Interieurtopic #5

Ja, verf is droog!

2 likes

Het kleurverschil tussen trap en muur vind ik niet heel duidelijk, dus dan misschien juist voor eenzelfde kleur voor beiden… Misschien Flexa Greyed Green? Die lijkt wel op je inspiratiefoto!

4 likes

Het verschil muur-trap is inderdaad net te klein voor een mooi contrast en te groot voor ton-sur-ton, het klopt niet helemaal ofzo. Dankjewel voor de kleurentip! Die lijkt goed op de inspiratie voor zover ik dat van m’n scherm kan aflezen.

4 likes

Ik zou de muur van de gang ook weer wit doen. In je inspiratie is dit houtwerk en duidelijk onderdeel van de trap. Ik denk dat je gang dan weer optisch groter wordt.

4 likes

Weet iemand waar je veel borastapeter en midbec behang in het echt kan bekijken of waar je samples kunt bestellen?
In de behangzaken waar ik tot nu toe geweest ben hebben ze slechts een beperkte selectie met een paar behangetjes (veel neutraal) en niet het behang met de bloemen en blaadjes prints die ik zoek

2 likes

Kan je nergens staaltjes bestellen zodat je het kan beoordelen?

2 likes

Toevallig heb ik net staaltjes besteld bij kidsbarn. Daar zaten ook genoeg van dit soort bloemen printjes tussen, echt prachtig!

Bij summer gray kun je van midbec samples bestellen. Moet je ze wel mailen geloof ik maar is alweer tijdje terug dat ik dat toen heb gedaan

4 likes

Heeft er iemand tips voor leuke zaken voor badkamers en vloeren in de omgeving Emmen/ Hoogeveen/ Assen/ Zwolle? Iets verder weg zoals Groningen mag ook.

3 likes

Boer Staphorst

4 likes

In Groningen heb je een Vesta zaak. Daar zit ook een winkel die alleen vloeren verkoopt. Naturo vloeren heet dat. Zijn wij tot nu toe altijd goed geholpen met duidelijk en eerlijk advies.
Badkamer kan ik je niet aan helpen. Die moeten wij ook nog vervangen.

2 likes

Hebben jullie nog ideeƫn qua accentkleur, ik vind het nu nog ietwat grauw. Ik neig naar (oker)geel maar dat hebben we ook al op de babykamer. Dit is de kamer voor onze oudste btw. Lila vind ik niet mooi.

2 likes

Bedoel je boven het groen of in plaats van het groen?

1 like

Nee als accentkleur. Dus voor accessoires, lakens, vloerkleed, lampjes, etc…

5 likes

Okergeel lijkt me mooi inderdaad! Mijn zoontje heeft ook zo’n groene kleur op zijn kamer en we hebben ook veel camelkleur, maar misschien zoek je wat vrolijkers.

4 likes

Oud roze, camel, saliegroen?

1 like

Neon geel of oranje

7 likes

Mijn eerste ingeving zou okergeel zijn. maar ik denk dat oudroze, oranje (beetje zoals de snavel van de pelikaan of nog iets meer naar roestbruin) of lichtblauw ook mooi kan zijn.

2 likes

Bedankt allemaal. Ik ga nog even nadenken tussen oker/oranje/terracotta en lichtblauw!

Babykamer is echt fris geel dus op zich vind ik okergeel (richting oranje) dan nog wel okƩ

1 like

Als het om accessoires gaat zou ik denken dat het niet nodig is om een kleur kiezen, maar dat juist een combi van bijvoorbeeld geel/lichtblauw/peach leuk is. Anders wordt het zo gemaakt

7 likes