Je kan samples bestellen bij Tylko. Dat heb ik ook gedaan voordat ik daar een kast kocht om de kleuren in het echt te zien en het materiaal. Vond dat ook fijn! Het is overigens hele goede kwaliteit!
Ja ik weet het maar ik wil graag weten hoe de scharnieren op en dicht gaan bijvoorbeeld.
Deze lamp vind ik zó leuk, maar kan deze kleurstelling niet meer vinden:
En eye al weken op een peper & zout molen van Addison Ross:
Artifort facet. Niet per se in deze kleur, maar vind deze echt prachtig
Artifort orange slice
Staat al sinds altijd op mijn wishlist, ooit.
En een droom, want ik weet niet eens hoeveel het zou kosten en wil het ook niet weten denk ik, een schilderij van Cris Luka
Ik vind de kwaliteit ook erg goed. Scharnieren, ja zijn scharnieren. Maar stevig vind ik, en soort van soft closing. Niet dat ze heel langzaam dicht gaan zoals soms maar als je het deurtje dicht gooit gaat ie op het eind wel iets zachter zodat hij niet hard klapt.
De lades gaan ook soepel en makkelijk te monteren. Het in elkaar zetten is heel makkelijk en wat ik super vind is dat als hij in elkaar zit je amper wat hoeft bij te stellen. Deurtjes en lades zitten recht. We hebben alleen minimaal een klein beetje wat afgesteld omdat we perfectionistisch zijn, maar was niks vergeleken met andere merken zoals ikea of leen bakker ofzo waar het soms schots en scheef zit.
Op marktplaats verkopen mensen wel goedkoop de samples, misschien is er iemand in de buurt bij je.
Voor als je het je afvraagt hier een foto van de scharnieren
Ooeh tnx voor je uitgebreide reactie . Ziet er goed uit idd. Had al een marktplaats alert uit staan. Ook in de hoop dat ik een keer in de buurt kon kijken bij zon kast.
Zo’n soort fauteuil van HK Living of een ander merk met een hoog bloemetjesgordijngehalte.
Deze klok van Zuiver wil ik eigenlijk al jaren. Maar ik vind hem te duur voor wat het is.
Een Tiffany schildpadlamp.
Ik heb een schildpad lamp en het is echt 1 van m’n favoriete dingen in huis
Ik heb dus iets met aparte lampen (ik heb een raaf, een lavalamp etc) maar op internet heb je schildpaddenlampen in verschillende kleurstellingen en ik kan maar geen definitieve keuze maken.
Ik heb een tylko, en volgens mij ook nog wel die samples liggen. Waar woon je? Mag ook in pb.
Hier even een update, zijn inmiddels druk aan het verven.
De IKEA commode en kast zijn geverfd. Kleur van kast is zoals detailfoto, krijg het er slecht op
En het behangen is ook zelf gelukt gelukkig. Morgen krijgen de rest van de muren een hele zachtgele kleur (de lichte kleur van het behang) en daarna komt er nog donkere gele lambrisering en een kleurvak op de andere muur
Zeer mooi gedaan, die kleuren zijn ook mooi bij elkaar. Van waar is je behang?
Heel tof geworden zo zeg! De deurknoppen zijn ook erg leuk erbij
Dankjewel! Hij is van Eiffinger, uit de twist lijn
Ik snap je helemaal, ik heb ook een roze nijlpaard lamp
Echt leuk om een keer een heel kleurrijke kinderkamer te zien! Vind dat zelf ook zo vrolijk!
Mooi! Welke kleur groen heb je gebruikt?
Ik zag een interieur influencer met een kortingscode voor 39%!!
Ze noemt zichtzel ‘Donebymyself’ oid
Dankje! Dit is Bancha van Farrow and Ball