Interieurtopic #5

Bij summer gray kun je van midbec samples bestellen. Moet je ze wel mailen geloof ik maar is alweer tijdje terug dat ik dat toen heb gedaan

4 likes

Heeft er iemand tips voor leuke zaken voor badkamers en vloeren in de omgeving Emmen/ Hoogeveen/ Assen/ Zwolle? Iets verder weg zoals Groningen mag ook.

3 likes

Boer Staphorst

4 likes

In Groningen heb je een Vesta zaak. Daar zit ook een winkel die alleen vloeren verkoopt. Naturo vloeren heet dat. Zijn wij tot nu toe altijd goed geholpen met duidelijk en eerlijk advies.
Badkamer kan ik je niet aan helpen. Die moeten wij ook nog vervangen.

2 likes

Hebben jullie nog ideeën qua accentkleur, ik vind het nu nog ietwat grauw. Ik neig naar (oker)geel maar dat hebben we ook al op de babykamer. Dit is de kamer voor onze oudste btw. Lila vind ik niet mooi.

2 likes

Bedoel je boven het groen of in plaats van het groen?

1 like

Nee als accentkleur. Dus voor accessoires, lakens, vloerkleed, lampjes, etc…

5 likes

Okergeel lijkt me mooi inderdaad! Mijn zoontje heeft ook zo’n groene kleur op zijn kamer en we hebben ook veel camelkleur, maar misschien zoek je wat vrolijkers.

4 likes

Oud roze, camel, saliegroen?

1 like

Neon geel of oranje

7 likes

Mijn eerste ingeving zou okergeel zijn. maar ik denk dat oudroze, oranje (beetje zoals de snavel van de pelikaan of nog iets meer naar roestbruin) of lichtblauw ook mooi kan zijn.

2 likes

Bedankt allemaal. Ik ga nog even nadenken tussen oker/oranje/terracotta en lichtblauw!

Babykamer is echt fris geel dus op zich vind ik okergeel (richting oranje) dan nog wel oké

1 like

Als het om accessoires gaat zou ik denken dat het niet nodig is om een kleur kiezen, maar dat juist een combi van bijvoorbeeld geel/lichtblauw/peach leuk is. Anders wordt het zo gemaakt

7 likes

Ik heb al 5 jaar dezelfde dingen in mijn vensterbank maar raak een beetje uitgekeken. Er staan 2 potten met planten in, die wil ik graag laten staan. Maar daarnaast staan een soort vaasjes die ik niet meer mooi vind en dus is er nog vrij veel ruimte om iets nieuws neer te zetten, alleen heb ik totaal geen inspiratie.

Iemand zin om foto’s te delen van jullie vensterbank? Of hebben jullie goede ideeën? Ik houd wel van wat kleur, maar heb ook weer niet een enorm uitgesproken interieur

2 likes

Ik heb meer een anti tip: symmetrie in je vensterbank. Dat ziet er echt heel erg live laugh love uit dus zou ik vermijden. Heb je iets van raambekleding of kan je ook iets in de hoogte zetten, bijv een grote vaas met (zijden)bloemen?

5 likes

Ik zou iets van neonkleur doen, limoengroen, geel of oranje ofzo.

4 likes

Ik wil inderdaad wegblijven daarvan! Heb daarom verschillende maten potten en planten. Dacht dat het misschien teveel zou zijn om daarnaast nog een vaas neer te zetten, maar misschien is het wel een optie

3 likes

Ik heb aan 1 kant een paar boeken staan, ziet er heel gezellig uit vind ik. Geeft kleur maar oogt niet zo rommelig want dat vind ik al snel met vensterbanken

3 likes

Ik wil graag meer tuinverlichting maar ik weet niet zo goed wat. De vorige bewoners hadden van die paaltjes in de grond met elektriciteit aangesloten maar dat is allemaal kapot gegaan dus dat heb ik er onlangs maar uit getrokken. We hebben nu alleen een bouwlicht met sensor en een klein lampje aan het schuurtje. Ik wil niet met ‘vaste’ elektriciteit werken, maar iets op een stopcontact kan wel. We hebben een rijtjeshuistuin, dus gewoon een rechthoek.

Ik zit nu te denken aan een prikkabel helemaal rondom de schutting, en dan wat van die lichtpaaltjes met zonnecel in de tuin/aan het looppad. Maar is dat wel genoeg licht om lekker in te zitten? Ik kan nog wat extra’s ophangen in het zitgedeelte, maar ik weet niet goed wat.
En waar moet je opletten bij het kopen van een prikkabel/lichtsnoer? Ik wil hem wel gewoon buiten laten hangen het hele jaar rond.

1 like

Ik vind het op Sudbury Yellow van Farrow & Ball lijken

(Edit: Oeps dit stond nog open, had niet gezien dat het een beetje een late reactie is :sweat_smile:)

1 like