En @Higgs_boson ja ik heb echt geen idee wat mijn gedachte was. Het was een soort experiment en er komt een klein beetje bruin-oranje terug in het groene behang. Maar totaal verkeerd uitgepakt dus. De oranje kleur vind ik heel lelijk.
Sowieso vind ik de hal heel stom en moeilijk leuk te maken blijkbaar. Normaal heb ik een goed idee van wat ik wil en mooi vind. Ik hou van knusse oubollige houten meubels en veel planten. Okergeel, donkergroen zijn mijn go-to kleuren met donkerrode en donkerblauwe accenten en kitsch gouden details. Met de hal kan ik voor mijn gevoel heeelemaal niks. Het hele huis was ooit grijs: de vloer was grijs, maar heel moeilijk opnieuw te leggen omdat ie helemaal doorloopt in alle kamers en bepaalde meubels kunnen er niet uit dus daarom heb ik hem wit geverfd; dat is wel al iets beter vind ik maar ik had liever parket gelegd. De kastdeuren waren grijs behang en heb ik dus opnieuw behangen.
Ik zoek een andere kleur die hier een beetje matcht met het groene en witte van de hal, of andere ideeen die niet mega moeilijk uit te voeren zijn.