Interieurtopic #5

Ik haal vaak ook inspiratie van instagram (daardoor hangt er bij ons o.a. een ballonhartje van Lau label, een wall flower van Pansy en prints van Streken van Agnes) maar soms probeer ik ook zelf iets te doen, zo heb ik bijvoorbeeld een konijnhoofd (wanddecoratie van de ikea) kobaltblauw geverfd en aan de muur hangen en een zelfgemaakt borduursel.

En eens met @Philo, mijn decoratie was ook niet binnen een week verzameld.

6 likes

Nouja ik heb niet de illusie of het plan het nu allemaal even random dingen te shoppen maar zal toch echt gericht moeten zoeken want de plaatsen die je noemt zijn geen plekken waar ik met regelmaat kom of kan komen. :sweat_smile: Juist daarom zocht ik wat gerichtere tips qua merken of winkels. Het hoeft niet in 1x af maar door bovenstaande tips heb ik nu alweer allerlei toffe items en inspiratie en adressen waar ik zelf echt niet op gekomen was.

2 likes

Whaaa mijn mat is binnen en hij is fantastisch :heart_eyes: de vloer komt er over twee weken pas in dus moet nog even wachten met op maat snijden maar ik legde m net even neer en de gang fleurt helemaal op :sparkles:

Ben uiteindelijk voor de Chevron Red Salmon gegaan van LX Matten. Zal een foto plaatsen als hij netjes ligt :partying_face::partying_face::partying_face:

16 likes

Ik haal ook wel eens kaartjes bij Dille Kamille om in te lijsten, ze hebben nu ook floating frames (houtsoort lijkt op eiken) die je kunt neerzetten met botanische prints van het Teylers Museum. Ik heb op desenio inspiratie opgedaan voor een gallery wall. Geen prints daar gekocht (vind ik te onpersoonlijk) maar wel gekeken naar vormen en formaten die mooi bij elkaar passen.

2 likes

Hier in mei nog een Swiss Sense bed gekocht voot €2000. Wel niet duurste van het duurste, dus tja hangt ook van je opties/keuzes af denk ik? @loekieie

3 likes

Beetje laat antwoord maar ik heb deze maand F&B kleuren gemengd met Flexa en Gamma verf; Mengen met Flexa valt het grijzer uit dan met Gamma verf vond ik.

Ik vond ook de kleuren op de muur wel overeen komen met de waaier van Farrow and Ball maar totaal niet met de Pinterest inspiratie haha. Dat komt echt door het licht inval en nabewerking van de foto’s helaas.

1 like

Heeft iemand ervaring met meubels van Lumz? Ik heb daar een mooie bank gezien maar ik zie wisselende reviews online over Lumz, zou een beetje zonde zijn als hij heel snel doorgezakt is.

Heeft iemand de Jysk teddy opberg poef? Zo ja, is die een beetje mooi in het echt / praktisch?

3 likes

Niet met zitmeubels.
Opit een kast gekocht die net scheuren werd geleverd, wel goede klantenservice

1 like

Ik heb een bijzettafeltje bij de kringloop gekocht die ik graag wil schilderen (dit is al niet de originele kleur en hij is heel lelijk gelakt), maar ik heb geen idee wat leuk staat hier. Ik hou wel van wat kleur, zo lang het wel wat in balans is. Iemand een idee wat leuk staat hier?

-foto weg-

Oh, en dan nog de speelhoeksituatie. Ik heb echt geen idee wat hier te doen. Ze speelt elke dag met dat poppenhuis met die vervloekte Paw Patrol er in dus die kan ik niet wegmoffelen. Maar het is een ongeorganiseerde hoek en het mag wel wat gezelliger.

-foto weg-

Ik vertrouw natuurlijk op het advies van het forum. Zo lang het geen beige is, want ik heb al een visgraatvloer.

3 likes

Terra? Of petrol?

Edit: nu ik die kast zie zou het ook in die kleur kunnen toch?

11 likes

Lichtblauw!

10 likes

Hahaha, ik had dus ook al lichtblauw in mijn hoofd omdat onze tafellamp ook lichtblauw is. Ik ga eens even staaltjes halen!

1 like

Ik zie ook roze en framboos achtig terugkomen in je huis, lijkt me ook leuk voor het tafeltje!

3 likes

Ik dacht aan een blauwgroen!

1 like

Heb alleen een wandkast, dus qua bank kan ik je niet helpen helaas.

3 likes

Welke kleur geel zit er op je muur? :heart_eyes:

1 like

Het poppenhuis past zeker niet in die kast erachter? :joy: dat je s avonds gewoon die deuren dicht kan doen

3 likes

Een kleedje zou het knus maken denk ik

En check Romy boomsma voor kleuren, deelde ze recent. Vooral de framboos achtige

2 likes

Ja ik zou een kleed leggen in de speelhoek! Dan wordt het meer een hoekje. Zou denk ik wel kijken of je een ronde leuk kwijt kan, deels onder de kast. Rechthoek maakt het een beetje tetris denk ik

5 likes