Ik zou graag wat meer kleur en/of warmte aanbrengen in onze woonkamer/keuken, maar ik kom er niet uit wat mooi staat bij de vloer. Het is een huurappartement en er ligt een grijze tegelvloer in, iets waar ik zelf sowieso niet voor zou kiezen maar het is zo. Sowieso zijn we op zoek naar andere gordijnen, wat er nu hangt is even tijdelijk zodat voorbijgangers in ieder geval niet direct naar binnen kijken. Daarnaast willen we misschien ook wel een muur of meerdere muren schilderen, maar welke kleur? Ik vind beige/zand vaak mooi maar denk niet bij deze vloer… Het is niet een hele grote ruimte maar wel erg hoog (3,5 à 4 meter) en rechthoekig dus ik vind het moeilijk om sfeer aan te brengen.
Heeft iemand misschien inspiratie wat goed zou werken hier qua kleur? Gordijnen worden dus sowieso vervangen, ik denk voor wit maar suggesties daarvoor zijn ook welkom.
De foto’s zijn van tijdens/net na de verhuizing vandaar de zooi en gebrek aan meubels, maar dan hebben jullie een idee. Tweede foto is gemaakt vanuit de keuken, heb helaas geen beeld vanaf de andere kant.
Foto's voor beeldvorming