Interieurtopic #4

Ben je op Ekkersrijt geweest? Want ik vond de meeste winkels daar ook verschrikkelijk, maar bij X2O ben ik wel goed geholpen! Daar hoef/kan je ook niet onderhandelen want ze hebben vaste prijzen. En een familielid heeft laatst een badkamer in Helmond laten verbouwen en was daar heel tevreden over, ik kan wel even vragen welke partij dat was als dat in de buurt is :relaxed:

2 likes

Wat de rest zegt inderdaad.

En ik weet niet of je kleed nieuw is, maar die zou ook wat groter kunnen.
En planten geven ook veel sfeer vind ik.

3 likes

Nee het was ergens anders! Helmond is voor ons nog prima te rijden!

X20 is dan misschien voor ons ook nog een optie, ik ben ook niet goed in onderhandelen!

3 likes

Ja, denk het wel. Misschien ook met dimmer, zodat je hem feller kunt zetten als het nodig is, en normaal als je je alleen omkleedt oid

4 likes

Voor regio Eindhoven heb ik nog de tip om naar Groenen in Veldhoven te gaan als je niks super bijzonders wil. Het is een winkel waar je vanalles voor het klussen kan kopen maar ook badkamers en keukens. Ik had een afspraak ingepland en er werd ook echt met mij meegedacht over hoe ik de ruimte het beste in kon richten. Totaal geen commercieel gedoe en geen druk om direct die dag nog te beslissen (zoals bij veel andere zaken wel zo is). Uiteindelijk was ik echt heel blij met het resultaat en het was een stuk goedkoper dan zo’n badkamer winkel op Ekkersrijt. Aannemers hebben zij niet maar ze kunnen je daar wel eventueel mee in aanmerking brengen.

3 likes

Over een paar jaar gaan wij ons huis grondig verbouwen… kom jij dan helpen met interieur? :heart_eyes:

2 likes

Kan je een linkje delen van die linksboven aub?

2 likes
7 likes

Oh ja dit is wel tof! En zou je dan aanraden om de hele ruimte te doen of alleen 1 muur?

@Nova Ja planten staan er inmiddels, geeft inderdaad een hoop sfeer. Kleed is oud, kan vervangen worden. Thanks voor de tips!

2 likes

Ik wil graag een nieuwe salontafel en had deze gezien van Sklum

Alleen deze is niet op voorraad duurt bijna 6 maanden. Iemand tips voor een soortgelijke die wel op voorraad is? Had wel die van Kave home gevonden alleen die is een stuk duurder

3 likes
2 likes

Ja kan kloppen want naar het schijnt is sklum gewoon een shitty rip-off bedrijf met extra shitty service.

3 likes

Ah dat wist ik niet, zag hem bij Laura Brijde op insta voorbijkomen.

@Nysmn die is mooi! Ook een goede prijs.

2 likes

Ik heb deze! Inderdaad lange lever tijd maar is bij mij gewoon na (toen) 4 maanden wachten gekomen. Ik hoor heel wisselende verhalen over Sklum en met name de klantenservice, maar ik heb dus wel een goede ervaring en vind dat ze mooie spullen hebben. Tafel is ook stevig en degelijk, gaat makkelijk nog jaren mee.

1 like

Ja heb ik gedaan. Brede plakfolie van de Hornbach gehaald. Ik ben van beige naar zwart gegaan. Na ruim 2 jaar zitten er wel wat plekjes op maar ik kan het een ieder wel aanraden.

2 likes

Ik vroeg me dit laatst ook al af haha, maar heb je nou twee verschillende kleuren handgreepjes of lijkt dat zo door de zon?

1 like

Op de foto dacht ik even de kastdeur bij het raam niet open kan door de vensterbank maar aan de voet te zien eindigt de deur een paar centimeter voor de muur :sweat_smile:
Mooi!
Had je niet liever iets meer ruimte tussen kookplaat en gootsteen gehad?

5 likes

Wij hebben een vrij grote eettafel (270 lang) waar ik een vloerkleed onder wil, maar ik twijfel over de maat, zou 3 meter lang genoeg zijn? De stoelen aan de kop van de tafel staan er meer om het staan dus daar wordt niet veel op gezeten.

Ik zou kijken of dat je rechts naast je kitchenaid, waar die 2 kastjes boven komen misschien nog zo’n hoge kast zoals links kunt plaatsen. Dan heb je een soort kastenwand met in het midden een stukje aanrecht waar je dan dus een soort koffie hoekje van kunt maken, fruitschaal erbij enzo. Even ongevraagd advies hoor haha, maar toen ik het zag schoot het me te binnen.

7 likes

Ik heb een keukentrolley en opbergpotten gekocht om wat ruimte in mijn minikeuken te creëren, vind het echt leuk staan! De jaloezieën hangen ook eindelijk :smiling_face_with_three_hearts: en ben nog steeds superblij met mijn vitrinekast

47 likes