hoe groot moet het tablet zijn? ik kan wel navragen bij de meubelmaker wat ze nog hebben liggen, ze hebben nog niet zo lang geleden een keuken voor ons in dat materiaal gemaakt (wit)
@instantramen da’s nog een beladen vraag!! ik vind het zelf ook wel heel persoonlijk, ik kan me mateloos irriteren aan bepaalde details die anderen bijvoorbeeld nooit zouden opvallen en visa versa. Ik vind de meeste designtafels in natuursteen bijvoorbeeld barslecht omdat ze aan de onderkant quasi nooit mooi zijn afgewerkt en het verstevigingsnet gewoon ZIET. De meeste merken hebben ook gewoon hun expertise zoals b&b dat een een topper is qua stofferingen en zitmeubels algemeen, rimadesio is dan weer heel goed in metalen en systemen, porro moet je naar toe als je systeemmeubilair wilt. Poliform is alleen écht goed in keukens, en dat is niet echt relevant voor de benelux :’) Minotti zou ik sowieso vermijden want ze hebben eigenlijk niets moois of origineels.
Als je specifieke items op het oog hebt en geduld maar wel op budget wilt kopen raad ik je aan om tweedehandssites in de gaten te houden, daar kan je vaak koopjes in goede staat vinden. Denk maralungo’s voor een 100 ekkies