Toen we gingen verbouwen in huis, hebben we meteen de badkamer ook laten doen en dat heb ik allemaal door dezelfde aannemer laten doen. Bad, toilet, douche, radiator hadden we allemaal online besteld bij sanitairwinkel, iom de aannemer over de afmetingen. Hij gaf ook aan wat er allemaal mogelijk was mbt verleggen / aanleggen van leidingen etc… Dat vormde de basis voor onze plattegrond (in paint, niet fancy maar voldoende voor de aannemer) en toen zijn we op looks / functionaliteit / afmetingen gaan kijken op de website om dingen te bestellen.
Tegels hadden we ook los besteld, bij tegels&laminaat. Daar kreeg ik ook gratis samples thuis gestuurd.
Ik had wel al een goed idee over wat ik mooi en functioneel vond, door heel veel op pinterest te verzamelen en ideeën te verzamelen.
Ik denk dat we mede daardoor ook een mooiere / uniekere badkamer hebben dan een badkamer die volledig bij 1 zaak is afgenomen (wat ik veel bij anderen heb gezien, maar is ook kwestie van smaak natuurlijk en mijn ‘probleem’ is ook dat ik de meeste badkamer meubels lelijk vind haha).
Je moet het wel zien zitten om het op deze manier te doen. Maar ik kan het net als @Lichtknopje wel echt aanraden!