Interieurtopic #5

Ik zou all out gaan en volledig donker gaan zoals hier https://www.pinterest.com/ideas/black-tile-and-wallpaper-bathroom/893524373798/

2 likes

Iets van hout toevoegen en een plant als je een raampje hebt. Ik vind zelf zo’n druk behang in de wc een beetje kitch op een middelmatige manier

5 likes

Zou voor details in een felle kleur (hardroze bijv) gaan

Misschien iets grafisch? Bijvoorbeeld:

^ Ook leuk met felle/neon accenten

^ Wat rustiger

Sowieso heeft Jupiter 10 tof behang, maar wel duur helaas

5 likes

Thanks allemaal’ ik heb weer wat inspiratie gekregen.

1 like

Spotverlichting in de woonkamer

• Wel doen
  • Niet doen

0 stemmers

3 likes

Ik heb wel gestemd, maar dan moet het wel in een heel plan zijn, niet random 20 spots langs de wanden boren en verder geen enkele lamp neerzetten/ophangen.

12 likes

Nee. Zo ongezellig. Wij hebben ze (van de vorige bewoners) en ze staan nooit aan.

1 like

Deze rails met dimbare spots zijn onze “main” verlichting in de woonkamer.

Rails + spots

1 like

Dit is geen echt design denk ik, maar weet iemand de ontwerper van het origineel?

2 likes

Stokkenkast van Willem Lutjens

5 likes

Voor hoeveel staat deze te koop?

3 likes
  1. Als je hem wil kan ik hem voor je kopen. Moet je hem wel komen ophalen in Overijssel.
5 likes

Ik vind het niet veel geld voor massieve houten planken en poten. De prijs/kwaliteit lijkt in orde.
Ik woon alleen niet echt in de buurt helaas dus ik sla over, maar wel lief van het aanbod!

2 likes

Ik vond dat we wel nieuwe kleurige gordijnen konden gebruiken. Bij action kwam ik leuke tafelkleden tegen, bleek precies de goede afmetingen te hebben, dus daar heb ik net een gordijnband aan genaaid :smile:

Zo leuk, ik houd echt van geel :star_struck:

16 likes