Als ik euromillions win dan mag jij mijn nieuw huis ontwerpen.
Ik herken je dilemma, ben zelf ook erg lang op zoek geweest naar een betaalbaar eiken tv meubel. Uiteindelijk heeft mijn vriend voor twee tientjes via marktplaats een houtlook meubel gevonden in dezelfde vorm. Wel minder mooi dan echt eiken, maar voor het geld een hele goede optie. Ik zou dus kijken of je iets tweedehands kunt vinden!
Super leuk! Ik ken het merk van het meubel niet, maar heb wel goede ervaringen met fonq en hun service en retourneren etc.!
En de schoenenkast versie van Hemnes? Die met de lade bovenin. Is wel wat minder breed, maar diep genoeg voor laarsjes of dubbele rij schoenen. Bij ons staan er voor 3 mensen schoenen in + m’n moeders sloffen ().
Die is er enkel in wit helaas
catawiki, whoppah, 2dehands (belgische marktplaats, wss is marktplaats ook goed hoor), soms 1st dibs alhoewel daar ook veel galeries zitten die met gigantisch grote marges werken
O dan is die uit het assortiment. Wij hebben ‘m 2 jaar geleden gekocht in dat bruinzwart.
Ik zie hem wel?
My bad!
Ja dat klopt! Ik vraag me nu af of er nog veel ikea-spul is dat wij in België niet hebben
Ik denk dat het de commode wordt die @quarterlife voorstelde
Voor de prijs is het soms ook de moeite om naar Breda te rijden. (Hoewel het soms andersom goedkoper is)
Het wisselt heel erg, een Pax element is bijvoorbeeld weer een paar tientjes goedkoper hier dan in Duitsland. Duitsland heeft wel een veel groter aandeel in de wereldwijde omzet dus als er voorraadproblemen zijn gaat de voorraad als eerste naar Duitsland ipv Nederland.
Fijn dat je zo goed meedenkt! Ik zoek een blad van 93,6 mm breed en 62 cm diep. Alleen zoek ik zwart/antraciet
Maar sowieso wel een goeie, misschien moet ik contact opnemen met meubelmakers.
Ik zoek een kleed/tapijt voor de kamer van mn dochter. Ik heb nu zo’n kelim liggen, heel mooi, maar het verschuift steeds. Hebben jullie tips waar ze leuke, dikke tapijten hebben, die uit zichzelf gewoon goed blijven liggen?
Je hebt ook anti slip speciaal voor onder je tapijt.
Ja klopt, wij hebben die van Ikea en die werkt prima
Die werkt bij ons helaas niet goed. Ik heb dar eronder en ook nog extra ruggrippers, maar het blijft glijden en niet strak liggen.
Daarom dus op zoek naar iets heel anders, wat ook met spelen etc blijft liggen
Dan zou ik het niet weten