Interieurtopic #4

kweenie, maar dan ga ik wel een middagje lijmresten wegpoetsen als ik er ooit weer wegga. voor mij is dat geen halszaak haha. ik heb wel sommige stickers opnieuw moeten plakken en bij het lostrekken bleef er geen lijm oid achter, maar dat zegt misschien niet zo veel.

3 likes

Welke regio kom je vandaan? Ik heb goede ervaringen met een winkel in Den Haag waar het niet opdringerig was.

3 likes

Wow waar is die voorlaatste kast van? heel erg mooi…

1 like

Ik zou graag wat meer kleur en/of warmte aanbrengen in onze woonkamer/keuken, maar ik kom er niet uit wat mooi staat bij de vloer. Het is een huurappartement en er ligt een grijze tegelvloer in, iets waar ik zelf sowieso niet voor zou kiezen maar het is zo. Sowieso zijn we op zoek naar andere gordijnen, wat er nu hangt is even tijdelijk zodat voorbijgangers in ieder geval niet direct naar binnen kijken. Daarnaast willen we misschien ook wel een muur of meerdere muren schilderen, maar welke kleur? Ik vind beige/zand vaak mooi maar denk niet bij deze vloer… Het is niet een hele grote ruimte maar wel erg hoog (3,5 à 4 meter) en rechthoekig dus ik vind het moeilijk om sfeer aan te brengen.

Heeft iemand misschien inspiratie wat goed zou werken hier qua kleur? Gordijnen worden dus sowieso vervangen, ik denk voor wit maar suggesties daarvoor zijn ook welkom.

De foto’s zijn van tijdens/net na de verhuizing vandaar de zooi en gebrek aan meubels, maar dan hebben jullie een idee. Tweede foto is gemaakt vanuit de keuken, heb helaas geen beeld vanaf de andere kant.

Foto's voor beeldvorming

3 likes

Als je voor een beige/ zandkleur wilt gaan voor de muren zou ik de gordijnen kleur geven. Met wit word het anders alsnog koel, denk ik.

5 likes

minotti boteco, in palisander en sahara noir marmer

5 likes

Dit leest gewoon als een andere taal

13 likes

Beige zou ik idd niet doen bij een grijze vloer. Ik zou kiezen voor zoiets:

22 likes

Ik zit in regio Brabant - Eindhoven.

Bedankt iedereen die mee post, helpt ons enorm!

4 likes

Ben je op Ekkersrijt geweest? Want ik vond de meeste winkels daar ook verschrikkelijk, maar bij X2O ben ik wel goed geholpen! Daar hoef/kan je ook niet onderhandelen want ze hebben vaste prijzen. En een familielid heeft laatst een badkamer in Helmond laten verbouwen en was daar heel tevreden over, ik kan wel even vragen welke partij dat was als dat in de buurt is :relaxed:

2 likes

Wat de rest zegt inderdaad.

En ik weet niet of je kleed nieuw is, maar die zou ook wat groter kunnen.
En planten geven ook veel sfeer vind ik.

3 likes

Nee het was ergens anders! Helmond is voor ons nog prima te rijden!

X20 is dan misschien voor ons ook nog een optie, ik ben ook niet goed in onderhandelen!

3 likes

Ja, denk het wel. Misschien ook met dimmer, zodat je hem feller kunt zetten als het nodig is, en normaal als je je alleen omkleedt oid

4 likes

Voor regio Eindhoven heb ik nog de tip om naar Groenen in Veldhoven te gaan als je niks super bijzonders wil. Het is een winkel waar je vanalles voor het klussen kan kopen maar ook badkamers en keukens. Ik had een afspraak ingepland en er werd ook echt met mij meegedacht over hoe ik de ruimte het beste in kon richten. Totaal geen commercieel gedoe en geen druk om direct die dag nog te beslissen (zoals bij veel andere zaken wel zo is). Uiteindelijk was ik echt heel blij met het resultaat en het was een stuk goedkoper dan zo’n badkamer winkel op Ekkersrijt. Aannemers hebben zij niet maar ze kunnen je daar wel eventueel mee in aanmerking brengen.

3 likes

Over een paar jaar gaan wij ons huis grondig verbouwen… kom jij dan helpen met interieur? :heart_eyes:

2 likes

Kan je een linkje delen van die linksboven aub?

2 likes
7 likes

Oh ja dit is wel tof! En zou je dan aanraden om de hele ruimte te doen of alleen 1 muur?

@Nova Ja planten staan er inmiddels, geeft inderdaad een hoop sfeer. Kleed is oud, kan vervangen worden. Thanks voor de tips!

2 likes

Ik wil graag een nieuwe salontafel en had deze gezien van Sklum

Alleen deze is niet op voorraad duurt bijna 6 maanden. Iemand tips voor een soortgelijke die wel op voorraad is? Had wel die van Kave home gevonden alleen die is een stuk duurder

3 likes
2 likes