Interieurtopic #5

Heeft iemand ervaring met meubels van Lumz? Ik heb daar een mooie bank gezien maar ik zie wisselende reviews online over Lumz, zou een beetje zonde zijn als hij heel snel doorgezakt is.

Heeft iemand de Jysk teddy opberg poef? Zo ja, is die een beetje mooi in het echt / praktisch?

3 likes

Niet met zitmeubels.
Opit een kast gekocht die net scheuren werd geleverd, wel goede klantenservice

1 like

Ik heb een bijzettafeltje bij de kringloop gekocht die ik graag wil schilderen (dit is al niet de originele kleur en hij is heel lelijk gelakt), maar ik heb geen idee wat leuk staat hier. Ik hou wel van wat kleur, zo lang het wel wat in balans is. Iemand een idee wat leuk staat hier?

-foto weg-

Oh, en dan nog de speelhoeksituatie. Ik heb echt geen idee wat hier te doen. Ze speelt elke dag met dat poppenhuis met die vervloekte Paw Patrol er in dus die kan ik niet wegmoffelen. Maar het is een ongeorganiseerde hoek en het mag wel wat gezelliger.

-foto weg-

Ik vertrouw natuurlijk op het advies van het forum. Zo lang het geen beige is, want ik heb al een visgraatvloer.

3 likes

Terra? Of petrol?

Edit: nu ik die kast zie zou het ook in die kleur kunnen toch?

11 likes

Hahaha, ik had dus ook al lichtblauw in mijn hoofd omdat onze tafellamp ook lichtblauw is. Ik ga eens even staaltjes halen!

1 like

Ik zie ook roze en framboos achtig terugkomen in je huis, lijkt me ook leuk voor het tafeltje!

3 likes

Ik dacht aan een blauwgroen!

1 like

Heb alleen een wandkast, dus qua bank kan ik je niet helpen helaas.

3 likes

Welke kleur geel zit er op je muur? :heart_eyes:

1 like

Het poppenhuis past zeker niet in die kast erachter? :joy: dat je s avonds gewoon die deuren dicht kan doen

3 likes

Een kleedje zou het knus maken denk ik

En check Romy boomsma voor kleuren, deelde ze recent. Vooral de framboos achtige

2 likes

Ja ik zou een kleed leggen in de speelhoek! Dan wordt het meer een hoekje. Zou denk ik wel kijken of je een ronde leuk kwijt kan, deels onder de kast. Rechthoek maakt het een beetje tetris denk ik

5 likes

Ik ben niet @SpeedOfSound maar dit lijkt erg op mijn eigen muurkleur en ik heb India Yellow van F&B.

2 likes

@1103 Nee, dit is Tan your hide van Histor.

@Tamara Hahaha, nee daar is 'ie te groot voor.

Ik heb trouwens inmiddels bij Ikea een soort speelgoedkistbankje gekocht om alle losse zooi in te gooien en ga nog even op zoek naar een kleedje voor de vloer.

Bedankt voor alle tips!

3 likes

Ik overweeg om plankjes aan de muur te hangen (links naast de deur), omdat die kant van mijn zoontjes kamer zo leeg is.

De plankjes van de ikea vind ik niet zo mooi, en nu heb ik online deze eiken plankjes gevonden. Waarschijnlijk is het net niet dezelfde kleur als de vloer en ben niet zeker of het me zal gaan storen. Wat denken jullie?

Ook heb ik in de recensies van dit product gelezen dat er aan de onderkant een merken logo ziet, wat je blijkbaar wel ziet als het wat hoger hangt. :confused: Zou dit jullie storen? Er was maar een recensie waarin dit genoemd werd, in de andere recensies bleek dit niemand te storen.

7 likes

Ik vind verschillende kleuren hout vaak niet heel erg storen, maar dat logo zou ik wel irritant vinden. Kun je niet gewoon een mooie eiken plank kopen bij de bouwmarkt en die op de gewenste maat (laten) zagen? Je hebt bij de bouwmarkt allerlei muursteunen etc. om ze mooi op te hangen.

4 likes

Deze plankjes heb je bij de action. Die kosten echt niks! Ook geen logo aan de onderkant.
Volgens mij is het bij ons ook een redelijke match met de vloer. Het is naturel eiken kleur.

7 likes

Ik denk niet dat het stoort, maar omdat je het zo kaal vindt zou ik misschien juist plankjes in een kleur doen.

3 likes

Ik was laatst bij de Hornbach, daar zag ik mooie (althans, ik dacht mooie kleur ‘hout’) Ook niet al te duur. Denk dat het deze is:

3 likes