Lichtroze of iets richting peach?
Kan toch echt heeeel veel bij? Hangt vooral ook af van de kleur van de rest van je slaapkamer
Die kleur hebben wij ook voor ons bed. Je kunt er best veel kanten mee op! Hier gecombineerd met donkerrood (bijna bordeaux?) op de muur en dekbedovertrekken waar roze, blauw, wit, bruin en zwart in zit.
Iemand ervaring met kastdeuren op maat laten maken voor een inbouwkast? We hebben al een inbouwkast maar de deuren wil ik vervangen
Ja goede ervaring met zagenzagen. Hele goede klantenservice die met je meedenkt (wij hadden bijvoorbeeld een waterproof materiaal uitgekozen, wat daardoor duurder was, terwijl we het helemaal niet nodig hadden. Werden we op gewezen door zagenzagen zelf)
Wat een mooie vloer ook. Weet je toevallig welke dit is?
Heeft iemand een aanrader voor maker van een kledingkast op maat? We zijn vanochtend ergens geweest en dat kwam neer op een half jaarsalaris. Dus dat gaat hem niet worden.
Regio zaanstreek trouwens
Wij hebben door een timmerman een IKEA PAX serie laten aanpassen. Dat scheelde een hele hoop geld. Is alweer een tijd geleden dus zal ongetwijfeld inmiddels ook duurder zijn, maar eerder een maand dan een halfjaar salaris
Misschien is dit (iets) goedkoper? Ik lees hier hele positieve dingen over.
Als je handig bent, opmaatzagen.nl kun je zelf alles samenstellen maar moet je het wel zelf in elkaar zetten.
Hebben jullie tips voor onze slaapkamer? Ik vind hem nu zo saai! Op een van de muren zit de kleur Oval Room Blue van Farrow &Ball. Wat ik een erg mooie kleur vindt, maar het steekt nogal af tegen de rest van de muren en plafond (wit) en is eerder koel dan warm. De kleur van de kast is donkerbruin, komt misschien niet goed uit op de foto.
Ik zou graag een wat warmere/knussere slaapkamer willen, maar kom er niet uit hoe dat dan het beste te doen met verf/accessoires/dingen aan de muur. En als iemand tips voor andere nachtkastjes heeft, graag! Op deze ben ik al een tijdje uitgekeken maar kan niet echt iets nieuws vinden (alles is dan net niet dezelfde kleur als het bed, wat denk ik ook niet mooi staat?)
*excuus voor het niet opgemaakte bed
Alle muren en plafond in eenzelfde donkere, misschien dan warmere kleur verven zal helpen voor een knusser gevoel
Door de vorm van de kamer en het plafond denk ik dat het er altijd een beetje gekkig uit zal zien als je maar 1 muur een kleurtje geeft. Ik zou alle muren en het plafond in eenzelfde kleur schilderen.
Ik zou een warme gezellige maar niet te donkere tint kiezen en daar alles in verven.
Ik zou ook de muren in één (warme) tint verven. En gordijnen toevoegen, licht doorlatend, geeft veel sfeer. Had ik in mn vorige huis ook, ondanks dat er al verduisterende velux dingen waren, geen functie, maar wel veel sfeer. Vind deze kleuren ook echt, past ook goed bij je bruine kast eventueel een lichtere variant lijkt me ook mooi. Kleedje toevoegen. Evt (nep)plant, leuk dekbed en klaaar
Kan je bed tegen de blauwe wand? Het voelt nu op de een of andere manier krap omdat het plafond zo dicht boven je het hoofd van het bed zit. Verder zou ik investeren in wat dingen die het een knusser gevoel geven want dat kan deze kamer denk ik wel zijn! Extra kussens (2 voor achter je hoofdkussen en 2 kleine of 1 grote ervoor), een lekkere plaid, een fijn kleed. Wat grotere nachtkastjes als dat kan die je troepjes wat meer uit het zicht houden en wat meer body geven aan de kamer. En dan bv een plank de breedte van je bed met boeken en planten, of juist een mooi wandkleed.
Inderdaad alle muren en plafond dezelfde kleur! En verder veel natuurlijke materialen gebruiken, zoals houten nachtkastjes, spiegel en fotolijstjes met houten lijst en een rotan lamp. Zware stoffen gebruiken, bijv fluwelen kussenhoezen en een paisley kleed op de vloer. Qua kleuren zou ik combineren met warme tinten zoals donkergroen, okergeel en oranje. Oh en planten! Verveelde me dus heb iets geknutseld:
Heeft iemand een tip voor een vloerkleed voor de kamer van mn kind. Heb zoveel sites afgespeurd maar kom niets leuks tegen De muren zijn lila en beige (skimming stone), meubels zijn eikenhout en de kleuren zijn verder donkergeel, plum, oudroze. De kamer is vrij donker. Het liefst behangt ze haar kamer met taylor swift en smileys, ik wil er graag wat warmte in brengen en ze is bijna 10, dus geen kinderachtig kleed. Ik vind zelf het honeycomb kleed van sissy boy mooi (creme met geel en donkerroze) maar 400 euro.
Ik zag laatst een leuke groen/wit geblokte. Steekt wel leuk af denk ik.
Dit was hem niet maar wel zoiets
Een Berber kleed met neon kleuren, zoek via etsy