Interieurtopic #5

Jaa ben dus bang dat ik dat ook vindt. Ik houd wel van zacht maar niet van dat glibberige… twijfel nu heel erg of zo’n essenza overtrek iets is (die ik op het oog is, is van katoen satijn)

Heeft flanel niet iets warms, of houdt warmte meer vast? Denk aan flanel pyjama’s.
Lijkt me niet zo fijn in dit weer

3 likes

Ik ben zelf fan van Lorena Canals. Voor de kamer van mijn dochter de Stardust gekocht. Redelijk neutraal qua kleur maar toch gezellig vind ik, en goed te doen qua prijs.

1 like

Ik heb in de winter een flanellen set op mijn bed, lekker warm, lijkt me nu inderdaad niks, liever iets koelers.

1 like

Ja het is wel een dikkere en dus warmere stof. Maar ik heb maar 2 sets beddengoed dus ik lig er nu ook gewoon onder.

3 likes

Pastel Paradise van Lab paint

1 like

En @Chicago dan zou je nog kunnen kijken naar perkal katoen. Heeft ook een hogere draad dichtheid net als katoen satijn, maar is meer knisperend en niet zo glad als katoen satijn. Verder wel ook lekker koel.

5 likes

Weet iemand welke muurkleuren dit zijn? Ik dacht aan cotton beige en saliegroen, maar dat lijkt er niet 100% op

6 likes

Ik ben op zoek naar een kwalitatief goed (design) bureau voor een thuiswerkplek. Ik houd van een (vintage) notenhouten look, het liefst massief hout met ook lades. En het moet ook hoog genoeg zijn, of in hoogte verstelbaar.
Heeft iemand inspiratie?

Zoiets als dit vind ik mooi (artisan latus)

2 likes

die groene lijkt wel op Blue Grey van F&B

3 likes

Deze van Sav & Økse? Heeft alleen geen lades

4 likes

Lijkt ook wel op early dew

7 likes

Wow wat een verwarrende naam voor een groene kleur :sweat_smile:

7 likes

Haha ja onwijs dat vond ik ook :joy:

2 likes

Early Dew is bij mij op de muur wel blauwer

Samenvatting

2 likes

Ik zat echt te zoeken naar een blauwe muur :crazy_face:

7 likes

Haha de zon staat er vol op nu dus hij ziet er licht uit, maar ik zie er in ieder geval weinig groen in

2 likes

Ik zag laatst een reclame voorbij komen dat je bij de gamma een kleurscan kan laten doen. Was iemand die dan met een blauwe schoenendoos die kant op ging. Die liet scannen en daar kwam dan de kleurcode uit. Misschien kan dat ook vanaf je scherm?

3 likes

Dit is AI toch? geen idee of je dan echte verf kan vinden.

Geen idee, zou kunnen. Heb het gewoon op google gevonden

3 likes