Interieurtopic #5

Supergoede tips allemaal, ik neem ze mee! Dankjulliewel :slight_smile:

3 likes

Ik ben op zoek naar nieuw deurbeslag, ik schrok wel echt van hoe duur het is. Had ik iets gevonden online heeft deze site een lage score online qua verzending, dus dat durf ik niet. Iemand een tipje?

1 like

Wij hebben 6 jaar geleden hier gekocht: https://www.onlinedeurbeslagshop.nl/ en toen tevreden over. Niet echt een recente ervaring dus maar alles zit er nu nog op.

4 likes

Dankjewel voor de tip!

2 likes

Ik heb daar ook goede ervaring mee. De oude deurklink.nl is echt een anti tip. Staan elke paar weken wel weer ergens een deurklink vast of terug te draaien. Echt goedkope rommel.

3 likes

Heeft iemand toevallig een botergele kleur op de muur in huis? Ik ben op zoek naar een mooie maar de zoektocht wil nog niet zo vlotten. Het is vaak meer een gember geel dan iets zachts en warms.

1 like

Weet niet of je dit te zacht/licht vindt, maar misschien deze?

2 likes

Mag wel iets donkerder, ik vind hem bij haar ook heel groen lijken. (Edit - zie op andere foto’s dat dat meevalt maar nog wel wat lichter dan ik zou willen). Maar misschien het proberen waard! Ik zoek meer zoiets:

4 likes

Duster of sudbury yellow van F&B? @Feather

———-

Ik kreeg een mail van westwing over hun collectie in samenwerking met GUBI. Waarom kost een stoel 1.299 euro? Het punt van de samenwerking met westwing is toch democratischere prijzen?

2 likes

Ik heb pasgeleden een kastje in Sudbury Yellow van FB geverfd. Vind het echt een geweldige kleur.

2 likes

Hier Duster op de muren, is meer een goudachtig/oker kleur dan geel. Hadden plaatje van @Daelyss als referentie en het is toch wel echt heel anders. Inmiddels vinden we het wel heel mooi maar moesten even wennen.

17 likes

Buttercream van gamma

3 likes

Oh vind dit wel echt heel mooi ook! Voor in m’n hal ook :heart_eyes:

1 like

Ik zoek op marktplaats en daar komen ook wel echt leuke dingen voorbij!

3 likes

Ik zou een minder felle kleur kiezen, zoals saliegroen wat hierboven werd geopperd. Of bijvoorbeeld oudroze, of een andere neutrale kleur (bedoel met neutraal geen beige, maar meer subtiele kleuren).

Ik zou dan ook het trapgat meenemen, dus dat je het hele muurtje die kleur verft. Nu heb je het contrast van binnen vs buiten, waardoor het minder 1 geheel is. Maar daar moet je natuurlijk wel zin in hebben om je hele trapgatmuur te doen.

1 like

Ik snap dat je moest wennen maar wauw het is echt heel mooi!

2 likes

Heb je hier misschien ook een eigen foto van (gewoon van een klein stukje/hoekje)? Zie dat hij niet op m’n waaier van F&B staat maar is wel een kanshebber obv de google fotos!

IMG_2473
IMG_2474

Ik kwam dit kastje tegen bij Xenos. Heeft iemand een creatief idee wat je hier verder mee kan naast mikken er in doen?

5 likes

Ik denk dat dit best leuk kan zijn met hangplanten, beeldjes (souvenirs?) en fotolijstjes. Maar ik denk dat ik er zelf vrij snel op zou uitgekeken raken, omdat er leukere alternatieven zijn waar je meer mee kan.

Hij zit op de waaier van zowel 2024 als 2025! Er zit wat groenigs doorheen. Hij staat bij mij op de shortlist voor de hal ook maar ben bang dat de ruimte te donker ervoor is.

2 likes