Interieurtopic #5

Op zich kun je overal naar buiten kijken door de ramen rondom, echt zo fijn!

@AutumnStorm dat zal m’n vriend leuk vinden, die wil al jaren een beugel voor de tv (ik vind dat zelf echt heel lelijk omdat het dan zo uitsteekt van de muur haha.

We zijn geen mega grote tv kijkers maar luisteren bv ook veel Spotify via de tv plus ons geluidssysteem

2 likes

Bij mij lieten ze best snel weer los en vond het nog best prijzig. Je hebt ook speciale tegelverf, misschien is dat een optie.

2 likes

O, onze tv hangt ongeveer net zo plat aan de muur als directe montage met een beugel… Je hebt tegenwoordig echt hele goede :slight_smile:

Ja shit daar was ik al bang voor. Ik ga ook eens naar verf kijken!

Epodex verf werkt heel goed in minibadkamers zonder ventilatie waarin alles nat wordt haha. Alleen op vloertegels bladdert het toch wel af, maar dan komt ook omdat we soms lui op een krukje douchen (is wel een lifehack) en dat schuift teveel.

4 likes

Kan je niet beter je plafond en deur oid verven en nieuwe handdoeken kopen, plank ophangen of nieuwe lamp etc om kleur te geven aan je badkamer? De rest is naar mijn idee nooit echt een goed idee voor langere termijn in zo’n vochtige kamer.

2 likes

Niet helemaal een tip mbt tegels maar tegen de vochtigheid zou je wel een elektronische ontvochtiger neer kunnen zetten. Dat scheelt echt veel met schimmelvorming

Ben zo ziedend. Ik maak muurschilderingen en de 100ml testpotjes van de gamma muurverf waren altijd per-fect. En nu zijn niet alleen die uit het assortiment, maar ook hebben ze ALLE gamma mengkleuren veranderd en de oude kleuren nergens meer liggen. Ze kunnen enkel nog dingen terugzoeken in hun interne systeem maar ik ben echt WOEST.

Wat voor een kleur dekbedovertrek zou mooi staan bij een boxspring met een blauw fluweel hoofdbord en zijkanten?

Wij hebben precies ook zo’n kleur bed en hebben een roestrood/ terra dekbedovertrek en eentje in de kleur almond. Allebei van Loods5. Zijn heel fijn van katoensatijn (dat rijmt).

2 likes

Ik zou lichtblauw heel mooi vinden hierbij!

1 like

Okergeel vind ik ook heel mooi bij deze blauw

2 likes

Lichtroze of iets richting peach?

4 likes

Kan toch echt heeeel veel bij? Hangt vooral ook af van de kleur van de rest van je slaapkamer

3 likes

Die kleur hebben wij ook voor ons bed. Je kunt er best veel kanten mee op! Hier gecombineerd met donkerrood (bijna bordeaux?) op de muur en dekbedovertrekken waar roze, blauw, wit, bruin en zwart in zit.

5 likes

Iemand ervaring met kastdeuren op maat laten maken voor een inbouwkast? We hebben al een inbouwkast maar de deuren wil ik vervangen

Ja goede ervaring met zagenzagen. Hele goede klantenservice die met je meedenkt (wij hadden bijvoorbeeld een waterproof materiaal uitgekozen, wat daardoor duurder was, terwijl we het helemaal niet nodig hadden. Werden we op gewezen door zagenzagen zelf)

1 like

Wat een mooie vloer ook. Weet je toevallig welke dit is?

2 likes

Heeft iemand een aanrader voor maker van een kledingkast op maat? We zijn vanochtend ergens geweest en dat kwam neer op een half jaarsalaris. Dus dat gaat hem niet worden.

Regio zaanstreek trouwens

Wij hebben door een timmerman een IKEA PAX serie laten aanpassen. Dat scheelde een hele hoop geld. Is alweer een tijd geleden dus zal ongetwijfeld inmiddels ook duurder zijn, maar eerder een maand dan een halfjaar salaris

1 like