Interieurtopic #5

Je kan wellicht ook iets kiezen dat op het kozijn bevestigd wordt? Ik weet niet of je gordijnen bedoeld als je het over raambekleding hebt, of dat je ook iets van lamellen wilt? Vooral dat laatst kan prima op het kozijn. Er zijn speciale systemen voor kiepramen waarmee dat kan

2 likes

weg

3 likes

Dit heb je een maand geleden ook gevraagd, maar toen in het roze?

2 likes

Nee dat was @Lemongrab met ongeveer dezelfde badkamer geloof ik

5 likes

Oh maar het is echt precies dezelfde indeling :joy: misschien kunnen ze met elkaar dm’en haha

7 likes

Deze badkamer is wel een stuk groter (en mooier) haha. Die van mij zit er inmiddels in en ik kan geen badkamer meer zien en geen interieurkeuze meer maken na dit hele proces dus aan mij heb je weinig.

8 likes

Zo dan

10 likes

Maar ben je er wel blij mee?

1 like

Weet ik nog niet :melting_face: Medium.

1 like

Die groene tegel overal iets hoger dan de helft van de muur doen. De hoogte die je nu hebt is goed.
En de douche en wc volledig met dat groen, snap niet waarom je er daar nog een beige tegel extra neemt.
Terrazo overal op de vloer. Go big or go home

18 likes

Ja dit 10000%

2 likes

Dat muurtje naast de wc lijkt me echt heel onpraktisch? Mijn badkamer is kleiner, maar heeft ook de douche en wc op zo’n zelfde manier. Maar zonder muurtje dus, veel ruimtelijker. De douche zit bij mij aan de wand waar de wc ook aan zit, dat lijkt me eerlijk gezegd ook praktischer, dan kun je in de muur links nisjes maken voor je shampoo en ook minder kans dat de straal richting de plee gaat waardoor dat muurtje weg kan. Maar misschien is dat geen optie?

4 likes

Ik heb een buffetkast die ik graag wil verven, alleen ik vraag me af welke kleur het mooiste is. Bestaat er misschien een app waarmee je de kast in verschillende kleuren kan fotoshoppen?

Flexibel visualizer doet het redelijk ook op objecten. Niet geweldig, maar genoeg voor een idee

4 likes

Ja dat muuurtje is een harde eis van m’n partner. Don’t ask me why. Maar ik wil inderdaad ook nog een nis. Of zoiets.

Merk dat mijn badkamerleverancier niet heel blij wordt van ontwerpen maken of iig niet blij van mijn smaak, dus het lukt niet echt een goed ontwerp/voorbeeld voor elkaar te krijgen. (En ja, zit aan deze vast.)
@Daelyss die crÚme tegels komen ook uit zijn koker. Go big or go home is meestal ook mijn intentie maar ben nu wel bang dat het té groen wordt, zeker omdat die render niet representatief is
@dblauw ik vermoed dat half Nederland deze indeling heeft ivm evt bestaande leidingen en rioolafvoer in oudere rijtjeshuizen.

Is het too much of te weinig roze? Lijkt het goed op je render?

1 like

Nee joh, dat wordt echt niet te groen. Het wordt juist een heel raar ratjetoe als je plots nog een andere tegel erbij doet. Je vloer, rest van de muur, toilet, deur, meubel etc is allemaal niet groen he. Door dat groen door te trekken creëer je veel meer rust dan afwisselen met tegels.

11 likes

Precies dit, gek dat mensen over het algemeen snel denken dat iets te druk wordt, terwijl die (random?) afwisseling juist heel onrustig gaat ogen. Gaat echt een niet-kloppend gevoel geven

14 likes

En @Half.Moon wmbt gaat die derde tegel er ook uit. Dat had ik duidelijker kunnen aangeven. Het gaat mij om de verhouding groen - terrazzo / de terrazotegel meenemen op muren.

2 likes

Flexa Vizualizer en My Color app van Histor. Volgens mij kan het ook met de verf app van de gamma.

1 like