M’n lievelings. En dan twee (of zelfs drie)
(Maar als het plafond er te laag voor is is iets hogers misschien toch beter)
Ik denk dat het plafond daar te laag voor is en ik weet niet hoe dat gaat met maar 1 stroompunt.
@Puntzak deze is heel mooi! Tijdens mijn google rondje had ik deze ook gevonden, maar dan met 3 lampen, korter. Tof dat ie er ook in een langer model is! En prachtige keuken heb je wat is er lastig met het ophangen?
Ik heb hele lelijke tegels in mijn keuken (nieuwe huis). Nu heb ik gekeken voor een wandpaneel-plaat en samples aangevraagd maar ze zijn totaal niet krasbestendig. Hebben jullie andere ervaringen of tips? Verven wil ik liever niet en plakstickers zie ik niet zitten.
Moet het licht gericht naar beneden zijn of mag een bollamp ook?
Herkenbaar! Weet niet of je hout zoekt, deze twee tafels waren voor ons de enige kanshebbers.
Wij hebben deze boven het kookeiland hangen: https://donluce.nl/hanglamp-lucide-lambada-led-mat-goud/ hoogte is verstelbaar, dus dat is een plus. Maar wel alleen in goud beschikbaar dus dat moet net je smaak zijn (daar twijfelden wij over, maar uiteindelijk past het super goed bij ons).
Als je meerdere lampen wilt kan je een spanningsrail aan het plafond bevestigen en dan aan die spanningsrail bevestig je de hanglampen. Daar heb je maar 1 stroompunt voor nodig
Ohh hier zitten ook leuke tussen! Bollamp kan zeker ook.
@Toverfee deze is iets te modern voor mij (vooral omdat ik de keuken al zo strak vind), maar is zeker mooi
@quarterlife Oh nice! Maar denk dat ik dan wel veel duurder uit zijn zijn met 4 of vijf losse lampen dan 1 grote
Ik heb een wandpaneel van aluminium van Bokmerk, daar ben ik heel tevreden mee. Goede kwaliteit, hittebestendig, tig kleuren om uit te kiezen en fijne service. Maar wel duur.
Mag ik vragen hoe duur dit bij jou ongeveer was? Op hun website hebben ze het alleen over 439 euro voor een achterwand van 2,50 meter lang en 50 centimeter hoog, maar zonder specificaties. Wellicht loopt de prijs snel op door bijkomende kosten?
Ja, er komen nog kosten bij van lijm, kit en montage (kun je ook zelf doen, maar lijkt mij lastig om mooi te doen). Is erg veel geld, maar voor ons de moeite waard en het is echt vrijwel onderhoudsvrij.
Ik ben op zoek naar een nieuwe eettafel, maar ik loop een beetje vast. Wil graag een japandi/Scandinavische Deens ovalen tafel, zonder spinnenpoot. Heb inmiddels leen bakker, Ikea, fonQ, trendhopper etc al afgelopen om te kijken of er iets tussen zit, maar alles is het net niet of boven budget (wil eigenlijk max 1k uitgeven), of heeft een spinnenpoot. Heeft iemand nog tips voor merken die mooie, kwalitatieve tafels verkopen?
Kwantum
Heeft een nieuwe Japandi eettafel
Sav okse? Prijs hangt sterk af van het model, maat en materiaal dus afhankelijk van wat je zoekt of het binnen je budget past. En anders marktplaats? Als je er een paar weken bovenop zit moet je hier wel een mooie tafel kunnen kopen voor een goede prijs want er is echt een mega doorloop altijd in eettafels. Ik zou dan op specifieke maten + merken zoeken en je moet heel snel reageren en flexibel zijn in ophalen. Zo heb ik voor een paar vriendinnen hele mooie design tafels kunnen scoren voor een fractie van de nieuwprijs.
Sav okse is helaas boven budget voor wat ik mooi vind, en marktplaats is vrij onpraktisch omdat ik qua vervoer niet veel opties heb voor een tafel van 160+cm, anders was dat zeker iets om in de gaten te houden!
Bij Kas20 kun je zelf je tafel samenstellen, zij hebben een Deens ovaal blad en verschillende poten waar je uit kunt kiezen.
Prachtig! Waar heb je dit gekocht?
Ga van het weekend kijken bij een ander bedrijf (fairwood) waar je ook zelf tafels kan samenstellen, dat bedrijf was wat meer binnen budget.