekocht… maar wel fancy met verlichting erin die je ook warmer of koeler kan maken).

Hangkastjes voor op de badkamer vond ik ook echt een crime om iets passends te vinden. De meeste badkamer kasten vind ik echt niet mooi. Of paste niet bij ons badkamer meubel (antieke commode waar wasbak is opgebouwd). Maar toevallig zag ik deze laatst voorbij komen en die passen denk ik wel goed in onze badkamer.

kastje van ijzer

kastje van grenenhout, ga ik wel nog met meubelwas overheen om het beter bestendig te maken voor in de badkamer (beide kastjes van sostrene grene).

En ook nog 2 van deze lampen.

Ik overweeg nog om deze met transparante glasverf een kleur te geven (een blauw tint).

Ik denk er ook nog over na of ik andere wasmanden zal aanschaffen.
We hebben nu van die witte kunststof dingen en het past niet zo goed bij de sfeer in de badkamer
image
Ze zijn nog helemaal in orde verder, dus ik vind het ook wel verspilling om ze dan weg te doen eigenlijk… ik heb ook al zitten broeden op een make over van de wasmand (andere kleur spuiten, met leuk stofje bekleden, maar ik ben er nog niet over uit haha).

11 likes

Voor jou waarschijnlijk te laat maar je kan zo’n spiegelverwarming gewoon los kopen en achter een willekeurige spiegel plakken. Zijn helemaal niet duur en redelijk simpel te doen.

6 likes

Echt ontzettend mooi geworden! :heart:

3 likes

Heeft iemand ervaring met deze rolgordijnen van de ikea?

Het verduisterende is voor mij niet zo belangrijk, heb overgordijnen en ik wil vooral het raam wat breken voor minder inkijk.

1 like

Ongevraagde tip maar ik heb deze wasmand van de Zara Home en deze is zoooo mooi en ook handig door de 2 vakken!

https://www.zara.com/nl/nl/wasmand-met-twee-vakken-p46533049.html?v1=222855669&v2=2202562

5 likes

Yes ik heb ze! Supermakkelijk om op te hangen in je eentje trouwens. Er zit een soort kartonnen mal bij waardoor je makkelijk kan afkruisen waar je je gastjes moet boren

2 likes

Het is bij mij ook voor op de slaapkamer :blush: jullie reacties klinken goed!

4 likes

Ik weet dat ze dit bij Vintage Revival doen, volgens mij zitten ze nu in Maarssen?

2 likes

Heeeeel leuk!!

4 likes

Ik heb een aluminium achterwand van Bokmerk en ben daar heel blij mee. Is wel duur.

Wij hebben deze verf gebruikt in de keuken die je kan schrobben. Hebben verder geen achterwand en het is wit en je kan het heel makkelijk schoonmaken. Als er bijvoorbeeld rode spetters op zitten van tomaat of curry met kurkuma kan ik het gewoon eraf halen met een doekje! Het blijft er een soort van op liggen waardoor je het er zo afveegt echt heel chill

3 likes

Bij ikea, maar ook andere winkels, heb je betaalbare platen voor in de keuken. Misschien is dat iets?

2 likes

Geen verf, maar wij hebben vinyl behang van Kitchenwalls gehad. Kun je goed schoonmaken en was niet duur

Ik heb Farrow & Ball modern emulsion op de keukenmuur zitten, ook achter de kookplaat. Kun je goed schoonmaken en blijft mooi! Te mengen in alle Farrow & Ball kleuren.

1 like

Ik heb trae lyx coating over de muurverf aangebracht. Mooie finish en je veegt alles er zo vanaf.

1 like

Dit is teee leuk! Ik wil dit ook :sob:

2 likes

Mag ik ook jouw kind zijn?

4 likes