Misschien moet dit eerder in klustopic. Welke kleur van voegen zouden jullie nemen bij deze tegels? Deze komen in de keuken/eetplaats en is zo’n 40 m2.
Keuken is donkergroen en mijn raam pistache
Ik zou donkere voegen nemen. Ik begrijp dat je de tegel in de keuken gaat leggen? Dat is wel een high-traffic plek dus om te voorkomen dat je er veel schoonmaakwerk aan hebt om witte/lichte voegen schoon te houden zou ik daarom voor een donkere voeg kiezen.
Ja daar was ik al over uit, hoe grijs of hoe zwart zou je gaan?
Heb je een foto van de keuken of kleuren die je hebt gebruikt?
Ja, ik heb op basis van die foto gekozen voor pistachegroene ramen. Deze keuken was een reflectie van mijn gedachten. Zeer bizar om te zien.
Ah wauw dan ben ik zeer benieuwd naar het eindresultaat!
Als ik naar deze vloer kijk is het een redelijk donker grijze voeg. Niet zo donker dat het zwart overloopt maar wel donker.
Keuken wordt einde deze week of begin volgende week betegeld en keuken volgt rond 22 april, het huis is nog te vochtig door de plakwerken. Zal een foto plaatsen als het ooit klaar is, het duur mij nu allemaal veel te lang
huur even een bouwdroger bij boels, kost niet zoveel en maakt een wereld verschil
die de voegen antracier zoals shaar zegt
Ik heb gehoord dat dit niet zo goed is voor de muren, de groepjes voor de keuken komen toch pas aan 22/4 en intussen kunnen de badkamers afgewerkt worden. Er is niet zo’n haast bij
@Shaaar ik zal eens kijken naar antraciet
Zo mooi!
Waar zijn die lampjes van?
Oh, zo moet een hoofdbord, niet een aanhangsel van het bed, maar inclusief de nachtkastjes is zoveel mooier! Prachtig uitgepakt, mooie kleur ook! Is het nu door het licht dat de 2 wanden en het plafond een andere kleur hebben, of heb je voor verschillende tinten gekozen? Supergoed gelukt!
Bestaat dat hoofdbord uit twee van die platen? Heel mooi geworden!
Heel mooi! Welke verfkleur is dit?
Op welke woorden zoek je zoiets dan bij de praxis?
Zie t al: wandpaneel dus
Mooi!!! Hele goede kleuren bij elkaar
Nice! Dit staat ook nog op mijn te do. Het lijkt erop dat jij idd gewoon twee van die wandpanelen hebt gebruikt, dat ga ik denk ik ook maar doen. Maar wel ff prijsje neerleggen dan
Leuk om met ons nieuwe huis bezig te zijn!
De vloer was al uitgezocht door mijn moeder, haar huis kopen we. Vind het echt een gave tegel die erin komt:
Voor de wc wil ik de achterwand behangen met dit behang:
Deze kleden hebben over de gehele ondergrond anti slip bolletjes, ik vind het ideaal met 2 kinderen en 2 honden!
Bekijk Vloerkleed vintage 200x300cm donkerblauw perzisch oosters tapijt op: Vloerkleed vintage 200x300cm donkerblauw perzisch oosters tapijt | bol.com
Beide heel mooi! Waar is dat behang van? Ik zoek ook nog zoiets.