Bedankt voor jullie reactie & @Swelgje maar ik zoek iets klassiekers en liever geen kunststof
Moet het zwart zijn? En met lades?
in wat voor stijl? Als het bijvoorbeeld heel strak moet zijn kan je bijvoorbeeld naar iets in de geest van Vision van Pastoe kijken (ik heb hier geen aandelen van!!) en verschillende modules aan elkaar hangen, als je dan zou verhuizen kan je deze op verschillende plaatsen nog steeds gebruiken.
Ja kan ook gewoon een ikea kast kopen en fronten rond bouwen naar wens hƩ, alleen even opletten met het gewicht voor scharnieren of lades.
Je hebt ook de hemnes variant van schoenenkast die minder diep is! Maar die zal eventueel te ondiep zijn dan.
Ik ga altijd stuk om al jouw tyfusdure suggesties in dit topic
Haha ik ook maar vind het ook heel chill want dure meubels zijn vaak wel echt heel mooi
soms is het ook gewoon genant maar ik doe het toch vooral om inspiratie te geven, zo een opstelligng van pastoe voor vicky zou 6k kosten in fineer wat ook gewoon super veel geld is
ach ja, volgende maand weer wegdromen in milaan en zelf dure tafels verkopen
Oh het zijn ook altijd wel mooie meubels. Maar love die hele casual: ja misschien is deze stoel van 3000 euro een leuke optie?
je moet gewoon meer planten verkopen lula, dan kan jij dat ook hebben!!
Niet zwart, maar zeker niet wit. De trap is donker walnoot, dus ik stel me wel iets donkerder voor.
Lades is niet nodig⦠we doen het nu met een kallax met zoān bakken er in
Ja echt mijn levensdoel. De suggesties van @Ainu kunnen opvolgen in dit topic, dan heb ik het pas echt gemaakt.
Ja heel simpel, zoiets:
(geen idee wat er met het hout van de lades aan de hand is, maar je snapt het idee)
Zeker geen slecht idee om te zoeken naar een modulair systeem!
Ik heb zoiets in de badkamer op maat van eikentafels.nl, is wel een paar jaar geleden, maar de prijs daarvoor viel me toen reuze mee, misschien dat wat je wil niet zo duur hoeft te zijn?
Ik vind Lasse van Bodilson in het echt verrassend mooi. Het fineer loopt door waardoor het er minder cheap uit ziet. Misschien hebben zij iets zwevends
je zou dit bijvoorbeeld op de muur kunnen bevestigen met tandlatten als de rug ok is
dan heb je ook nog speling om er een ledstrip bij te steken die mooi over je muur straalt en zo een zacht licht geeft dat het contrast weghaalt als je tv wilt kijken
Die is mooi ja! Even duur als de meubels die ik hierboven al postte, maar ik sla 'm op. Thanks @Merel!
Deze is 41 cm diep maar weet niet of die ene cm uitmaakt
Of zoiets, maar die heeft geen pootjes
https://www.fonq.nl/product/bepurehome-nomin-dressoir-geborsteld-grenen-ceder-85x140x40/979630/
Yes, deze is perfect, bedankt !
Heb wel nog nooit iets bij Fonq besteld⦠is het wat goede kwaliteit?
Die is helaas enkel in wit toch bedankt voor je reactie!
Je bedoelt de webshop fonq of het merk zelf?