Ja kan kloppen want naar het schijnt is sklum gewoon een shitty rip-off bedrijf met extra shitty service.
Ah dat wist ik niet, zag hem bij Laura Brijde op insta voorbijkomen.
@Nysmn die is mooi! Ook een goede prijs.
Ik heb deze! Inderdaad lange lever tijd maar is bij mij gewoon na (toen) 4 maanden wachten gekomen. Ik hoor heel wisselende verhalen over Sklum en met name de klantenservice, maar ik heb dus wel een goede ervaring en vind dat ze mooie spullen hebben. Tafel is ook stevig en degelijk, gaat makkelijk nog jaren mee.
Ja heb ik gedaan. Brede plakfolie van de Hornbach gehaald. Ik ben van beige naar zwart gegaan. Na ruim 2 jaar zitten er wel wat plekjes op maar ik kan het een ieder wel aanraden.
Ik vroeg me dit laatst ook al af haha, maar heb je nou twee verschillende kleuren handgreepjes of lijkt dat zo door de zon?
Op de foto dacht ik even de kastdeur bij het raam niet open kan door de vensterbank maar aan de voet te zien eindigt de deur een paar centimeter voor de muur
Mooi!
Had je niet liever iets meer ruimte tussen kookplaat en gootsteen gehad?
Wij hebben een vrij grote eettafel (270 lang) waar ik een vloerkleed onder wil, maar ik twijfel over de maat, zou 3 meter lang genoeg zijn? De stoelen aan de kop van de tafel staan er meer om het staan dus daar wordt niet veel op gezeten.
Ik zou kijken of dat je rechts naast je kitchenaid, waar die 2 kastjes boven komen misschien nog zoān hoge kast zoals links kunt plaatsen. Dan heb je een soort kastenwand met in het midden een stukje aanrecht waar je dan dus een soort koffie hoekje van kunt maken, fruitschaal erbij enzo. Even ongevraagd advies hoor haha, maar toen ik het zag schoot het me te binnen.
Ik heb een keukentrolley en opbergpotten gekocht om wat ruimte in mijn minikeuken te creƫren, vind het echt leuk staan! De jaloezieƫn hangen ook eindelijk en ben nog steeds superblij met mijn vitrinekast
Wat leuk, waar is je vitrinekast van?
Zijn die planken ook van Kvik? Leuk zijn die!
Fijn dat je zo makkelijk nog nieuwe kasten kan bestellen.
Ikea! De lommarp
Iemand zin om mee te denken wat een mooie kleur zou zijn op de muren? Nu is alles 9010, maar dat vind ik veel te saai. Ik zou graag alle muren dezelfde kleur willen dus het moet qua kleur goed passen bij de keuken (die is creme) en die lichtblauwe lampen, maar ook de vloer en die rode kast. Ik hou niet van terracotta (zou ook niet staan maar voor de zekerheid haha) of te donkere kleuren. Ik dacht zelf aan iets van heel lichtblauw of lichtgrijs? Maar kom er niet echt uit dus dacht misschien heeft hier iemand inspiratie! (En ja het is allemaal nog vrij leeg en kaal)
heel licht perzik
Prachtige vloer! Saliegroen? Of olijfgroen als je wat donkerder wil?
Een kleur als F&B shaded white of F&B old white lijkt me ook wel mooi bij dat blauw en rood! Of faded mint van LAB paint. Mooie vloer idd
ik zou juist voor een lichte geeltint gaan die het contrast met je blauwe aankleding versterkt en de warmte van je houten vloer reflecteert
Ik vind de kleurenkaart van farrow & ball wel handig, je hebt niet oneindige keuze in kleuren (wat zo zān voor en nadelen heeft) maar had wel vertrouwen in hun kleuren en is niet zo overweldigend als zoān gamma kleurenwand Farrow & Ball | Kleurenkaart (GRATIS) | Nieuwe collectie | Vestingh Paint ⢠Craft ⢠Lifestyle
De kleuren zijn op die kaart ook mooi mat en kloppen exact met hoe ze op de muur zitten. Zelfs wanneer we het in praxis perfection hadden laten mengen!
Weet iemand waar je zoān (soort) tegel koopt? Ben al maanden opzoek maar kan het gewoon niet vinden
Thanks allemaal voor de suggesties! Perzik of geel of een tint beige lijkt me ook wel mooi inderdaad. @Ainu Juist omdat de vloer zo warm is dacht ik dat juist een koelere kleur op de muur mooi zou zijn voor een beetje contrast. Of is dat juist ook wat je bedoelde een koele kleur geel?