Interieurtopic #5

Te hard als in te koel of te hard in contrast met de vloer en meubels?

3 likes

Ik zou wit doen juist en dan een dik wollen kleurrijk tapijt en een groot wandkleed ofzo. Lekker veel planten in terracotta potten zodat het beetje aards wordt en dikke plaids en kussens op bed.

Heb even gezocht hoe zoiets eruit zou kunnen zien. Sorry voor die lelijke Pinterest screens

5 likes

Misschien lukt het om dit kleurenpalet na te bootsen? Dit is met flexa suave indigo

1 like

In contrast vooral. En best wel roodrood, waar ik überhaupt geen fan van ben (en helemaal niet in de slaapkamer).

Andere foto waarop de echte kleur iets beter te zien is. Ik ben niet op locatie, anders had ik snel even wat fotos geknipt

Ohhh hier had ik helemaal niet aan gedacht! Gewoon het wit omarmen en lekker veel planten en natuurlijke materialen vind ik eigenlijk wel een goede.

Ben nu al blij dat ik hier input heb gevraagd haha

@Rosie Die kleur vind ik wel mooi en een stuk rustgevender! Ik heb ook nog een okergele muur in de woonkamer die ik misschien ga veranderen, dus ik houd deze optie in gedachten.

5 likes

Hogere witte plinten zullen al een heel verschil maken.

1 like

T was lang zoeken naar een mooie groen en een keuze maken (partner vind kleur in huis maar eng), ben ik echt heel blij met het resultaat. Ik had alleen de kraan wel even recht mogen zetten…

17 likes

Inderdaad heel mooi! Welke kleur groen is het?

2 likes

Ik kan dat helaas niet zeggen, we hadden een kleur uitgekozen en mijn schoonvader (schilder) kijkt dan in hun assortiment welke er het meest op lijkt, dus het is ook altijd maar hopen dat het goed uitpakt. :sweat_smile:
Hebben de kleurstaal dus ook meegegevn aan hem, maar was van de Gamma. (Hier heb je dus ook helemaal niks aan verder)

5 likes

@Bal

Je kan de Flexa visualizer app gebruiken om een kleur te vinden die overeenkomt

2 likes

Hij lijkt op de kleur Steppe van de Gamma.

1 like

Dan heb je in ieder geval iets origineels op de muur!
Thanks @Solee en @Hetty, ik ga even kijken

1 like

Ik liep gisteren door de Sissy boy en zag dit kleed. We hebben nu het karwei kleed en die ligt er nu ongeveer 6 jaar en begin in een beetje zat te worden. Wat denken jullie? Qua maat is ie net iets kleiner (20 cm ongeveer)

• Oude kleed laten liggen
  • Nieuwe kleed

0 stemmers

5 likes

Ik zou zelf een nieuw kleed zoeken wat juist groter is dan die je nu hebt.

42 likes

Ja mee eens met wat hierboven wordt gezegd! Zeker niet kleiner, juist groter

Misschien kun je met reverse image search vergelijkbare vinden

7 likes

Ja nu ik de foto’s zo zie denk ik inderdaad ook dat groter mooier is. Dankjewel!

@C3PO dat ga ik proberen, deze is helaas maar in 1 maat.

4 likes

Ik heb dit vloerkleed

En heb er echt heel blij mee, want hij is hufterproof en blijft tot dusver heel mooi.

En ze zijn relatief betaalbaar.

6 likes

Oh deze is heel mooi! Alleen de middelste maat is die we nu hebben en de grootste maat wordt helaas net te groot in de lengte

3 likes

Ook als je hem verder onder de bank schuift aan de kant van de hoek?

1 like

Die is mooi! (Ik ben ook op zoek naar een vloerkleed)
Heb je misschien een foto van hoe hij bij jou ligt? Ik vind dat altijd chiller om een beeld te vormen dan gestylde website foto’s! :blush: