Dat ze ook uit kunnen. Veel solarlampen staan continu aan als het donker is, dus ook snachts en dat kan best storend zijn voor jezelf en voor buren.
Ja de prikkabel doe ik gewoon met een stopcontact, de lichtpaaltjes wel solar maar die hoeven niet zo fel.
Wij hebben een prikkabel van Prikkabelled permanent in de tuin. Die dingen zijn gemaakt voor buiten en dat gaat goed. Moet denk ik 1x per jaar/2 jaar een lampje vervangen. In de winter staat ie op een timer, in de zomer op een afstandsbediening. Ik zou letten op lengte snoer, lengte snoer zonder lampjes bij de stekker, aantal lampen per meter, wattage en een warme lichtkleur. Ik kan er prima bij lezen
Ik zou er ook op letten hoe hoog je ze gaat hangen. Bij ons oude huis had de buurman ze best hoog in zijn tuin gehangen en ze waren behoorlijk fel. Daardoor leek zijn tuin op een landingsbaan qua licht en werd onze tuin ook verlicht.
Wij gaan, na onze tuinverbouwing, ook voor deze verlichting, maar wel voor een soort die je kunt dimmen
Heeft er hier iemand ervaring met plaktegels voor in de keuken? En zo ja, via welke site? Ik zie wat Nederlandse sites, maar die kopen volgens mij gewoon in op Temu etc want daar staan precies dezelfde op
Even de zoekfunctie gebruiken, dit onderwerp is vaker besproken inclusief foto’s haha
My bad, uit frustratie gelijk gepost ipv gezocht haha!
Ik ben al maanden bezig met project wc opleuken en vandaag heb ik die klus eindelijk afgerond, dus tijd voor een before & after!
Before:
After:
De witte wc kwam er uit noodzaak, omdat de oude lek was. Toen bleven er gaten in de tegels achter van de oude wc en die heb ik weggewerkt met het houten plankje (wat eigenlijk een kapstok is). De leidingen en boiler zijn weggewerkt met kunstplanten. Muren, plafond en kastje geverfd en het kastje heeft een nieuw knopje gekregen.
Het blauwe schilderij vond ik bij de kringloop en daar komt mijn liefde voor Azië in terug (de rest is random), het houten rekje dat boven de kraan hangt vond ik tussen het afval. Aan het plafond hangt ook een blauwe lamp.
Ik vind het nu zo’n gezellige ruimte
Iemand anders nog projecten gaande waar die een update over wil delen?
Heel mooi geworden! Wat een verschil in frisheid zo met die gekleurde muren en een witte ipv blauwe pot
Ik kan het eindresultaat van mijn hal wel delen! Jullie hebben een tijdje geleden ook meegedacht over de vorm van de mat en ben heel blij met hoe het nu is! Heb eerder al wel (wat betere, nu onhandig in de schemer) foto’s geplaatst toen ik behangen had maar nu ligt ook de mat er wij zijn helemaal blij, sprankelend halletje!
Die deurmat is echt leuk!
Heel leuk! Heb je de boiler ook geverfd?
Ik ben nog steeds bezig met slaapkamer en wc, gaat hier altijd erg langzaam (of er komt van alles tussendoor…) als dat ooit af is, zal ik wel foto delen.
Hoelang heb jij er over gedaan?
@the.rebel.club mooie hal zo!
Oh wat slim die planten rond de boiler. Ik heb een super lelijk rood expansievat in de badkamer en dat gaat zo enige toekomstige verbouwing verpesten
Leuk gedaan!!
Wow die mat en goeie keuze om hem door te leggen tot het muurtje bij de trap eindigt! Ziet er echt heel goed uit.
Nee, ik heb de boiler niet geverfd. Ik heb er een zwarte vuilniszak omheen gedaan en die met wat doorzichtige tape vastgeplakt
Leuk als je tzt ook foto’s deelt! Ik heb ongeveer een jaar over dit project gedaan.
Tik voor het lange verhaal
Ik heb de sleutel vorig jaar januari gekregen. Op dat moment had ik nog het plan om de wc volledig blauw te maken (muren, plafond, deur, blauwe schilderijtjes, etc). Maar toen bleek de wc lek en was mijn plan van een volledig blauwe ruimte weg. Ik ben daarom vorig voorjaar een nieuw plan gaan bedenken. In de zomer heb ik de muren en het plafond geverfd en het rekje en de schilderijtjes opgehangen. In het najaar volgde het kastje en ben ik uren op zoek geweest naar het ideale plankje om de gaten in de muur te masceren
Daarna ben ik met de boiler aan de slag gegaan. Eerst had ik magneetjes besteld om de planten op de boiler te “klikken”, maar daarmee gleden de planten naar beneden. Toen heb ik heel veel variates met tape en lijm geprobeerd. Uiteindelijk had ik een optie gevonden die redelijk bleef zitten, maar na 2 weken lag ineens alles op de grond. Daarna heb ik die planten maanden weggezet in een doos. Nu heb ik een oplossing gevonden met een net tegen vogels dat je normaal gesproken in de tuin gebruikt en een ijzerdraadje om alles stevig aan elkaar te verbinden. Het hangt pas sinds vanmiddag, maar ik heb goede hoop dat het deze keer wel goed blijft zitten
Ik moest het even googlen, maar krijg het beeld van een rood expansievat nu niet meer van mijn netvlies. Wat een horror!
Zie wat wel en niet werkt in de opmerking hierboven. Vraag mij nog eens over een paar maanden of dit een toekomstbestendinge oplossing is 🫣
Hij staat! Wat een nachtmerrie om door huis te sleuren en ik ga mijn hele woonkamer moeten herschikken want dit was dus waar mijn tv stond en die kan hier niet (en wil ik hier niet) in. Morgen helemaal schoonmaken en inladen.
MAAR. Mijn mid century droom is wel uitgekomen 🫶
Zit er ook zo een geur in deze kast? Ik heb zo’n kabinet van m’n oma maar daar zit echt zo’n retro meubel geur in haha en weet niet wat ik eraan kan doen. Luchten helpt niet voldoende.
Valt wel mee eigenlijk! Misschien azijn proberen?
Waaaauw
Ruim baking soda in strooien, en na een paar dagen stofuigen