Ik heb een pax kastenwand van ikea in de slaapkamer. We hebben 2,5 jaar geleden gekozen voor witte hoogglans deuren maar nu heel veel spijt van want zo lellek. Heeft iemand ervaring met die deuren verven? Of moet ik voor nieuwe deuren gaan?
Die quilt is geweldig
Heb ook hoogglans pax deuren geverfd! Was heel easy en zit er nu al 3 jaar perfect op. Zou wel goede primer gebruiken en goede lak (2 lagen)
Aah dat geeft me moed. Hopelijk komt t goed
Vind je vloer echt heel mooi. Voor wamte in de slaapkamer, kun je met warme kleuren en gordijnen al een heel eind komen. Misschien een mooie ombouw over je verwarming heen.
Ja zou me er niet druk om maken, het is echt een klusje van niks! Die rechte deuren verf je echt binnen 5 minuten
Oh heerlijke kamer! Ik zou inderdaad de kasten verven en er een bankje tussen plaatsen met leuke kussens. Gordijnen en behang zullen ook veel doen!
Ik ga onze woonkamer verven in een zand kleur en de raamkozijnen in blauw. Wij hebben een deur naar de gang en ik ben benieuwd, zouden jullie het deur kozijn dan ook in zandkleur doen? Mijn vriend denkt dat wit mooier is, ik denk zandkleur.
Als de zandkleur genoeg van wit afsteekt zou ik wit doen. In mijn hoofd is dat frisser.
Maar als het een ‘net niet wit’ is is het mooier om dezelfde kleur te doen denk ik
Deur en kozijn ook in blauw zou ik zelf doen.
Ik vind dit allemaal zo ingewikkeld he. Terwijl het is verf, niets meer en niets minder. Is het lelijk dan doe ik het nog een keer. Maar ben het met je eens dat het dan wel lekker fris is, maar ik ben dan weer bang dat het te veel afsteekt. Mijn hemel, wat ben ik slecht in keuzes maken.
Ooo dat is ook een goed idee!
Ik zou zand doen voor een geheel. Ik denk dat een blauwe deur een soort clownerig word. Terwijl blauwe kozijnen heel tof zijn.
Mag ik vragen waar je bed van is? (En welke kleur stof)
Ik stem voor zand! Tijdje terug een muur in onze woonkamer sage green gemaakt en spontaan besloten de aansluitende deur en kozijnen in dezelfde kleur groen te doen.
Nu wil ik de andere twee deuren in de woonkamer eigenlijk ook dezelfde kleur maken als de wand waar hij in zit (de ene urban taupe en de andere wit). Ziet er zooo mooi rustig uit als dat dezelfde kleur is. Ik ben fan haha.
Swiss Sense. Capella cuscino heeft het bed. Maar de stofkleur weet ik niet meer precies. Dat hebben we in de winkel uitgezocht.
Wat een mooie kleurencombinatie. Ik zou het kozijn zandkleurig verven, dat oogt rustiger.
Ja, niet wit houden. Dat zorgt echt voor onrust.
Deur in dezelfde kleur als kozijnen en zo, dus blauw. Aangezien je alle (?) Muren in die zandkleur doet, kan dat prima. Maar zou sowieso niet gaan voor wit. Dan is het principe van 1 geheel weg en springt die er zo uit.
Een lichtere kleur zand zou ik doen denk ik. Dus dezelfde kleur/ondertoon maar dan een of twee tinten lichter. Als het hetzelfde wordt dan wordt het denk echt een blur en springt er niks uit. Dezelfde kleur blauw is veel te veel gematcht in mijn ogen