Ik heb gehoord dat dit niet zo goed is voor de muren, de groepjes voor de keuken komen toch pas aan 22/4 en intussen kunnen de badkamers afgewerkt worden. Er is niet zo’n haast bij
@Shaaar ik zal eens kijken naar antraciet
Ik heb gehoord dat dit niet zo goed is voor de muren, de groepjes voor de keuken komen toch pas aan 22/4 en intussen kunnen de badkamers afgewerkt worden. Er is niet zo’n haast bij
@Shaaar ik zal eens kijken naar antraciet
Zo mooi!
Waar zijn die lampjes van?
Oh, zo moet een hoofdbord, niet een aanhangsel van het bed, maar inclusief de nachtkastjes is zoveel mooier! Prachtig uitgepakt, mooie kleur ook! Is het nu door het licht dat de 2 wanden en het plafond een andere kleur hebben, of heb je voor verschillende tinten gekozen? Supergoed gelukt!
Bestaat dat hoofdbord uit twee van die platen? Heel mooi geworden!
Heel mooi! Welke verfkleur is dit?
Op welke woorden zoek je zoiets dan bij de praxis?
Zie t al: wandpaneel dus
Mooi!!! Hele goede kleuren bij elkaar
Nice! Dit staat ook nog op mijn te do. Het lijkt erop dat jij idd gewoon twee van die wandpanelen hebt gebruikt, dat ga ik denk ik ook maar doen. Maar wel ff prijsje neerleggen dan
Leuk om met ons nieuwe huis bezig te zijn!
De vloer was al uitgezocht door mijn moeder, haar huis kopen we. Vind het echt een gave tegel die erin komt:
Voor de wc wil ik de achterwand behangen met dit behang:
Deze kleden hebben over de gehele ondergrond anti slip bolletjes, ik vind het ideaal met 2 kinderen en 2 honden!
Bekijk Vloerkleed vintage 200x300cm donkerblauw perzisch oosters tapijt op: Vloerkleed vintage 200x300cm donkerblauw perzisch oosters tapijt | bol.com
Beide heel mooi! Waar is dat behang van? Ik zoek ook nog zoiets.
Ik vond het op plaatjes al mooi, maar wow echt prachtig!
Waanzinnig! Echt prachtige ruimtes maken jullie er stuk voor stuk van.
Heel mooi! Die koof en het breken ervan maakt het in mijn ogen extra mooi/bijzonder.
@Niffler # BN Panthera behang 220121
Ik heb dit bij behangwereld besteld.
@Ovenschaal ik vind het behang en de vloer echt geweldig!
Ik heb echt keuze stress wat ik voor behang in de gang en in de woonkamer wil, wat dan mooi bij de tegel zou passen. Ik ben dan bang dat het dan niet mooi oogt omdat het een vrij drukke tegel is
Ohhh jullie gaan hier zo gelukkig zijn zou jou alle styling toevertrouwen
Okay, nu ben ik overtuigd… Ik wil dit behang ook achter mijn tv! Echt prachtig zo je woonkamer!
Ik ben zo uitgekeken op mijn muur achter de tv, wist totaal niet wat ik ermee wilde.
De wand achter de bank bij mij is donkergroen. Dus dat matcht ook wel goed denk ik!
Ja fijn om te zien en te horen! Geniet van jou mooie living!
Waaaauw wat supermooi!
Ik zocht al heel lang een hoofdbord en heb meteen de panelen gehaald bij de Praxis! Thanks voor de inspiratie!
Hoe heb jij ze vastgemaakt? De medewerker van de Praxis adviseerde een sterke kit, maar omdat het horizontaal komt, weet ik niet of dat blijft zitten.
@Ainu - sorry voor de directe vraag haha maar ik vertrouw jouw mening.
Welke kleur voor een zwevend tv-meubel? Ik vind notenhoot tijdlozer, maar ik heb een bruine leren bank (maar je vond 'm niet marginaal!!) dus het honingkleurige eiken past misschien mooier.