Interieurtopic #5

Weet iemand of zoiets zelf te doen is?

Ik zoek eigenlijk een makkelijke oplossing.
Dus niet volledige (dikke) tegels. Maar van die dunnere plaktegels(een soort fineer) of strips of 1 paneel. Maar dan wel in deze stijl.
Ik vind alleen maar van die stickers maar dat vind ik er nep uitzien.

Zou dit zelf gewoon met volledige tegels doen als je geen stickers wilt.

1 like

Op deze site hebben ze denk ik wat je ongeveer zoekt.

1 like

Dank iedereen! Heb gek genoeg niet aan blauw of groen gedacht maar zie het nu helemaal voor me. Morgen even kijken :ok_hand:

3 likes

Ik word GEK haha ik kan geen kleur kiezen voor m’n werkkamer :frowning: was helemaal overtuigd van lichtblauw, dacht toen meer geelgroen/olijfgroen? Heb daar allebei een aantal testers van op de muur gesmeerd dus kan in elk geval niet meer terug en moet wel gaan verven :laughing: maar ik kom er niet uuuuuuit overweeg nu ook weer geel of roze?? Of iets heel neutraals een soort wittint lol

Heb nu ook alweer spijt want er schijnt iets van licht de kamer in en ineens is dat sulking roze toch wel mooi :upside_down_face:

2 likes

Ik ga heeeeeeel waarschijnlijk verhuizen binnenkort en vind het dan zo heerlijk dat je dan weer helemaal lekker kleuren voor de muren kunt uitkiezen. En heb besloten dat ik een paar grote en bepalende meubels ga verkopen, wil echt even wat anders weer.

9 likes

Oh heerlijk! Ik word ook altijd helemaal enthousiast als bekenden of vrienden gaan verhuizen, terwijl zij vaak alleen aan the hassle denken :sweat_smile: Maar het is toch fantastisch om weer helemaal te kunnen bedenken hoe je het wilt verven, inrichten etc.

3 likes

Vraagje: we hebben een nieuw bed nodig. Zijn vanmiddag naar een zaak geweest, diverse bedden en toppers getest.
Hebben onze favoriet uirgezocht en op basis daarvan is een offerte gemaakt. Dat is het complete bed (Pullman, 180x210) incl dekbed, kussens, molton en hoeslaken. En twee bedlampjes want die hebben we nog niet.
Totale prijs: 5400 euro. Is dat redelijk voor een compleet bed + toebehoren? Wel allemaal kwaliteitsspul.

Ons Aupingbed was ook zoiets.

3 likes

Foto’s haha? Ben heel benieuwd naar de kleuren waar je tussen twijfelt! En zo lastig, maar in het ergste geval verf je het volgend jaar weer…

Wild Wonder vind ik een mooie geelgroenige kleur

4 likes

Wij hebben ons bed bij swiss sense 7 jaar geleden voor 2500 euro gekocht. Kan me alleen maar voorstellen met inflatie en stijgingen dat 5000 niet een extreem rare prijs is voor kwaliteit

1 like

Hier ook een swiss sense bed die we 3 a 4 jaar geleden hebben gekocht voor €2500,- Weet dus niet of het inflatieverhaal helemaal op gaat @loekieie

2 likes

Dat is echt moeilijk zeggen want zijn zoveel prijsverschillen. Je zou even kunnen kijken wat ze rekenen voor dekbed/ hoeslakens en zo want daar kan je misschien nog elders makkelijk aan komen met een goede korting. Of inderdaad even prijs vergeleken bij een andere winkel.

Wij hebben een bank gekocht paar weken terug en schrok me wel de tering hoe erg prijzen waren gestegen tov jaren terug (en dat gold ook voor onze keuken 2 jaar terug etc etc) dus dat het een stuk duurder is, is niet raar. Of dit dan een goede offerte is specifiek, dat vind ik lastig zeggen.

3 likes

Ja mijn aupinbed kostte dat (5600) ook voor ledikant, lattenbodems, matrassen, molton, 2 hoeslakens, dekbed en 2 kussens.

2 likes

Waarom zou je eigenlijk een molton, hoeslaken etc bij dezelfde winkel kopen? Kan me voorstellen dat je ergens anders ook echt een prima molton en hoeslaken kan kopen, een beddenwinkel is imo vooral belangrijk voor een goed bedframe en matras.

16 likes

Wij hadden iig bij Totaalbed een boxspring (180x210) voor 2100 eu gekocht. Dat was drie jaar geleden.

1 like

Wij hadden destijds een molton + hoeslaken gekocht via Swiss sense omdat we daardoor langer garantie kregen op het bed (maar was wel veel duurder dan bijv bij dekbeddiscounter, dus zou het niet perse doen tenzij in zo een geval).

Ik ben op zoek naar een nieuwe wandkast, het liefst walnoot/japandi stijl. Nu heb ik deze gezien, maar hij is 2 meter breed (en hoog). Hij komt wrl tegen een lange muur te staan, maar twijfel ineens of dit niet echt veel te groot is, wat denken jullie?

2 likes

Dat is zo afhankelijk van hoe het er verder uit ziet. Kan heel mooi zijn, kan ook een groot en log blok op de muur zijn. Ook afhankelijk van waar op de muur deze komt.

5 likes