Helemaal niet aan Etsy gedacht, dank voor de tip!
Vanwege het paars en de liefde van je dochter voor smileys moest ik gelijk aan dit kleed denken. Hij is misschien wel een beetje te matchy en heeft ook een a-typische afmeting, maar ik weet dat mijn dochter hem fantastisch zou vinden haha.
Hij is van kwantum
Ik zat uiteindelijk diep genoeg in het kledenalgoritme, want ineens werd trendcarpet(?) mij voorgeschoteld en daar vond ik zowaar veel leuke dingen en heb ik 2 kleden besteld
Wie heeft de ultieme tip voor het meest zachte dekbedovertrek ooit? Ik vind linnen fijn maar het blijft nooit goed om het dekbed zitten.
Geen synthetische stoffen. En het liefst met drukknopen of rits.
Ik vind de mousseline van de h&m home erg lekker! En hun 100% katoenen zijn ook erg lekker zacht.
Blijft dat wel goed zitten? We hebben zoân hoeslaken voor de peuter maar het rekt zo erg uit dat het helemaal gaat lubberen, waardoor die hoes veel te groot wordt
Wij hebben er 1 van lyocell van IKEA en dat is ook zo extreem zacht.
Katoensatijn. Ik vind Oilily en Essenza erg fijn (wel duur).
Ik vind deze ook zacht maar de kwaliteit erg slecht. Binnen een jaar (normaal gebruik en wassen) zaten er overal gaten in.
+1 voor essenza. echt een feestje om in bed te stappen 's avonds
Maar even⊠dat mag ook wel voor de prijs
haha ja inderdaad. best kut nu we weten hoe lekker deze zijn willen we nooit meer wat anders. doei geld.
Van Dijck is nog zachter en nog duurderâŠ
neeeeeee dit wil ik niet weten!!!
Je doet er heel lang mee en je kunt het ook wel vinden in de opruiming, dat scheelt iets.
@TanteBetje Van Dyck vond ik vroeger ook fijn, maar opeens ging de kwaliteit echt naar beneden.
Ik vind Oilily eigenlijk de beste en de mooiste.
In de ING winkel is nu een voucher te koop waarmee je korting krijgt op de Essenza webshop! Ik heb zoân voucher een keer gebruikt in de sale, dan valt de prijs heel erg mee
Oh goede tip! Thanks!
De Bijenkorf heeft nu sale, ook op enkele overtrekken van Vandyck en Essenza!
Hij is hier niet gelubberd maar denk wel dat er snel gaten in zullen vallen zoals hieronder gezegd word.
Ik vind katoen satijn ook heerlijk, maar mijn vriend vind het te glad/ glibberig. Flanel vind ik nu ook wel fijn. Maar alsnog balen, katoen satijn heeft veel mooiere ontwerpen en kleuren vaak