Zou je niet zelf ander voegmiddel kunnen kopen? Dat ze die gewoon gebruiken zodra ze gaan tegelen maar dat je dat dus extra/apart betaald? Kan me niet voorstellen dat ze daar een probleem mee zouden hebben (maar wellicht denk ik daar te makkelijk over).
En als je zelf het voegspul in huis haalt voor dit bedrijf? Of het voegen door een ander laat doen? Verven lijkt mij op de lange termijn geen handige oplossing. Dat slijt toch met schoonmaken.
Desnoods laat je het voegwerk er direct weer uit slopen en door een ander opnieuw voegen. Ook dat kan nog.
Ik heb dezelfde kleur als lichtste verf op de muur. Beetje bruinig/beige gemĂȘleerd. Komt het wat meer samen voor mijn gevoel. De andere kleur is vrij donker, dus dan wordt het inderdaad zo bedompt.
En als je zelf voegt? Dan spreek je gewoon af dat ze niks doen.
Wat een leuke tip! Heb jij die van jou nog moeten inkorten, of is jouw plafond ook 275 cm hoog? En is het heel gekreukt?
Die van mij zien er zo uit
Hangen dus een beetje op de grond. Vind het wel leuk zo, maar zou als je een beetje handig bent met de naaimachine makkelijk korter gemaakt kunnen worden.
Ja er zit wel een kreukeltje in
Zit er een leuk kleurtje voor je tussen?
Wij zijn iets te ver doorgeslagen met onze beige woning (muren, gordijnen, bank, kussens op de bank). Heb m.n. spijt van de bank, had die toch liever in een vrolijk kleurtje gewild. Maarja kan moeilijk deze na een jaar alweer weg doenâŠ
Heb al vaker kleur op de muren geprobeerd maar dat is allemaal niks geworden.
Kun je niet heel gemakkelijk iets goedkopers vervangen? Het kleed, de kussentjes op de bank, kleurrijke vazen, kunst, geverfde meubels?
Kwantum heeft ook mooie met subtiele glitter geeft ook mooi effect
Ik ken toevallig een influencer die een bank heeft in een kek groen kleurtje. Misschien wil ze ruilen.
Haha nee, laat maar danđ
Leuk, waar zijn deze van? Vind vooral het tafeltje op het kleed leukđ
Ik heb goudkleurige inbetweens maar daarbij geen gewone gordijnen omdat we dusdanig hoog wonen dat we nagenoeg geen inkijk hebben.
Kleed is van Karwei, maar 40 euro nu!
Vaas is van intratuin. Tafeltje van Woood.
Geen idee waar die tafel op de foto van is⊠Maar dat is niet erg kleurrijk hé.
Ja ik wil ook geen overgordijnen voor de inkijk, meer dat ik het wel mooi vind framen (en evt iets van de felle zon buiten houden op heel warme dagen). Zou ook een verwarmingsbuis bedekken. Ben er nog niet helemaal over uit of ik dat ook echt doe, want door de verwarming zou het best nog wat extra ruimte innemen (bank naar voren), maar hangt er een beetje vanaf wat voor inbetweens ik zou nemen.
@the.rebel.club de kleur die ik leuk vond hebben ze niet meer in de maten die ik nodig heb, maar houd het wel even in de gaten! Ga ook even bij Kwantum kijken.
Ben ook gewoon nog even aan het kijken of ik voor gekleurde inbetweens wil, of wit plus overgordijn. Ik ben heel slecht in visualiseren haha.
En een kleed? Ik heb zelf een wollen kleed in Marokko gekocht met neutrale tinten maar ook kleur
En een beetje vage klinische foto, kon even geen andere vinden, maar een wandkleed kan ook leuk zijn en wat kleur brengen terwijl de rest neutraal is. Ik heb er behoorlijk wat bv deze
Wat een gezellige
Schatje hĂš, mân katten vinden m ook heerlijk om op te barfen
Ik heb inbetweens van Veneta in een warme beige tint, een soort dikkere geweven stof. Vind het licht er heel mooi nog doorheen komen. Overigens vond ik de fotoâs op de website totaal niet overkomen met de werkelijke kleur/stof, dus ik zou zeker kleurstaaltjes bestellen. Laat maar weten als je een foto wilt.