Oooh die Frame van Pastoe is mooi zeg. Echt precies wat ik zoek. Jammer dat dit iieets boven budget is haha
Misschien the box van ruijch? Ik heb die zelf in maat S maar zie dat maat L ruim 2 meter is. Nog steeds niet goedkoop maar wel iets betaalbaarder dan Pastoe
Ja sorry @Ainu wel van de eigenaar van het door jou gehate misterdesign
Die is mooi, maar ik zoek eigenlijk geen dure wandmeubels haha, wil vooral voor mezelf uitmaken of ik ga voor een goedkope witte of een dure houten/fineer.
(Ik denk dat ik voor de dure ga.)
Oh haha ik zou een dure wel de investering waard vinden, denk ook dat je die ook weer zou kunnen doorverkopen als het in een volgende woning niet past. En stel je woont hier nog wel een aantal jaar heb je er toch lang plezier van ipv steeds kijken naar een tweedekeus meubel.
Bedankt voor de tip, ook naar gezocht en vind ik ook mooi! Helaas alleen nog maar gevonden per afname van hele plaat, dan wordt het mij echt veel te duur
Allebei, ik zie het hier op het forum wel eens passeren maar ken het niet, mss ook een Nederlands bedrijf/merk (ik woon in BE)
@Ainu ik wil juice
welke designmeubels zijn het geld absoluut niet waard en welk meubel is een red flag
hoe groot moet het tablet zijn? ik kan wel navragen bij de meubelmaker wat ze nog hebben liggen, ze hebben nog niet zo lang geleden een keuken voor ons in dat materiaal gemaakt (wit)
@instantramen da’s nog een beladen vraag!! ik vind het zelf ook wel heel persoonlijk, ik kan me mateloos irriteren aan bepaalde details die anderen bijvoorbeeld nooit zouden opvallen en visa versa. Ik vind de meeste designtafels in natuursteen bijvoorbeeld barslecht omdat ze aan de onderkant quasi nooit mooi zijn afgewerkt en het verstevigingsnet gewoon ZIET. De meeste merken hebben ook gewoon hun expertise zoals b&b dat een een topper is qua stofferingen en zitmeubels algemeen, rimadesio is dan weer heel goed in metalen en systemen, porro moet je naar toe als je systeemmeubilair wilt. Poliform is alleen écht goed in keukens, en dat is niet echt relevant voor de benelux :’) Minotti zou ik sowieso vermijden want ze hebben eigenlijk niets moois of origineels.
Als je specifieke items op het oog hebt en geduld maar wel op budget wilt kopen raad ik je aan om tweedehandssites in de gaten te houden, daar kan je vaak koopjes in goede staat vinden. Denk maralungo’s voor een 100 ekkies
Als ik euromillions win dan mag jij mijn nieuw huis ontwerpen.
Ik herken je dilemma, ben zelf ook erg lang op zoek geweest naar een betaalbaar eiken tv meubel. Uiteindelijk heeft mijn vriend voor twee tientjes via marktplaats een houtlook meubel gevonden in dezelfde vorm. Wel minder mooi dan echt eiken, maar voor het geld een hele goede optie. Ik zou dus kijken of je iets tweedehands kunt vinden!
Welke raad je aan?
Super leuk! Ik ken het merk van het meubel niet, maar heb wel goede ervaringen met fonq en hun service en retourneren etc.!
En de schoenenkast versie van Hemnes? Die met de lade bovenin. Is wel wat minder breed, maar diep genoeg voor laarsjes of dubbele rij schoenen. Bij ons staan er voor 3 mensen schoenen in + m’n moeders sloffen ().
Die is er enkel in wit helaas
catawiki, whoppah, 2dehands (belgische marktplaats, wss is marktplaats ook goed hoor), soms 1st dibs alhoewel daar ook veel galeries zitten die met gigantisch grote marges werken
O dan is die uit het assortiment. Wij hebben ‘m 2 jaar geleden gekocht in dat bruinzwart.
Ik zie hem wel?
My bad!
Ja dat klopt! Ik vraag me nu af of er nog veel ikea-spul is dat wij in België niet hebben
Ik denk dat het de commode wordt die @quarterlife voorstelde