Uhm nee geloof het niet, alleen van t dakraam en geloof de deur een keer toen t nog helemaal niet af was
Ohhh is het de lijnen die verschillen met kleuren! Ik had helemaal niet door dat er verschillende waren echt. Ik ga weer kijken. Dankjewel!
Waarom Google ik deze merken ook, brb even loterij winnen.
Dromen is ook leuk
Ja, ik zie al helemaal een Molteni piroscafo bibliotheek voor me. Of fancy theeceremonie kast.
Oh een heel leuk ding! Toevallig ook zo een klassieker die veel winkels in hun toonzaal zetten en dus ooit mer grote korting verkopen. Als ik het geld had zou ik een Porro Gallery zetten voor mijn bescheiden verzameling stockmans servies en tweedehands design prullaria.
Haha dat is de andere kast die ik gescreenshot heb voor mijn map ‘never gonna happen’.
Er is ook een eettafel van Porro die echt perfect naast onze keuken zou staan.
Heeft iemand enig idee waar ik deze kleur muurverf kan vinden? Of iets wat erop lijkt. Alle staaltjes die ik vind zijn veel te donker of veel te lichtgeel
Volgens mij zit er bij de Sikkens Rijkskleuren zoiets.
Edit: puur oker, lijkt op deze foto wel iets koeler
Wellicht ‘Hay’ van Farrow & Ball
Ik zoek kleuradvies!
Ongeveer twee jaar geleden heb ik mijn trap geverfd in een kleurmatch van Farrow & Ball Inchyra, en de onderste helft van de muur in een match van F&B Selvedge van verfwinkelnl (nb: dus niet authentieke f&b, want te duur). De tweede foto was de inspiratie. Toen ik een paar maanden geleden beschadigingen wilde wegwerken kocht ik nieuwe potjes van dezelfde verf, maar zoals te zien is is er een flink kleurverschil. Nu moet dus de hele trap/hal opnieuw en zodoende ben het kleurenschema aan het heroverwegen. Passen de kleuren eigenlijk wel bij elkaar of kan ik het beter over een andere boeg gooien? Ik wilde de deuren oorspronkelijk ook in Inchyra verven, maar ik vrees dat het geheel dan te donker wordt.
Het liefst zoek ik kleuren die ik gewoon bij de bouwmarkt kan halen om een nieuw kleurenmatchdebacle te voorkomen.
Is de verf hier al droog? Echt wel groot verschil?
Ja, verf is droog!
Het kleurverschil tussen trap en muur vind ik niet heel duidelijk, dus dan misschien juist voor eenzelfde kleur voor beiden… Misschien Flexa Greyed Green? Die lijkt wel op je inspiratiefoto!
Het verschil muur-trap is inderdaad net te klein voor een mooi contrast en te groot voor ton-sur-ton, het klopt niet helemaal ofzo. Dankjewel voor de kleurentip! Die lijkt goed op de inspiratie voor zover ik dat van m’n scherm kan aflezen.
Ik zou de muur van de gang ook weer wit doen. In je inspiratie is dit houtwerk en duidelijk onderdeel van de trap. Ik denk dat je gang dan weer optisch groter wordt.
Weet iemand waar je veel borastapeter en midbec behang in het echt kan bekijken of waar je samples kunt bestellen?
In de behangzaken waar ik tot nu toe geweest ben hebben ze slechts een beperkte selectie met een paar behangetjes (veel neutraal) en niet het behang met de bloemen en blaadjes prints die ik zoek
Kan je nergens staaltjes bestellen zodat je het kan beoordelen?
Toevallig heb ik net staaltjes besteld bij kidsbarn. Daar zaten ook genoeg van dit soort bloemen printjes tussen, echt prachtig!
Mooiste muren, Haarlem