Nee, ik heb de boiler niet geverfd. Ik heb er een zwarte vuilniszak omheen gedaan en die met wat doorzichtige tape vastgeplakt ![]()
Leuk als je tzt ook foto’s deelt! Ik heb ongeveer een jaar over dit project gedaan.
Tik voor het lange verhaal
Ik heb de sleutel vorig jaar januari gekregen. Op dat moment had ik nog het plan om de wc volledig blauw te maken (muren, plafond, deur, blauwe schilderijtjes, etc). Maar toen bleek de wc lek en was mijn plan van een volledig blauwe ruimte weg. Ik ben daarom vorig voorjaar een nieuw plan gaan bedenken. In de zomer heb ik de muren en het plafond geverfd en het rekje en de schilderijtjes opgehangen. In het najaar volgde het kastje en ben ik uren op zoek geweest naar het ideale plankje om de gaten in de muur te masceren ![]()
Daarna ben ik met de boiler aan de slag gegaan. Eerst had ik magneetjes besteld om de planten op de boiler te “klikken”, maar daarmee gleden de planten naar beneden. Toen heb ik heel veel variates met tape en lijm geprobeerd. Uiteindelijk had ik een optie gevonden die redelijk bleef zitten, maar na 2 weken lag ineens alles op de grond. Daarna heb ik die planten maanden weggezet in een doos. Nu heb ik een oplossing gevonden met een net tegen vogels dat je normaal gesproken in de tuin gebruikt en een ijzerdraadje om alles stevig aan elkaar te verbinden. Het hangt pas sinds vanmiddag, maar ik heb goede hoop dat het deze keer wel goed blijft zitten ![]()