Interieurtopic #5

Binti clay of sweets van Flexa?

1 like

Ze kunnen bij de bouwmarkt gewoon een losse tester voor je mengen in zo’n Flexa kleur (maar dan bv in gamma verf).

2 likes

Wij hebben sandy beach, en een klein deel bakery brown van flexa creations maar het ligt erg aan de lichtinval hoe het uitpakt, de sandy beach lijkt op de ene wand beige maar op de andere haast wit. De bakery zit op een muur op het zuiden en is daardoor niet te donker. Misschien is het ook een idee om alles in licht beige te doen i.p.v. wit?

1 like

Is dan niet zo’n rol ding als van flexa maar een klein potje

2 likes

Praxis durf ik niet te zeggen (al dacht ik van wel) maar gamma en karwei sowieso wel

2 likes

Gamma en karwei hebben allebei wel een rol ding van hun eigen verf

Oh, dan loop ik een beetje achter excuus

Soms zijn het ook potjes hoor! Als je bv histor verf wil dan wordt het een mini potje maar dat is een stuk duurder.

Wat gek, wij gebruiken graag de perfection verf en konden die in een klein potje laten mengen. Weet niet hoeveel dat dan is maar gewoon een 6 cm hoog potje ofzo. Maar anders even naar de karwei of Gamma?

1 like

Laatste keer dat ik bij de Gamma een testpotje wilde laten maken (ik denk een maand geleden) deden ze dat niet meer en moest ik een liter kopen

1 like

Misschien Fifties peach van flexa? (Alleen bij karwei te krijgen)

3 likes

Ja klopt, wij zijn heel tevreden over de kwaliteit!

2 likes

In de app van Flexa (en neem aan op de website ook?) kun je testers bestellen in alle kleuren. Heb Binti Sweets er tussen zien staan en heb zelf ook een andere tester van Binti dis zal moeten kunnen. 2,50 voor een rollertje

Dat durf ik niet te zeggen want dat heb ik zelf niet gedaan. Zou wel naar een grotere gaan dan heb je meer kans dat er iemand staat die ook weet hoe het werkt. Ik heb zelf nl 14 (:grimacing:) testers gedaan in meerdere filialen en ging van ‘weet geeneens dat dit kan’ tot aan ‘dit zijn alle opties en kleur advies’.

3 likes

Ja klopt inderdaad, ik heb dit ook weleens via de Flexa website gedaan. @Fawn Flexa Kleurtester, test thuis een kleur op je muur | Verf voor binnen en buiten | Flexa

Dat zou fijn zijn! Ik heb ze toen ook via de site van Flexa besteld, maar in de winkel is een stuk makkelijker.

Als je flexa testers hebt en je koopt daarna een bus flexa van 1ltr dan krijg je 2 testers vergoed. Bij een bus van 2,5 of meer krijg je 3 testers vergoed. Zie flexa.nl kleurtesters

2 likes

Hoi hoi, n.a.v. deze post heb ik de kleur Hague Blue besteld voor mijn boekenkast.

Dit is mijn boekenkast:

Het is me nooit gelukt hier een mooi geheel van te maken maar ik vind de kast nog steeds mooi.

Wat vinden jullie:

• Trapje in dezelfde kleur
  • Trapje een andere kleur
  • Trapje een lichtere tint blauw

0 stemmers

Ik kom er echt niet uit…

5 likes

Ik zou als je zo twijfelt eerst de kast helemaal verven en dan zien hoe het eruit ziet als het trapje afsteekt. Dan kun je je denk ik beter inbeelden wat er gebeurt als het trapje dezelfde kleur zou hebben?

7 likes

Ik zou de trap een warme donkere beits geven.

13 likes