Ook niet tweedehands denk je? Als ik het me goed herinner was deze verkocht voor minder dan €3000, als tweedehands/vintage.
Als je geluk hebt misschien
Echt wel anders maar deze is maar 1500 incl salontafel
Ik zou Reliving in de gaten houden, en 2ehands.be
Thanks, het blad vind ik mooi! Ik ga daar ff op verder zoeken. Het onderstel heb ik liever in hout of dezelfde steen.
@Rosie Ohja Reliving, goede. Dit soort sites ben ik naar opzoek idd.
Als je het onderstel in hout wil kan je ook kijken naaar alleen een marmeren plaat en zelf een onderstel ontwerpen. Platen moeten via natuursteenwinkels wel lukken
Iemand ervaring met de kasten van Tylko? Ik wil graag een eigen wandkast ontwerpen met ruimte voor de tv en verder wat vakjes voor boeken en prularia. Maar volgens mij is dat op deze manier niet mogelijk en ‘ontwerpen’ zij de kast afhankelijk van de maten?
Dat klopt
Jammer
Ja jammer maar wel begrijpelijk. Dat houdt het nog betaalbaar. Als je echt op maat gemaakt wilt moet je naar een timmerman. Als je een goede hebt zal die ook restricties hebben qua maatvoering zodat het niet gaat doorzakken.
Je kan wel nog aanpassingen doen in ‘hun’ ontwerp… Wij hebben volgens mij van 1 groter vak twee kleinere gemaakt en kastjes kan je ook op andere plekken zetten
Je zou ze kunnen mailen over wat er mogelijk is. Ze hebben een vrij standaard concept maar misschien kunnen ze met je meedenken. Ik vind de kasten verder mooi en goed van kwaliteit dus het geld wel waard!
Ik ben ook te spreken over de kwaliteit! Mijn kind maakt overal deuken en krassen door er met haar speelgoed tegenaan te beuken, maar de Tylko is nog als nieuw.
Het helpt wellicht als je ‘travertin’ in je zoekterm zet. Zo vond ik bijvoorbeeld deze, alleen deze is niet blauw: ≥ Vintage Achthoekige Eettafel Travertin Natuursteen Italië Ja — Tafels | Eettafels — Marktplaats
Kan iemand met mij meedenken? Ik heb zwarte hexagontegels in de wc tot ongeveer 1.40 m hoog. Daarboven een crème kleurige muur en een gouden spiegel. En een witte marmerlookvloer. Ziet er saai uit en het mist nog iets. Ik zit aan een behangetje te denken, alleen geen idee wat voor behang. Hebben jullie een idee wat leuk zal staan?
Daar kan praktisch alles bij, zou eens bij bijv kwantum kijken. Die hebben leuke behangetjes, mag best wel een beetje hysterisch op zo’n plek vind ik
Oh ik vind juist niet dat alles er leuk bij staat haha. Voor alle andere wanden vind ik het geen probleem om een behang uit te zoeken, maar voor de wc wel. Al bij Kwantum gekeken maar dat is niet waar ik naar opzoek ben. Wil een beetje een luxere uitstraling en een beetje drukke print inderdaad.
Een kleurrijke poster o.i.d.? Groot genoeg om het vlak goed op te vullen.
Neon led-lampje, of opvallende plafondlamp.
Zit er een raamkozijn kan het ook leuk zijn die in een leuke kleur te schilderen.
Opvallend handdoekje etc.
Je hebt zwarte tegels en een witte marmerlookvloer, wat zou daar niet bij passen? Hooguit chocoladebruin en donkerblauw als je van de school bent die vindt dat die niet met zwart gecombineerd zouden moeten worden, maar verder past daar toch juist precies alles bij?
Wat voor stijl vind je mooi?