Interieurtopic #5

O ik vond die limoengroene zo prachtig die jij toen plaatste. Helaas ben ik door mijn katten gedoemd om voor velvet te gaan, maar andere zou ik het wel weten (oké en als 50% korting had haha).

Edit: als ik dan zelf iets moet toevoegen. Ik zou het eigenlijk heel vet vinden om die ene iconische foto van Lil Kim met die LV print die David LaChapelle te hebben. Een tijd terug wou ik daar een print van kopen en via via had ik een mailtje gestuurd. Bleek het een origineel te zijn, en laten we zeggen die prijs was niet helemaal overeenkomstig met mijn verwachtingen hahaha. Kan dus ook nergens er een kopie print van vinden, dus die rechten zijn iig goed geregeld.

Never forget:

Samenvatting

18 likes

oooh die foto, prachtig! Wat een prijs maar helemaal waard. Op mijn Euromillions lijstje zetten.

2 likes

Deze spiegel van HAY

600 :money_mouth_face::money_mouth_face::sob::sob: (nu wel in de sale maar nog steeds duur)

Maar zo mooiiiii

7 likes

Pastie is bezig met het maken van een doorstart! Wel mer Marcel Wanders dus het is nog even afwachten of het ook op iets trekt haha.

2 likes

Ja, ik ook!! Maar dan in deze roze stof;

Een nieuwe bank heeft meer prioriteit, maar kan echt niks vinden naar onze smaak🥲

6 likes

Oh deze heb ik ook op het oog! Lijkt me zo chill liggen

1 like

Ja ik wil ook zon (soort) kast. Heb er ook het geld wel voor (over) maar ik vind het zo stom dat je nergens fysiek een kast kan bekijken. Wil graag voelen hoe de kwaliteit is, de scharnieren, het hout voor ik zon duur object koop.

IMG_9866

Nu afgeprijsd naar 243 maar vind het nog steeds veel geld :grimacing:

3 likes

Je kan samples bestellen bij Tylko. Dat heb ik ook gedaan voordat ik daar een kast kocht om de kleuren in het echt te zien en het materiaal. Vond dat ook fijn! Het is overigens hele goede kwaliteit!

1 like

Ja ik weet het maar ik wil graag weten hoe de scharnieren op en dicht gaan bijvoorbeeld.

3 likes

Deze lamp vind ik zó leuk, maar kan deze kleurstelling niet meer vinden:

En eye al weken op een peper & zout molen van Addison Ross:

13 likes

Artifort facet. Niet per se in deze kleur, maar vind deze echt prachtig :heart:

20 likes

Artifort orange slice

Staat al sinds altijd op mijn wishlist, ooit.

En een droom, want ik weet niet eens hoeveel het zou kosten en wil het ook niet weten denk ik, een schilderij van Cris Luka

7 likes

Ik vind de kwaliteit ook erg goed. Scharnieren, ja zijn scharnieren. Maar stevig vind ik, en soort van soft closing. Niet dat ze heel langzaam dicht gaan zoals soms maar als je het deurtje dicht gooit gaat ie op het eind wel iets zachter zodat hij niet hard klapt.
De lades gaan ook soepel en makkelijk te monteren. Het in elkaar zetten is heel makkelijk en wat ik super vind is dat als hij in elkaar zit je amper wat hoeft bij te stellen. Deurtjes en lades zitten recht. We hebben alleen minimaal een klein beetje wat afgesteld omdat we perfectionistisch zijn, maar was niks vergeleken met andere merken zoals ikea of leen bakker ofzo waar het soms schots en scheef zit.

Op marktplaats verkopen mensen wel goedkoop de samples, misschien is er iemand in de buurt bij je.

Voor als je het je afvraagt hier een foto van de scharnieren

Samenvatting

4 likes

Ooeh tnx voor je uitgebreide reactie :yellow_heart:. Ziet er goed uit idd. Had al een marktplaats alert uit staan. Ook in de hoop dat ik een keer in de buurt kon kijken bij zon kast. :innocent:

4 likes

Zo’n soort fauteuil van HK Living of een ander merk met een hoog bloemetjesgordijngehalte.

Deze klok van Zuiver wil ik eigenlijk al jaren. Maar ik vind hem te duur voor wat het is.

Een Tiffany schildpadlamp.

9 likes

Ik heb een schildpad lamp en het is echt 1 van m’n favoriete dingen in huis :heart_eyes:

1 like

Ik heb dus iets met aparte lampen (ik heb een raaf, een lavalamp etc) maar op internet heb je schildpaddenlampen in verschillende kleurstellingen en ik kan maar geen definitieve keuze maken.

1 like

Ik heb een tylko, en volgens mij ook nog wel die samples liggen. Waar woon je? Mag ook in pb.

2 likes

Hier even een update, zijn inmiddels druk aan het verven.
De IKEA commode en kast zijn geverfd. Kleur van kast is zoals detailfoto, krijg het er slecht op

En het behangen is ook zelf gelukt gelukkig. Morgen krijgen de rest van de muren een hele zachtgele kleur (de lichte kleur van het behang) en daarna komt er nog donkere gele lambrisering en een kleurvak op de andere muur

94 likes