Interieurtopic #4

Ik zou graag een keukenblad op maat willen van 12 mm compact laminaat.
Waar kun je dit kopen? Alleen dus het werkblad, de keuken staat er al.
Kan dit bijvoorbeeld ook bij Kvik?
Ik heb al meerdere bedrijven een mail naar gestuurd, maaf krijg dan gewoon geen reactie :melting_face:
Heb wel gegoogeld, maar dan vind ik bladen vanaf 20 mm (of dus geen reactie)
Misschien mensen hier ervaring mee?

1 like

Een wandrek van tomado?
image

4 likes

Heb je al gegoogled op “werkblad op maat”? Er zijn heel veel sites die dat aanbieden en het kan ook altijd nog bij Ikea.

3 likes

Dat heb ik ook gedaan. Dan kwam ik alleen uit op een werkblad van 20 mm dik op zijn dunst (laminaat) of je gaat naar composiet enz. Maar dat is duurder en tegenover dit gedeelte heb ik een groter aanrecht dat een werkblad heeft van laminaat.
En dan twijfel ik of daar tegenover een stukje van composiet ofzo dan wel past/staat…
IKEA is het dunste laminaat blad 28 mm en voor conposiet op maat moet je een hele keuken bij IKEA bestellen. Het is wel een nieuwe IKEA keuken, maar steeds in delen gekocht en zelf ontworpen.
Het is ook nog geen 1 meter aan lengte wat ik nodig heb.

Je wil hem zelf monteren?
Ik laat mijn keukenblad vernieuwen via keukenvernieuwers en dat kan inderdaad van A tot Z helemaal op maat

2 likes

Ja, zelf monteren is geen probleem.
Ah, ga ik daar kijken en contact mee opnemen!

3 likes

Ik vond de prijzen voor composiet bij Ikea vergelijkbaar met wat ik bij een keukenboer zag. Kan je eens zien bij een steenkapper/natuursteenbewerker. Een vriendin kocht haar keuken bij een zaak en heeft al haar steen bij een steenkapper gekocht. Zij zijn ook minder verbaasd als je alleen voor je steen komt, zeg maar.

2 likes

Ik heb deze in een kleiner formaat, erg blij mee :blush:

13 likes

Dan is dat evt ook een optie, dankjewel :slight_smile:

4 likes

Misschien toch nog beter zoeken, dankje :slight_smile:

3 likes

Wat mooi! Waar is deze van?

1 like

Mooi! Waar komt dit vandaan?

De Primark had vorige week ook zoiets en bij je vriend TK Max al gekeken?

3 likes

@Bambam
Het is de Tenzo Bridge wandkast. Heb zelf een maat kleiner.

als je dunner wilt raad ik je aan te kijken naar Fenix, dat is ook verkrijgbaar in 12 mm met gekleurde kern

3 likes

Ik ben op zoek naar een commode voor in de hal, waarin we schoenen / mutsen, sjaals, handschoenen / boodschappentasjes enz kunnen opbergen…

Qua look wou ik voor de Hemnes van ikea gaan en dan eigen knopjes op, maar die is eig iets te diep en neemt dan teveel plaats in in de hal. We willen maximum 40cm diepte
H100, B140, D40 zou ideaal zijn

2 likes

Wij hebben de trones. Bergen hier alleen schoenen in op maar je zou ook andere dingen erin kunnen doen. Je koopt ze per 2 en kan ze zo hoog lang en breed maken als je ze zelf wilt.

4 likes

Oh met zo’n plank erop ziet het er heel sjiek uit. Nooit aangedacht, goed idee!
@MENDOWN, wij hebben deze ook in de gang en echt ideaal. Voor schoenen, sjaals, etc. En in de keuken voor oud papier.

4 likes

Ik zoek al een jaar naar een mooi zwevend tv-meubel van minstens twee meter breed. Tot nu toe was mijn budget ongeveer 500 euro, maar ik heb tot nu toe nog geen enkel meubel gezien waarvan ik denk “ja, die houtkleur en tekening vind ik mooi!”.

Ik zou een wit (Ikea-achtig) meubel kunnen kopen voor 150, waar ik nooit echt tevreden mee ga zijn. Of ik kan even sparen en voor tien keer dat bedrag een eiken meubel kopen. In principe heb ik dat bedrag in een half jaar bij elkaar gespaard.

Wel belangrijk: ik huur, en de kans is klein dat ik in mijn volgende huis plaats zal hebben voor een tv-meubel van dat formaat. (Nu heb ik een hele lange, kale muur.) Ik ben niet van plan om te verhuizen, maar je weet natuurlijk nooit wat het leven brengt. (Ik hoop een rijke vent - a girl can dream.)

Wat denken jullie?

• Blijf sparen voor het dure meubel
  • Ga voor je tweede keuze

0 stemmers

2 likes

Leuk! Gelijk willen bestellen maar ze zijn helaas uitverkocht :upside_down_face:

3 likes