Ik zou graag de foto willen zien, zit ook te kijken naar de inbetweens van Veneta in een beige kleur
Graag! Ik ben inderdaad even wat verschillende staaltjes aan het kiezen, zag dat je er 10 kon bestellen haha.
Meermaals 10 kan ook
Ik heb zelf groene linnen inbetweens van Kwantum, maar ik zie dat ze niet meer online te krijgen zijn. De gordijn heette Jeroen. Ik stuur je even fotoâs in een privĂ©bericht.
Dit is waarom wij geen kleden meer hebben
Heb jij het tafeltje al gevonden? Ik kan 'm niet vinden
Ziet eruit als een vintage Louis van Teeffelen (of vergelijkbaar merk/designer)
En @thisisme is een vintage salontafel uit de jaren 60. Als je op Marktplaats zoekt op salontafel Louis van Teeffelen kun je soort gelijken vinden.
Klinkt inderdaad alsof ze gewoon geen zin hebben in âextra werkâ wat imo nogal onnozel is want er is geen extra werk. Ik zou het niet laten voegen en dat zelf doen. Is Ă©cht een heel makkelijk klusje. En anders iemand inhuren die het boor jullie doet.
Waarschijnlijk betaal je voor het weglaten van voegen ook weer de hoofdprijs, zo gaat dat bij die grote projecten, elke afwijking van normaal is een heel gedoe en kost hen veel moeite (en dus jou geld).
Ja dat klopt, het lijkt simpel om even te zeggen âlaat het dan maar wegâ maar dat is het helaas niet. Alles wat meer werk kost (al is het maar het wijzigen van een voegkleur) kost ze extra werk omdat dat doorgegeven moet worden etc. Daarnaast hebben we bewust gekozen om de badkamer door de bouwer te doen zodat, mocht er dan in de komende tijd lekkage o.i.d zijn dit gewoon onder de garantie valt. Als de voegen worden weggelaten vervalt deze garantie ook. We gaan nog even door met bespreken of het toch Ă©cht niet mogelijk is. Bedankt allen voor de antwoorden!
Ik ben verliefd geworden op een tafel maar ik kan gewoon niks vinden dat er een beetje op lijkt. Elke week check ik marktplaats voor in Nederland, eBay in Duitsland. Zijn er nog andere websites/shops waar ik dit soort tafels kan vinden? Of iemand tips hoe te zoeken? Ik kom niet verder dan âblauw marmer eettafel rond/hexagonâ.
Nieuw heb ik ook naar gekeken maar dan zit je al gauw op âŹ4000+ en dat is me dan ook weer te overdreven.
Als het echt natuursteen moet zijn ga je deze niet goedkoper dan 4k vinden, blauwe stenen zijn quasi altijd kwartsieren uit Brazilië wat heel duur is in ontginning en transport.
Ook niet tweedehands denk je? Als ik het me goed herinner was deze verkocht voor minder dan âŹ3000, als tweedehands/vintage.
Als je geluk hebt misschien
Echt wel anders maar deze is maar 1500 incl salontafel
Ik zou Reliving in de gaten houden, en 2ehands.be
Thanks, het blad vind ik mooi! Ik ga daar ff op verder zoeken. Het onderstel heb ik liever in hout of dezelfde steen.
@Rosie Ohja Reliving, goede. Dit soort sites ben ik naar opzoek idd.