Interieurtopic #4

Voor de prijs is het soms ook de moeite om naar Breda te rijden. (Hoewel het soms andersom goedkoper is)

1 like

Ja stom he. Ik heb al vaker Ikea meubels in Duitsland gehaald omdat het daar zoveel goedkoper was of omdat dingen hier heel lang niet op voorraad waren.

2 likes

Het wisselt heel erg, een Pax element is bijvoorbeeld weer een paar tientjes goedkoper hier dan in Duitsland. Duitsland heeft wel een veel groter aandeel in de wereldwijde omzet dus als er voorraadproblemen zijn gaat de voorraad als eerste naar Duitsland ipv Nederland.

Fijn dat je zo goed meedenkt! Ik zoek een blad van 93,6 mm breed en 62 cm diep. Alleen zoek ik zwart/antraciet :see_no_evil:
Maar sowieso wel een goeie, misschien moet ik contact opnemen met meubelmakers.

2 likes

Ik zoek een kleed/tapijt voor de kamer van mn dochter. Ik heb nu zo’n kelim liggen, heel mooi, maar het verschuift steeds. Hebben jullie tips waar ze leuke, dikke tapijten hebben, die uit zichzelf gewoon goed blijven liggen?

Je hebt ook anti slip speciaal voor onder je tapijt.

7 likes

Ja klopt, wij hebben die van Ikea en die werkt prima

3 likes

Die werkt bij ons helaas niet goed. Ik heb dar eronder en ook nog extra ruggrippers, maar het blijft glijden en niet strak liggen.

Daarom dus op zoek naar iets heel anders, wat ook met spelen etc blijft liggen

1 like

Dan zou ik het niet weten

2 likes

Die klittenband die laatst door geloof ik @inezweski is getipt?

6 likes

Misschien moet dit eerder in klustopic. Welke kleur van voegen zouden jullie nemen bij deze tegels? Deze komen in de keuken/eetplaats en is zo’n 40 m2.
Keuken is donkergroen en mijn raam pistache

1 like

Ik zou donkere voegen nemen. Ik begrijp dat je de tegel in de keuken gaat leggen? Dat is wel een high-traffic plek dus om te voorkomen dat je er veel schoonmaakwerk aan hebt om witte/lichte voegen schoon te houden zou ik daarom voor een donkere voeg kiezen.

2 likes

Ja daar was ik al over uit, hoe grijs of hoe zwart zou je gaan?

1 like

Heb je een foto van de keuken of kleuren die je hebt gebruikt?

1 like

Ooh ik heb een mooie inspo pic op pinterest gevonden

7 likes

Ja, ik heb op basis van die foto gekozen voor pistachegroene ramen. Deze keuken was een reflectie van mijn gedachten. Zeer bizar om te zien.

11 likes

Ah wauw dan ben ik zeer benieuwd naar het eindresultaat!

Als ik naar deze vloer kijk is het een redelijk donker grijze voeg. Niet zo donker dat het zwart overloopt maar wel donker.

4 likes

Keuken wordt einde deze week of begin volgende week betegeld en keuken volgt rond 22 april, het huis is nog te vochtig door de plakwerken. Zal een foto plaatsen als het ooit klaar is, het duur mij nu allemaal veel te lang :sweat_smile:

12 likes

Zou zelf antraciet doen

5 likes

huur even een bouwdroger bij boels, kost niet zoveel en maakt een wereld verschil
die de voegen antracier zoals shaar zegt

3 likes