Spotverlichting in de woonkamer
- Wel doen
- Niet doen
0 stemmers
Spotverlichting in de woonkamer
0 stemmers
Ik heb wel gestemd, maar dan moet het wel in een heel plan zijn, niet random 20 spots langs de wanden boren en verder geen enkele lamp neerzetten/ophangen.
Nee. Zo ongezellig. Wij hebben ze (van de vorige bewoners) en ze staan nooit aan.
Stokkenkast van Willem Lutjens
Voor hoeveel staat deze te koop?
Ik vind het niet veel geld voor massieve houten planken en poten. De prijs/kwaliteit lijkt in orde.
Ik woon alleen niet echt in de buurt helaas dus ik sla over, maar wel lief van het aanbod!
Ik vond dat we wel nieuwe kleurige gordijnen konden gebruiken. Bij action kwam ik leuke tafelkleden tegen, bleek precies de goede afmetingen te hebben, dus daar heb ik net een gordijnband aan genaaid
Ik vind de tv kast van Billierose op insta zo mooi. Dus kasten onderin en die planken erboven. Maar volgens mij zat het er al in toen ze het huis kocht. Weet iemand waar dit van is? Of idealiter of er een IKEA kast oid is waarmee we zoiets zouden kunnen namaken?
Een foto is wel handig?
Misschien een combinatie van de Ivar wandkasten, dan 3 naast elkaar met onderin dichte kasten
Ik zoek een bepaald meubel, dat ik online alleen in het zwart kan vinden. Het gaat om de barkruk van het merk Profoli, naam Flusso.
Ik wil deze graag in de houtkleur. De zwarte variant zie ik overal online maar de houtkleur nergens. Iemand een idee? Heb al zoekopdrachten uitstaan op marktplaats, maar verder kom ik niet.
Heeft iemand een tip voor een leverancier van een houten taatsdeur of een goede meubelmaker die het kan maken? Ik heb een offerte van Indu maar die is 6K (voor een enkele deur in standaard ontwerp, koekoek). Of een ander vet idee voor een deur die niet de standaard zwart stalen taatsdeur is? Ik kom er zelf maar niet uit wat ik wil.
Ik heb een aluminium douchewand al jaren, en nu voor mijn nieuwe huis een schuifdeur en taatsdeur besteld bij Aluwdoors. Zij hebben een tak die houten deuren maakt onder de naam Forrevo. Ik heb geen idee over de kwaliteit daarvan, maar over Aluw ben ik erg tevreden.
Je kunt op hun site een configurator invullen en dan krijg je direct de prijs te zien, dat was bij ons op een paar tientjes na ook exact de prijs die we moesten betalen, dus dat is reëel.
Ik heb zelf trouwens dus wel aluminium besteld, maar dan in brons.
Na een jaar hier al te wonen, is onze slaapkamer vooral praktisch; je kan er slapen. Er staat een nieuw bed, en 2 nieuwe kasten (die blijven daar staan). Het is een langwerpige kamer waardoor er veel loze ruimte is. Hebben jullie een idee hoe ik deze kamer wat kan “breken”?
Achter het bed is nog niet geschilderd. Ik wilde eerste terracota doen, beetje die vibe van aardekleuren, rieten lampen etc. Maar dit huis is best oud en ik vind het wel leuk om een cottage sfeer erin te brengen dmv een behang achter het bed.
De plinten en deurlijsten moeten ook nog bevestigd worden.
Ik heb achteraf spijt dat de kast zo donker is, had beter de lichtere kleur kunnen kiezen denk ik.
Ik vind de ramen fijn, maar de vensterbank zo diep en rare rolgordijnen. Dus misschien nog mooie (overgordijnen) raambekleding voor de sier?
Nachtkastjes mogen van mij weg (vriend vind ze wederom praktisch door de lades). Ik zie meer iets van hout op pootjes voor me met een laadje.
Ik denk dat je de ruimte goed breken door die soort band die over het plafond loopt een kleurtje geven en die kleur dan omlaag te doen over de muren
Een (rond) kleed op de vloer doet wonderen en misschien dan rechts van de kasten een lange spiegel aan de wand met dat stoeltje ervoor met tafel en lampje zoiets?
Zeker behangen achter het bed en kan ook het plafond meeverven
Heel mooie basis! Dat behang linksboven staat ook op mijn wensenlijstje, zo mooi. Ik zou zeker wat meer kleur aanbrengen, een kleed, planten en die nachtkastjes inderdaad vervangen voor wat beter past in de sfeer die je wilt. Op pinterest vind je veel mooie kleurcombinaties met het type behang dat je kiest. De kastdeuren kun je ook overschilderen, vind de deuren an sich wel goed passen
En vouwgordijnen met een mooie print?