Ja! Prima rolgordijnen maar soms de neiging scheef op te rollen en dan loopt ie stroef
Tegen inkijk zou ik zelf minder snel voor verduisterend gaan
Ja! Prima rolgordijnen maar soms de neiging scheef op te rollen en dan loopt ie stroef
Tegen inkijk zou ik zelf minder snel voor verduisterend gaan
Nou het heeft even geduurd maar sinds vandaag heb ik eindelijk een nieuw hoofdbord. Ik wilde in eerste instantie een wave hoofdbord maar dat lukte niet mooi met tekenen dus uiteindelijk een andere vorm gekozen. En dat zorgde ook nog wel voor wat hoofdpijn maar ik ben zo blij met het eindresultaat!
Let niet op mn gekreukelde beddengoed want dat kwam net uit de droger. Vriend wilde persé eerst het bed opmaken voor de fotos
Mensen die hun beddengoed strijken hebben echt te veel tijd Tof hoofdbord trouwens, ik vind het een mooie print.
Ja dat doe ik überhaupt niet hoor , meestal na een nacht slapen kan ik het redelijk strak trekken
Mooie groene muur! Is dat Factory Green van Flexa?
Het is geen groen maar bijna zwart, het is de kleur maanzaad van de Gamma.
Haha ik strijk altijd mijn beddengoed ligt juist extra lekker
Ik heb een huis geaccepteerd dus ga binnenkort verhuizen. Ik heb het hele weekend getwijfeld en 1 van de redenen is omdat mijn huidige huis veel meer karakter heeft. Dit nieuwe huis is 8 jaar oud en alle muren zijn heel erg recht toe, recht aan. Hebben jullie tips om daar meer sfeer in te brengen? De huidige bewoonster had het ook heel mooi, maar clean ingericht waardoor het echt lijkt op alle huizen van jonge mensen op dit moment, haha
Gefeliciteerd met je nieuwe huis
Ik vind dat kringloop/vintage meubels wel veel karakter geven aan een huis. En een mooi kleed misschien?
Gefeliciteerd met je nieuwe huis! Ik heb precies hetzelfde, ga verhuizen van een oud en meer karakteristiek appartement naar een nieuwe woning die bijna één rechthoek is. Ik heb op de site Apartment Therapy veel “home tours” bekeken voor inspiratie. Veel van die mensen zijn er goed in om een ruimte op te delen in “zones” met bijvoorbeeld kleur, hoogte, kleden, enz. Misschien heb je er ook wat aan en anders is het ook gewoon leuk om bij andere mensen binnen te kijken, vind ik tenminste
Ik ga ook verhuizen naar precies hoe jij het omschrijft. Ondanks dat ik blij ben met de witte vloeren en de visgraatvloer er netjes uitziet, denk ik dat je eigen meubels, je eigen kleuren muur, gordijnen etc en eigen kleed, kussens, boeken enz al veel karakter kunnen brengen. Of neem je weinig mee?
Naast de tips die al genoemd zijn, vind ik het ook helpen om de muren meer aan te kleden. Maar dan geen posters in lijst, maar kunst op doek, of textiel aan de muur o.i.d. Iets van vilt, of een wandkleed, zulke dingen.
Kleur op alle muren, meubels met wat rondere vormen kiezen, ik vind hoekjes maken veel doen. Heb bijv een soort bankje met daarop plantjes en ernaast een vaas met droogbloemen. Hangt dan niks aan de muur maar breekt wel de rechte vlakken.
Plus dat dit iets is wat ook moet groeien vind ik altijd. Op dag 1 is het echt niet zo sfeervol als na een halfjaar. Ik woon hier nu een jaar en ben nog steeds dingen aan het toevoegen die het sfeervoller maken.
Deuren zijn wel megaduur dus ik zou echt niet in een huurhuis deuren gaan vervangen eigenlijk… (niet vanwege een principe van geen geld uitgeven aan een huurhuis hoor, maar überhaupt, moet je dan de oude deuren bewaren, waar laat je ze dan, wel vrij omslachtig allemaal.)
Heeft iemand een tip voor een mooie grote mand van riet/zeegras/hout of whatever voor materiaal dat maar een natuurlijke uitstraling heeft, waar ongeveer 3 dekentjes voor de bank in passen? Die geen 40/50 euro kost? lijkt een onmogelijke klus
Heb je al bij de Jisk gekeken? Ik kon ook niks vinden voor een normale prijs en daar tegen een mooie aangelopen voor weinig geld. Viel mij trouwens mee hoe groot de mand moest zijn voor 4 dekens, dus misschien zoek je te groot?
Ja 1 is elektrisch dus best dik. In die ik nu heb past alleen de elektrische deken en verder niks dus vgm moet ie wel ruim zijn!
Deze is wel leuk maar weet niet of hij groot genoeg is
Misschien heb je het al geprobeerd maar bij de kringloop kun je ook vaak mooie manden vinden!
Ik vind die eigenlijk iets te grof ogen ofzo??
Had ‘m al wel gezien maar ik weet niet