Heeft iemand leuke ideeën voor een knusse (kleine) wc hanglamp?
Ik heb al jarenlang squid, voordeel daarvan is dat je er wel door naar buiten kan kijken en van buiten niet naar binnen (behalve als het buiten donker is en binnen licht) maar misschien wil je dat juist niet bij de voordeur?
Dat model bank voor die prijs zou ik eerlijk gezegd gewoon ergens fysiek kopen. Het is geen unieke bank en deze moet toch ergens in een fysieke winkel te vinden zijn waar ze je misschien iets meer kunnen vertellen over de levensduur
Ik zou zelf nooit een bank kopen zonder hem in het echt te hebben gezien. Je wilt toch ook weten of ie beetje goed zit.
Ja eens, hij doet me bijvoorbeeld ook best denken aan de banken van de trendhopper. En daar kan je gewoon in de winkel naartoe en er eerst op zitten en ook alle stoffen bekijken. @Scarlett
Ik heb mijn Westwing bank nu anderhalf jaar (model Melva met corduroy stof) en ben met de kwaliteit van de bank en stof heel tevreden.
Ik heb in mn nieuwe huis deze hoge muur in de hal, maar wat zouden jullie hier mee doen? Het is 5 meter hoog. Vind een gallery wall mwoah (heb ik al op een andere plek in huis). Er hoeven geen praktische dingen zoals een kapstok aan de muur dus ik kan er alles mee doen.
Alles is nu nog ongeschilderd, het is dus zeker niet de bedoeling dat het wit blijft. De trap krijgt ook nog een kleur.
Wat mooi zeg! Ik zou vooral heel goed nadenken over welke kleur je het wilt schilderen want met zo een hoogte doe je dat niet snel weer
Misschien decoratieve wandverlichting? Of een hanglamp?
Behang met kleur en print en dan een groot kunstwerk ophangen? Hanglamp erbij ook leuk maar geen ielig iets dan
Ja een soort statement lamp lijkt me daar heel cool!
Ik heb deze glas-in-lood-achtige op mijn keukenraam. Wel van Amazon, maar de kwaliteit is echt supermooi.
Ja of een mooi lang tapijt, wandkleed aan de muur lijkt me gezellig
Oeh wandkleed is ook een vet idee! Ook wel lekker voor de akoestiek denk ik
Ja zo leuk is dat! Hele andere soort wand maar ik zag ooit bij Ikea een ‘tienerslaapkamer’ als inspiratie en daar hadden ze een lekker fluffy hoogpolig kleed aan de muur gehangen en ik vond dat zó gezellig staan! Heb het weer even opgezocht
Ik voel me mijn moeder maar dit wordt toch vreselijk stoffig?
Haha af en toe even stofzuigen denk ik! Makkelijker schoonhouden dan een vloerkleed op zich, want je loopt er niet op. Maar dan moet je er wel bij kunnen.
Welke mat is het leukst in combinatie met deze stof:
Ik heb de groene besteld maar misschien is de gele ook wel leuker? Voor mijn gevoel heb ik al veel groen en roze in huis. Helaas komen de hoezen voor de bank pas over 3 weken dus wel lastig inschatten zo.
- Leo/Yellow
- Green/Pink
0 stemmers
Ik citeer een vet oud bericht van jou haha, ben benieuwd of je uiteindelijk bij Fedde besteld hebt namelijk! Wij hebben vandaag een offerte binnen gekregen, en ook van k14.
Nee! Voor ik daar naar de showroom kon hadden we al een afspraak met een keukenbedrijf dat precies kon leveren wat ik daar zo mooi vond (deuren met een dun kader) voor een goede prijs en met meer opties en luxe details dan een Ikea basis (alles op maat, kastjes die ook van binnen op kleur zijn etc)