Ik vind grote dingen als een keukenkleur of een vloer niet zo erg om een mening over te moeten vormen, maar dingen als de kleur van de voegen in de badkamer en of ik liever 10cm tegel bovenaan of onderaan de wand laat uitkomen en of een stopcontact achter een kast dan op 30 of 110cm hoogte moet komen, daar word ik heel moe van
Gat? Vrije ruimte.
Ja vond ik ook. En lastig dat je niet door de ruimte kunt lopen om te kunnen zien hoe het licht valt of hoe iets in de ruimte past.
Maar nu ben ik een bestaand huis aan het verbouwen en moet ik alsnog alles tegelijk uitkiezen. Denk dat dat gewoon bij verbouwen hoort
Doe jezelf een plezier en ga voor een licht keukenblad. Groetjes van iemand met een zwart keukenblad waar je ELKE kruimel op ziet🥲
Ken je het blad Taj Royale? Wij hebben daar recent voor gekozen met hele lichte keukenkastjes (angora grijs). Er stond toen een mooi voorbeeld ervan bij ASWA locatie Dordrecht. Taj Royale heeft ber warme ondertoon wat denk ik mooi zal staan met jullie kashmir kastjes.
Ik heb zwart maar ik herken dit probleem niet hoor😂
Ik heb juist nu zwart en heel blij mee, daarvoor een egale lichte kleur en daar zag je veel meer op.
Huh, dat herken ik ook niet. Je ziet wel kalk rondom de kraan, maar wat is meer een kwestie van drooghouden. Ik zou aanraden om niet voor een natuursteen te gaan waar je niet met schoonmaakmiddelen op mag. Bin ons blad krijg je dan witte vlekken (ook van citroen bijvoorbeeld), maar soms zou het handiger zijn als je toch goed kon poetsen om bovengenoemde kalk weg te krijgen.
Bedankt voor de tip! Was dat kort geleden? Die winkel zit letterlijk om de hoek bij waar wij onze keuken uitkiezen zie ik. Heb je toevallig een foto van jullie keuken?
Is in november geweest. Ik denk dat ze het vast nog wel hebben staan. Het valt allemaal onder japandi stijl keuken en daar hebben ze ook aantal van op hun Instagram staan. Het stond vorig jaar gewoon beneden in het centrum en een ervan boven naast de trappen ook in het midden,
Ik herken dit ook hoor, prachtig glanzend zwart graniet met een klein glimmertje en je ziet alles!
Ook van groene zeep? Wij hebben graniet en vrienden van ons zwart glimmend graniet en daar werd groene zeep aangeraden (en af en toe onderhoud met speciale reiniger). Ik gebruik die flacon van Marcel & Greensoap oid vaak. En bij hun zie je niks,
maar ze houden het ook goed schoon. En daarna even met zachte doek eroverheen.
Vloeren = alles in Genemuiden. Daar komen alle vloeren zo ongeveer vandaan
Mocht het net niet passen qua afmeting, via ‘opmaatzagen.nl’ kun je zo’n kast helemaal op maat bestellen. Wel iets meer werk
Wij hebben kasjmier kleur met snowy Ibiza blad. Dat is rustig maar geeft toch wat contrast doordat het iets witter is
Oh goeie want hij is idd misschien iets te hoog omdat er een airco hangt op de locatie waar we hem willen plaatsen
Ik zoek een mooie wijnrode kleur tint verf. Hebben jullie tips voor een kleur?
Merlot mania!
Die wilde ik ook zeggen. Zag die kleur bij Rebecca Boektje en kan je goed zien bij een aflevering van Lekker Wonen met haar op YouTube (9:00m). Erg mooie kleur! Zo kan je m wat beter zien misschien dan van foto’s
Mooi’ thanks! Het gaat deze kleur worden.